Olen ollut pois palstalta jonkin aikaa, mitä täällä tapahtuu
Olenko missannut jotain erityisen hienoa ja jännittävää? Onko hyviä provoja näkynyt?
Kommentit (28)
Täällä ei saa keskustella näistä meidän "meillä on unelma" tulokkaista vaikka kuinka me haluttais
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa keskustella näistä meidän "meillä on unelma" tulokkaista vaikka kuinka me haluttais
No en minä ainakaan halua, noille on hommaforum ja ylis, tänne tullaan juttelemaan tyttöjen juttuja ja sen sellaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan halua, noille on hommaforum ja ylis, tänne tullaan juttelemaan tyttöjen juttuja ja sen sellaista
Koska sinä et halua niin kukaan ei saisi... just. Niin tyypillinen vihreiden ja vasemmiston äänestäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä et halua niin kukaan ei saisi... just. Niin tyypillinen vihreiden ja vasemmiston äänestäjä.
ystävättäreni Mirkku on myös aktiivipalstailija ja kertoi että täällä on spämmätty ihan hulluna noita juttuja, vähempikin riittäisi. Hyvä että vähän puututaan.
Eräs mies hikoili liikaa, joten ero. Yksi mies söi kerran lasten vanukkaat. Jauheliha tulee pestä ja mammojen ostoskeskuksen ovenpielessä on kasa vauvoja ja koiria mille pitäisi keksiä nimet. Räksyttävin ja uhmakkain koirra sai nimeksi ritva.
Vierailija kirjoitti:
Oulu, lumisade
siinä dramaattisimmat aiheet
mitä siinä lumisateessa niin dramaattista on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulu, lumisade
Se lumi kylmettää nilkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulu, lumisade
Kysy helsinkiläisiltä. He siitä ovat täällä koko päivän meuhkanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulu, lumisade
Se, että sitä tapahtuu talvella. Ja jopa HELSINGISSÄ. Siinä on draama kerrakseen.
Helsingin paljasnilkkaiset teinit saavatkin kahlata lumessa että oppivat pukeutumaan
Vierailija kirjoitti:
Olitko pois 5min- 16 h?
En kun viime perjantaista. Kävin selfielomalla Kreikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko pois 5min- 16 h?
En kun viime perjantaista. Kävin selfielomalla Kreikassa.
Voi että, etkö lukenut siellä Av:tä?
Voi kuule...