Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Kysyimme mikä tappaa seksihalut - ykköseksi nousi huono hygienia

Vierailija
17.01.2019 |

Meillä ainakin totta. Ei yhtään tee mieli seksiä kun mies ei hoida kunnolla hampaitaan, tule vaan ällötys kun mies yrittää pussata pesemättömin hampain ja haisee aina hielle kun suihkuttaa dödöä (silloin kun suihkuttaa) pelkästään paidan päälle. Yäk!

Miten erilaista meidänkin seksielämä olis jos mies vaan kunnolla huolehtisi hygieniastaan.

https://yle.fi/uutiset/3-10592263

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on miehen kanssa "väännetty", ihanaa että nyt voin näyttää tämän kyselyn hänelle, niin huomaa että minulla ei todellakaan ole mikään ylitarkka haju/makuaisti, kun haluan että vehkeet pestään juuri ennen hommia. Ei siis riitä että ne on pesty esim. 24h sitten, eli miehen mukaan "ihan juuri".

Vierailija
2/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppävä äijä on tehokkain, ei kyllä huvita yhtään könytä känniläisen kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten hengitys ja takamus haisevat tosi usein. Todella ikävää.

Vierailija
4/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei seksi kiinnostaisi ikinä paskaisessa vuoteessa. Ihmettelen, miten monilapsisessa perheessä vanhempien makkari on kuin kaatopaikka.

Lapset varmaan tehty lomilla hotellissa.

T.siivooja

Vierailija
5/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pesulla käyminen nyt niin hankalaa ole ennen seksiä että halut siihen tyssäsi. Suihkussa voi kyllä käydä jos haluja on. Pikemmin ne halut lopahtaa siihen että ei nyt vain kiinnosta, hygieniasta saa hyvän syyn vierittää vastuu pois itseltä, kyllä mä muuten haluaisin mutta kun sä olet likainen.

Vierailija
6/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
7/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei seksi kiinnostaisi ikinä paskaisessa vuoteessa. Ihmettelen, miten monilapsisessa perheessä vanhempien makkari on kuin kaatopaikka.

T.siivooja

Sängyn siivoaminen on jotenkin mahdoton tehtävä ennen sksiä?

Vierailija
8/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys.

Vierailija
9/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin totta. Ei yhtään tee mieli seksiä kun mies ei hoida kunnolla hampaitaan, tule vaan ällötys kun mies yrittää pussata pesemättömin hampain ja haisee aina hielle kun suihkuttaa dödöä (silloin kun suihkuttaa) pelkästään paidan päälle. Yäk!

Miten erilaista meidänkin seksielämä olis jos mies vaan kunnolla huolehtisi hygieniastaan.

Muistakaahan Suomi-naiset se oma haiseva takapuolenne – molemmat reiät ! On tullut todella karmeita tapauksia vastaan: karvoihin kovettunutta kakkaa, kusen ja muun eritteen marinoimia pimpsoja. Yleensä lähden aina kiskalle ostelemaa röökiä. Hyh ja hyh.

Ette te kyllä niin ihania ole, että tuommoinen menisi läpi. 

Vierailija
10/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman tasoisesti miehen olet siis löytänyt, ei auta valittaa.

Vierailija
11/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pesulla käyminen nyt niin hankalaa ole ennen seksiä että halut siihen tyssäsi. Suihkussa voi kyllä käydä jos haluja on. Pikemmin ne halut lopahtaa siihen että ei nyt vain kiinnosta, hygieniasta saa hyvän syyn vierittää vastuu pois itseltä, kyllä mä muuten haluaisin mutta kun sä olet likainen.

Kyllä nyt ihmisessä jokin mättää pahasti jos on tleisolemuskeltaan niin saastainen, että ennen seksiä tarvitsee komentaa pesulle. Mikä ihmisiä vaivaa?

Vierailija
12/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.siivooja

Oletpa rajoittunut! Onhan niitä muitakin paikkoja...kettiön pöytä, sauna, auto.

Kesällä luonto.

Mä ainakin nautin vaihtelusta.

Vierailija
13/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä pesu ennen seksiä. Kyllä pitää olla _aina_ ”seksipuhdas”. Herrajumala sentään.

Vierailija
14/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaahan Suomi-naiset se oma haiseva takapuolenne – molemmat reiät ! On tullut todella karmeita tapauksia vastaan: karvoihin kovettunutta kakkaa, kusen ja muun eritteen marinoimia pimpsoja. Yleensä lähden aina kiskalle ostelemaa röökiä. Hyh ja hyh.

Ette te kyllä niin ihania ole, että tuommoinen menisi läpi. 

No sullahan ei ole enää maku-eikä hajuaistia tallella kun kerran tupakkaa poltat. Joten ei sua luulis pienet lisäaromit haittaavan kun niitä et haista etkä maistakaan kuitenkaan. 🙄

Vierailija
15/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy tappaa monien naisten seksihalut huomaamatta.

Vierailija
16/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijan kanssa en menisi koskaan sänkyyn.

Vierailija
17/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.siivooja

Häh? Oikeestiko paskoneet sänkyyn?

Vierailija
18/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sullahan ei ole enää maku-eikä hajuaistia tallella kun kerran tupakkaa poltat. Joten ei sua luulis pienet lisäaromit haittaavan kun niitä et haista etkä maistakaan kuitenkaan. 🙄

Tämä siis vastaus viestiin 9.

Vierailija
19/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.siivooja

Häh? Oikeestiko paskoneet sänkyyn?

Onkos kaatopaikalle paskottu?

Vierailija
20/25 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kun sanot asiasta, vedetään herne nenään. Puolisollani on proppuongelmia, ja sen sijaan että huolehtisi suuhygieniastaan, saattaa hän laistaa hammaspesusta ja välien puhdistuksesta parin päivän verran. Ihmekään että nielurisoihin pääsee kertymään pskaa proppujen muodossa.

Kerran seksin aikana minun oli pakko kääntää päätäni poispäin, hengityksen haju oli aivan jäätävä ja höngittiin vielä päin naamaa! Puoliso huomasi tämän, kysyi miksi venkoilen ja suuttui kun sanoin että hengitykses haisee aika pahalta enkä pysty siksi olemaan ihan naamat vastakkain. Kiukutteli vielä muutaman päivän, ryhtyi mm. pusulakkoon ja hädin tuskin puhui minulle.

Suihkussa käynnistäkin laistaa joskus useamman päivän, eikä tietenkään tee mitään kainalo- tai alapesuja sillä välin. Ihmettelee miksen halua kiehnätä kainalossa...Harmittaa kun nämä muutokset ovat tulleet vuosien saatossa; tapaillessamme puolisoni kävi päivittäin suihkussa, käytti sähköhammasharjaa ja lankasi välit, kävi parturissa ja käytti mätsääviä dödöjä ja hajuvesiä. Kyllä puhtaan ja hyväntuoksuisen kanssa laulattaa lakanoita mielellään!