Halla-aho kertoo, että hänen Twitter-tilinsä lukittu. Kuitenkin se löytyy haulla.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jussi-halla-ahon-twitter-tili-lukit…
Mikähän on homman nimi?
Kommentit (51)
Nytkö se Hallis- pikkupoika itkee ja polkee jalkaa ja on niiiiiiiiin vihainen taas!!!
Persut jakavat 4 miljardia yritystukina, jotka mädättävät kilpailua ja yritystoimintaa koko maassa sekä haluavat estää ulkomaisten kaivosyhtiöiden verottamisen Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on tykännyt omista viesteistään niin monta kertaa, että Twitter on viheltänyt pelin poikki.
Varmaan myös äänestänyt itseään vaaleissa koska on ollut aina yksi maamme kovimmista ääniharavoista jopa ilman vaalikampanjaa?
Missä persu siellä petos. Jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Persut jakavat 4 miljardia yritystukina, jotka mädättävät kilpailua ja yritystoimintaa koko maassa sekä haluavat estää ulkomaisten kaivosyhtiöiden verottamisen Suomessa.
Ai persutko niitä jakaa? Niitähän ei ole ennen jaettu laisinkaan kun punaset ja vihreät on olleet hallituksessa? Kaivostoimintakin on nyt vasta aloitettu suomessa...? Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistellaanko muita poliitikkoja samalla tavalla?
Olen aika varma että kaikkia poliitikkoja ahdistellaan mikä on kamalaa. Vaikka en itse pitäisi huhtasaaresta tai lindströmistä ei heidän pidä kokea mitään ahdistelua tai uhkaa.
Mielestäni Sipilän tilit pitäisi sulkea pankkitileistä lähtien.
Minun mielestäni Grooming-sipilä tulisi sulkea siperialaiselle vankileirille loppuiäkseen.
Yhtäkään näistä raískauksista tai muistakaan rikoksista ei olisi koskaan tapahtunut jos hän ei olisi laskenut noita hirviöitä maahan.
Syyllinen kaikkiin raiskauksiin on sipilä hallituksineen eli rikostovereineen.
Suvaqit vaikuttaa vaaleihin ja sulkee tilejä. Sellaista demokratiaa.
Itse aion äänestää puoluetta, joka ei tee yhteistyötä perussuomalaisten kanssa.