Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kiihottavaa naida naista, jonka sisässä on toisen miehen mällit?

Vierailija
16.01.2019 |

Jos tiedät, että nainen on saanut tunti sitten paljaalla mällit sisäänsä, onko kiihottavaa survoa oma kova kalu paljaalla samaan reikään?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla kaveri iaki naisen, se tuli meidän kanssa hyttiin. Kaveri harrasti seksiä sen kanssa, sen jälkeen kaverini tais sammua. muija kysyi haluisinks mäkin, sanoin että joo ja nainen tuli mun punkkaan. Just ennen ku laitoin peniksen sisään tajusin et sieltä valuu kaverin tavaraa. Ei se siinä kohtaa haitannu, tossa kohtaa ei enää voi tehdä takaperoa. Mäkään en laittanu kumia joten nainen lähti pois kahden miehen tavarat sisässä.

Vierailija
22/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivalla kaveri iaki naisen, se tuli meidän kanssa hyttiin. Kaveri harrasti seksiä sen kanssa, sen jälkeen kaverini tais sammua. muija kysyi haluisinks mäkin, sanoin että joo ja nainen tuli mun punkkaan. Just ennen ku laitoin peniksen sisään tajusin et sieltä valuu kaverin tavaraa. Ei se siinä kohtaa haitannu, tossa kohtaa ei enää voi tehdä takaperoa. Mäkään en laittanu kumia joten nainen lähti pois kahden miehen tavarat sisässä.

Varmaan vaan nosti fiilistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi hyväksyä tuommoista että vaimoni antaisi vieraalle/vieraille. Mutta kyllähän se täytyy sanoa että jotku 18-20 v naisenalut on petoja seksissä, mopoiässä tuli harjoiteltua tyttöjen kanssa, mutta alkuun ne olivat vaan lyhytkestoisia panoja. Eräs tuttu nainen opetti minulle temput, olin silloin seitsemäntoista. Kyllähän se minua kiusotteli mm pukeutumisessakin, välillä huuteli oletko päässyt jo kastamaan. Päätin mennä käymään, menimme taloon sisään ja siltä lensi teepaita lattialle ja tiputti shortsit nilkkoihin. Veti minut makkariin ja kun aloin ottamaan kortsua esiin, niin tuli heti ei tuota et sitten minuun käytä. Se nainen opetti silloin miltä tuntuu kun panee ensimmäisen kerran uudestaan ja uudestaan. Asiaan lukioaikana yksissä bileissä yksi tyttö tuli luokseni ja sanoi, saatana se kundi petti minua, vietkö minut kotiin, sanoin että kaverit täytyisi ottaa mukaan. Käyhän se sanoi tyttö, hänen luo päästyämme, tyttö kysyi annatteko sääliseksiä, sanoimme kuorossa kyllä. Kaikkihan me sitä panimme, jonkun paniessa otti toisilta suihin. Minä olin viimeisenä vuorossa, ketään meistä idiooteista ei käyttänyt kortsua, en minäkään. Hemmetimmoinen lotina kävi kun runttasin menemään, minäkin ruikkasin sisään. Lopetettuamme kaikki neljä, tyttö tuumasi kiitos olette ihania ja nukahti. Se oli viimeisiäkertoja ennen kun tutustuin vaimooni. Menimme vaimoni kanssa naimisiin, joten kokemusta on. Päätin silloin että vieraisiin en mene, enkä ole mennytkään. M