Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kiihottavaa naida naista, jonka sisässä on toisen miehen mällit?

Vierailija
16.01.2019 |

Jos tiedät, että nainen on saanut tunti sitten paljaalla mällit sisäänsä, onko kiihottavaa survoa oma kova kalu paljaalla samaan reikään?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu että mieheltä irtoaa enemmän kamaa kasseista kun on tiedossa muiden urosten "läsnäolo". Se taas ei vastaa kysymykseen mitenkään mutta ihan kiinnostava funfact.

Vierailija
2/23 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oikeastaan painajainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelläkään kerralla en etukäteen tiennyt olevani liukkailla, vasta myöhemmin saanut kuulla. En todellakaan koe kiihottavaa ajatusta, se että ne lastit on ollu pantaessa oman naisen sisällä teki pettämisistä kuin vaikeammin anteeksi annettavia

Vierailija
4/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies36 kirjoitti:

Yhdelläkään kerralla en etukäteen tiennyt olevani liukkailla, vasta myöhemmin saanut kuulla. En todellakaan koe kiihottavaa ajatusta, se että ne lastit on ollu pantaessa oman naisen sisällä teki pettämisistä kuin vaikeammin anteeksi annettavia

Otan osaa.toi on ihan kamalaa!

Vierailija
5/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies36 kirjoitti:

Kiitos osanotosta, ja sitähän se oli. Puran vähän lisää traumoja jos sopii... Asia itsessään oli jo tarpeeksi paha, kahta vastenmielisemmäks asian tekee se, että ne kerrat kun siellä sisällä oli muiden tuotoksia, itse seksi tuntui erityisen hyvältä. Kun sitten selvis että miksi, ei ollut enää vastenmielisyydellä rajaa. Se itseinhon määrä siinä kohtaa oli jotain sellaista mitä ei sen jälkeen ole kokenut

Vierailija
6/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies36 kirjoitti:

Kiitos osanotosta, ja sitähän se oli. Puran vähän lisää traumoja jos sopii... Asia itsessään oli jo tarpeeksi paha, kahta vastenmielisemmäks asian tekee se, että ne kerrat kun siellä sisällä oli muiden tuotoksia, itse seksi tuntui erityisen hyvältä. Kun sitten selvis että miksi, ei ollut enää vastenmielisyydellä rajaa. Se itseinhon määrä siinä kohtaa oli jotain sellaista mitä ei sen jälkeen ole kokenut

Voin hyvin kuvitella tunteesi.ehkä yrittäisin itse ajatella asian järjen kautta.liukastetta kun käyttää seksi tuntuu todella hyvältä.tuossa kohtaa niin kamalaa kuin se onkin niin se on toiminut liukasteena.jotkut nauttivat tuosta jälkiliukkaille pääsystä mutta se tosiasia että toinen ei tiedä asiasta on todella loukkaavaa ja epäkunnioittavaa.

Vierailija
7/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies36 kirjoitti:

Voin hyvin kuvitella tunteesi.ehkä yrittäisin itse ajatella asian järjen kautta.liukastetta kun käyttää seksi tuntuu todella hyvältä.tuossa kohtaa niin kamalaa kuin se onkin niin se on toiminut liukasteena.jotkut nauttivat tuosta jälkiliukkaille pääsystä mutta se tosiasia että toinen ei tiedä asiasta on todella loukkaavaa ja epäkunnioittavaa.

Tätäpä minä lähinnä hainkin takaa, eikä sitä sen kummemmin järjellä tarvitse ajatella. Tiedän siis tarkkaan miksi se niin hyvältä tuntui fyysisesti ja miksi se fyysisesti hyvältä tuntuminen sitten tuntui henkisesti vielä pahemmalta jälkeenpäin

Vierailija
8/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies36 kirjoitti:

Ei tuommoista tietenkään pidä antaa anteeksi.

Omalta osalta en pystyisi lupaamaan, että nainen selviäisi hengissä.

Vierailija
9/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on asia erikseen, sen voi jokainen pohtia omalla tavallaan. Minua ei sekään ole haitannut. Mutta itse kysymykseen, minua toisen miehen spermat kiihottavat, luvalla tai ilman. Liukastelu on kivaa.

Vierailija
10/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies36 kirjoitti:

Ei tuommoista tietenkään pidä antaa anteeksi.

Omalta osalta en pystyisi lupaamaan, että nainen selviäisi hengissä.

Minä annoin anteeksi ajan kanssa. Olin tuolloin parikymppinen, ja ajattelin asioista eri tavalla. Nykyään tuossa ei kahta kertaa miettisi mitä tekisi

Vierailija
11/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kiihottavalta tuntuu. On myös kiihottavaa katsoa kun joku muu tai useampikin mies panee omaa vaimoa. 

Vierailija
12/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mukavaa naida edellisen jälkeen :). Liukkailla liukastellen parasta

Vierailija
13/23 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päässy liukkaille yhden tutun daamin kanssa, oltiin baarista tultu ja se sanoi suoraan että harrasti seksiä poikakaverinsa kanssa muutama tunti sitten.

Hirvitti aluksi mutta ajatus oli kiihottava. Takaapäin varsinkin seksi tuntui erittäin hyvältä. Voin allekirjoittaa että spermaa tulee enemmän kun on muitakin miehiä ollut saman naisen kanssa, kassit tyhjentyi niin että laukeaminen melkein sattui

Vierailija
14/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ruikin spermat vaimon sisään ,

Sitten käsi sisään ja rumkkadim orkun

Vierailija
15/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta kiihottaakin kun virtsaputkeen työnnetään kuivaa pumpulipuikkoa että saadaan testattua minkä sukupuolitaudin olet saanut sen toisen miehen kautta.

Vierailija
16/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi, jos nyt mun tilanteessa niin voi sanoa, koko vyyhti lävähti kerralla syliin, kymmenennen testikerran jälkeen olisi varmasti jo kuullut saarnat ehkäisystä tai olisivat luulleet että testit on mulle harrastus.

Yritä siinä sitten selitellä että tätä yhtä ja samaa minä tässä olen pannu...

Ja niin, ihme kyllä, ei tuonut tauteja reissu iltaan minua sairastuttamaan

Vierailija
17/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kiihottavaa

Vierailija
18/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran päässy liukkaille yhden tutun daamin kanssa, oltiin baarista tultu ja se sanoi suoraan että harrasti seksiä poikakaverinsa kanssa muutama tunti sitten.

Hirvitti aluksi mutta ajatus oli kiihottava. Takaapäin varsinkin seksi tuntui erittäin hyvältä. Voin allekirjoittaa että spermaa tulee enemmän kun on muitakin miehiä ollut saman naisen kanssa, kassit tyhjentyi niin että laukeaminen melkein sattui

Ylläriliukkaat :) missä vaiheessa nainen sanoi että on edelliset sisällä?

Vierailija
19/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun olen yrittäny "lohtua" tai suoranaista vahingoniloa tuntea siitä että on osa niistä miehistä jotka on mun naisen sisään tullut, ollut myös minun jälkiliukkailla (ensin kotona seksiä, sit kävi yöllä vieraita panemassa ja aamulla taas mun kanssa) mutta ei, sehän on vaan lisänny näköjään riemua, varsinkin jos niille on kertonut.

Se siitäkin sitten...

Vierailija
20/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin päästy asunnolle ja alettiin pusutteleen ja keventään vaatteita niin nainen sanoi et oli harrastanu seksiä miehensä kanssa, voi olla siitäkin vielä paikat märkänä, toivottavasti ei ole mulle ongelma. Sanoi vielä et syö pillereitä et kortsusta ei kannata välittää. Itellä tuon kuuleminen nosti fiilistä, vaikka en tietääkseni ennen ole ollut liukkailla. Mieletön kokemus vaikka vähän inhottavalta jälkeenpäin miettien tuntuukin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan