Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut meikkaavat kuntosalille tai muihin urheiluharrastuksiin?

Vierailija
16.01.2019 |

H

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan meikkaa?

Vierailija
2/23 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan omaksi ilokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä niihin erityisesti meikkaa, mutta yleensä menen salille työpäivän jälkeen ja olen aamulla meikannut. En nyt näe mitään syytä erityisesti pestä meikkejä poiskaan treenin ajaksi.

Vierailija
4/23 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa salille, mutta käyn töistä suoraan salilla. Meikkaan töihin.

Vierailija
5/23 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en meikkaa salille mutten kyllä vartavasten putsaa meikkejä poiskaan jos harrastan liikuntaa esim työpäivän jälkeen.

Vierailija
6/23 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä niihin erityisesti meikkaa, mutta yleensä menen salille työpäivän jälkeen ja olen aamulla meikannut. En nyt näe mitään syytä erityisesti pestä meikkejä poiskaan treenin ajaksi.

Eikö se olisi ihon kannalta terveellisempää, ettei huokoset tukittuina jos olisi pessyt pois

Vierailija
7/23 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se olisi ihon kannalta terveellisempää, ettei huokoset tukittuina jos olisi pessyt pois

Olisi. Meikki tulisi aina poistaa ennen urheilua, sillä pakkeli tukkii ihohuokoset. Pahimmassa tapauksessa seurauksena voi olla lämpöihottuma.

Vierailija
8/23 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on herkkä iho ja oireilee tuosta jotenkin, kannattaa varmaan pestä. Minulla tuntuu olevan sellainen teräsiho että aika sama mitä tekee, iho on aina samanlainen, ongelmaton. Jopa silloin nuorena kun tuli juovuspäissään usein nukuttuakin kaikki meikit naamalla, juoksulenkilläkin piti olla huonon itsetunnon takia kunnon pakkeli jne, ei mitään iho-ongelmia.

Vierailija
9/23 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vanhaa tietoa että meikki tukkii ihohuokoset. Nykymeikit päinvastoin suoja ihoa. T. Kosmetologi

Vierailija
10/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vanhaa tietoa että meikki tukkii ihohuokoset. Nykymeikit päinvastoin suoja ihoa. T. Kosmetologi

Vierailija
11/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oma naama näyttää petolinnun peräreijältä ilman meikkiä. Näin suurin osa naisista tuntuu ajattelevan. Ihan kuin niitä muita kuntoilijoita kiinnostaisi miltä just sä näytät. Ei kiinnosta. Eikä sinne varmaankaan olla menossa miehiä iskemään. Vai?

Vierailija
12/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska oma naama näyttää petolinnun peräreijältä ilman meikkiä. Näin suurin osa naisista tuntuu ajattelevan. Ihan kuin niitä muita kuntoilijoita kiinnostaisi miltä just sä näytät. Ei kiinnosta. Eikä sinne varmaankaan olla menossa miehiä iskemään. Vai?[/quote

Ei, ainakaan minä en iske urheiluharrastuksissa miehiä, enkä muuallakaan. Itse en meikkaa muita ihmisiä varten, vaan itseäni. Paljon en meikkiä käytä, mutta se, mitä laitan, tekee itsestäni omasta mielestäni hiukan paremman näköisen. Tai no, ehkä se on myös muita varten. Tapaan työssäni valtavan määrän ihmisiä päivittäin, miksi en silloin näyttäisi niin huolitellulta kuin mahdollista.

Vierailija
13/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon ihmetelly, kun näkee porukan lisäävän pukkarissa meikkiä ennen treenejä. Mä ainakin ennen reenejä pesen meikit pois, aika inhottava hikoilla meikit päällä. Mut mä reenaanki reenaamisen ilosta, en siks et näyttäsin hyvältä.

Tai skt ne ihmiset ei vaan siedä itseään sen näkösinä ku ne on. Mene ja tiedä.

Vierailija
14/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska oma naama näyttää petolinnun peräreijältä ilman meikkiä. Näin suurin osa naisista tuntuu ajattelevan. Ihan kuin niitä muita kuntoilijoita kiinnostaisi miltä just sä näytät. Ei kiinnosta. Eikä sinne varmaankaan olla menossa miehiä iskemään. Vai?

No eipä tietenkään.

Vierailija
15/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräille elämä ei ole vaan sinnittelyä vaan esteettisyys merkitsee. Toistenkin kivempi katsella huoliteltuja naamoja. Miten et tällaista ajattele?

Vierailija
16/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat :)

Vierailija
17/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en meikkaa treeneihin tai muuhunkaan urheiluun, mutta laiskana ihmisenä en myöskään jaksa poistaa meikkejä naamasta ennen urheilusuoritusta, jos menen urheilemaan suoraan töistä. Juu, ei tee varmaan hyvää iholle, mutta säästää aikaa ja vaivaa. Eli treenit meikki naamassa ja meikkien pesu vasta suihkun yhteydessä treenien jälkeen. Eikä minua oikeasti haittaa, vaikka vähän meikit leviäisivätkin treenin yhteydessä (eilenkin ripsarit poskilla hiihtolenkin jälkeen :D). Viikonloppuna tai esim. aamutreeneissä ei ole meikkiä naamassa, eikä etäpäivän päätteeksi, jos ei ole tapaamisia, mutta työpaikalle tai asiakkastapaamiseen kyllä tulee aina laitettua kevyt arkimeikki, joka siis on naamalla urheillessakin niinä päivinä. Mutta kerran elämässäni olen ollut pukkarissa todistamassa, kun noin kolmikymppinen nainen meikkasi oikein antaumuksella peilin edessä ja kun täysi sotamaalaus oli valmis, siirtyi salin puolelle treenaamaan. Ehkä sitten halusi pitää huolta, että instakuvissa näyttää mahdollisimman hyvältä???

Vierailija
18/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat :)

Ei kai se suojaa?

Vierailija
19/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein kyllä näkee noita, jotka ennen treeniä pukkarissa meikkaa oikein huolella.

Jotenkin tosi outoa, mutta eipä se multa ole pois.

Ilmeisesti some-kuvia varten pitää olla täydessä tällingissä.

Vierailija
20/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta on mukavampi mennä salille niin, että iho ei loista punaisena jo ennen treeniä. Oon aika epävarma omasta naamasta, vaikken tosiaankaan kuvittele, että siellä kukaan mua katselisi. Minä vaan siitä vähän itsevarmuutta, jonka turvin sitten uskallan sinne salille ylipäätään lähteä (musta siellä on vähän pelottavaa). Nyt oon kyllä harjoitellut meikittä käymistä just ihon takia. Ei sinun kuitenkaan kannata sen enempää vaivata päätäsi asialla.