Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Höperöitynyt mummu osti 11-vuotiaalle tytöllemme synttärilahjaksi Cosmopolitanin lehtitilauksen - annanko lukea vai en?

Vierailija
16.01.2019 |

Mitä itse tuota lehteä selasin niin täynnä lähinnä meikkivinkkejä, mainoksia ja "kuinka pidät miehesi tyytyväisenä" juttuja.

Annanko lukea vai en?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaali

Vierailija
22/31 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katso täältä millaisia juttuja lehdessä on ja mieti, olisko sulle ok jos tyttösi lukisi näitä.

https://www.cosmopolitan.fi/suhteet-6.76.0.3.2.861e243378

Ei tuon ikäinen taida varsinaisesti vielä olla lehden kohderyhmää, koska ei tarvitse vinkkejä uralle tai parempaan seksielämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh. No ei ehkä 11 vuotiaalle mitään suuseksivinkkejä ja ana_liyhdynnän hienouksista. Se on nuorten naisten lehti jossa paljon urajuttuja, kauneusjuttuja ja suhteista ja seksistä. 

Demi- lehti on hyvä tuon ikäiselle. 

terv. n24

Liittyykö suuseksivinkit ja ana_liyhdyntä jotenkin naisten urakehitykseen?

No onko naisilla muita tapoja edetä urallaan?

Mitä helvettiä mä just luin. - Olen varmaan herkkä mies, kun saatan saada näppylöitä tuillaisista tölväyksistä. Ohis. Mutta tiesitkö muuten, että Suomessa alasta riippumatta harvassa korkeakoulussa tai yliopiston tarjoamassa koulutusohjelmassa on mies enemmistö. Voin vain kuvitella millaiseksi ympäröivä maailmamme tai vaikka Suomesta olisi tullut, jos Suomessa naiset olisivat päässeet aiemmin opsikelemaan korkeakouluihin ja yliopistoihin. - Tämä mahdollisuus heillä on ollut yleisiesti vasta miehiin verrattuna hyvin lyhyen aikaa.  Muistini mukaan Helsingissä naisilla oli 1870-luvulta alken oikeus anoa erillisoikeutta suorittaakseen yliopisto-opintoja. Vuonna 1897 he saivat oikeuden liittyä osakuntiin. Oikeuden opiskeluun yliopistossa naiset saivat 1901.  - Olisi mielenkiintoista tietää, että mitenkähän koulupudokkaat pojat aikovat pärjätä tulevaisuudessa. Ei opiskelu yliopistossa tai korkeakoulussa tietenkään ainoa tapa ole, muta vanhastaan ja useamapana vusoikymmeninä se on mahdollistanut varsin paljon. 

Vierailija
24/31 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittelisi minkään ikäisille. Itse typeränä nuorena (18-19v) tilasin lehteä noin vuoden ja nyt vanhemapana tajuan vasta kuinka syvät 2arvet" se jätti muhun.

Siis, tuo lehti imi kaiken itsetunnon ja suorastaan aivopesi maailmani pinnalliseksi, moneksi vuodeksi. Tosin huonot välit perheeseen eikä kavereita paljon, jotka suojaisivat, mutta näin siis mueel kävin. hirveetä paskaa ja myrkkyä koko lehti.

Sorry nyt vaan, mutta tuskin sinun syvien arpiesi syynä on Cosmopolitan-lehti.

Vierailija
25/31 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue aina se numero itse ensin ja päätä onko sillä kertaa sellainen että tyttö voi sen lukea.

Mitenköhän tuo olisi käytännössä mahdollista? - Siirrrän tilausosoitteen työpaikkani osoitteeseen.... Vai muuttamalla kotiiin kannettavan postin vastaisuudesa jaettavaksi posti resrerante osoitteseen, mutta ylipäätään toiselle tulevan postin kulkuun ja tuloon voi olla vaikea vaikuttaa, kun ei me kaikki vanhemmat -en tiedä Ap:sta- olla aina ennen 11 vuotiasta lasta kotona. Tietysti voi yritttää selittää tilanteen  "höppänälle"  ja yrittää saada hänet ymmärtämään, että mitä on tullut tehneeksi. Hän varmasti saattaa kysyä, että olsiko sitten joku toinen lehti sitten paarempi? - Olisko kenelläkään tähän vastausta. Tuskin 11 vuotias enää innostuu Muumeista, ehkä ei Aku Ankastakaan..  

No eikö se Demi ole tässä jo useasti mainittu?

Täytynee tutustua. - Seuraava kysymys on, että onko samanikäisille pojille, myös jokin oma lehti. - Myönnän ennakkoasenteellisuteni, mutta ainoastaa pelkän nimen (Demi) pohjalta tulee mieleen omaan mieleeni, että se on lähinnä "tyttöjen lehti", mitä tuo tai tämä sitten ikinä tarkoittaakaan. Välillä tuntuu, että yhä useammin törmään siihen, että nuorista yritetään tehdä eri tavoin  "pikkuaikuisia" joka kasvavana "suuntauksena" hieman minua epäilyttää.  

Vierailija
26/31 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan vaihda toiseen tai peru tilaus. Ei ole mikään lasten lehti. Täynnä persesek-si ja näin imet palle-ja-lehti.

Vierailija
27/31 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kerran ja meinasin tukehtua pullaani. Oli esim. jotain juttua anaa-li-seksistä ja 10 eri asentoa kuinka naida sohvalla. Varsinainen teinilehti. NOT! ja tosiaan 11v ei ole edes teini joten älä myrkytä lapsen aivoja moisella paskalla.

Vierailija
28/31 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systeri on hyvä lehti tuon ikäisille, suosittelen:)

Vierailija
29/31 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin sitä 11-13-vuotiaana, äiti antoi lukea :'D Olen nykyään 24-vuotias, pitkässä parisuhteessa ja vakityössä. En saanut traumoja.

Vierailija
30/31 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minusta ihan 11-vuotiaan lehti vielä, sen verran aikuista asiaa niissä näyttää olevan. Jos lehtitilausta ei voi perua mutta vaihtaa, niin saman  lehtitalon muotilehti Elle voisi olla parempi vaihtoehto. Tai sitten joku muu, vaikka Geo, Pelit, Mistä tyttö on kiinnostunut...

Vierailija
31/31 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita lehtitilaukseen, selitä tilanne ja kysy voisiko lahjan vaihtaa vaikka siihem Demi-lehteen. Mummokin ymmärtäisi ihan varmasti eikä harmistuisi, minkä voisi aikaansaada jos koko lahjatilauksen peruuttaisi.

Valitettavasti Demi on toisen lehtitalon tuote, eli ei taida onnistua tilauksen vaihtaminen siihen.