Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako päivää olet viettänyt ilman ihmiskontakteja yksin?

Vierailija
16.01.2019 |

Mulla jo kolmas päivä, ei ole ketään kelle puhua tai soittaa

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana varmaan viikon-kaksi, siis ilman, että olen poistunut kotoa tai edes ollut samassa tilassa toisen ihmisen kanssa. Olen yöeläjä, vien roskat yleensä kolmen aikaan aamuyöstä eli ei tule törmättyä kehenkään. Vihaan kaupassa käyntiä ja teen sitä vain pakon edessä noin kerran kuussa, ostan pakkaseen ja hyvin säilyvää ja syön mahdollisimman vähän. Luentoja meillä on jaksoittain, voi olla kuukausikin taukoa. Myös töitä teen oman fiiliksen mukaan, olen aspa, vaikkei uskoisi. Tuo kaksi viikkoa menee ihan mukavasti, jos sattuu päälle joku luova flow ja haluaa vain duunailla omiaan.

Vierailija
22/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 päivää. Jos kaupan kassaa ei lasketa niin tulee kohta täyteen 7 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LonelyHimasRider kirjoitti:

Olen ollut 100päivää niin muutamaan otteeseen että en ole soittanut kenellekkään eikä ketään ole soittanut minulle varsinaisesti tai lähettänyt viestiä. Kaupassa olen käynyt ja harrastamassa liikuntaa. Ei niin vaikeaa. Välillä pohdin yksinäisten ajankohtien jälkeen että olisi pitänyt olla kauemmin yksin.

Unohdin lisätä että välillä pohdin yksinäisten ajankohtien jälkeen että olisi pitänyt olla kauemmin yksin eikä liittyä id-ioottiin seuraan mutta pohdintojen jälkeen olen todennut että en ole voinut estää id-ioottien seuran tarjontaa jatkuvasta stalkkauksesta jota olen kärsinyt yksin ollessa. Jotenkin siinä vastaa yksin heikosti jotain ryhmittymää vastaan kuin id-ioottit stalkkaavat ja kohtaavat stalkatusta materiaalista lopettaakseen minun loistelian yksityisyyden/yksinäisyyden. All seeing lonely himas rider. Better burger than funta.

Vierailija
24/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa ilman puhelinta erämökillä. Kun näin järvellä veneen, maastouduin :-D

Vierailija
25/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi olla yksin vaikka kuinka kauan kärsimättä siitä yhtään tai muuttumatta epäsosiaaliseksi. Se on että on omillaan ja pärjää.

Se on näin mutta sitä ei nähdä tai haluta tuoda näkyväksi miten se on. Jo Yksi alapeukku vihervassarilta on liikaa ja näin se on oli ja tulee olemaan. Id-iootti on id-iootti. Mexican x-ray vision tunnel.

Miletro

Ai niin! Id-iootti sensori! Ei olisi ihme jos tähänkin olisi tullut ennakko sensuuri kerta botti erotus antoi uudet numerot ja he näkevät jo ihmiskunnan maailmankaikkeuden omista řàìşķáťťáVista kansioista.

Vierailija
26/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleisesti ottaen supersosiaalinen niin en ole vuosikausiin ollut päivääkään ilman ihmiskontaktia (ja asun yhdessä avomieheni kanssa nyt muutenkin) mutta nuorempana reppureissaillessa tuli joskus vaellettua monta päivää yksin niin kaukana sivilisaatiosta etten törmännyt yhteenkään ihmiseen eikä ollut edes puhelinyhteyttä (mm. Mongoliassa, Etelä-Amerikan Andes-vuoristossa, jne)

Vierailija
27/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin miettimään vastauksia. Tarkoittaako "ilman ihmiskontakteja" myös ilman sosiaalista mediaa?

Niin voihan sosiaalisen median välitykselläkin olla ihmisiin kontakteissa.

Ai şìmpáñşşìèn ķeinotekoisella äly paskaĺĺako?

Vierailija
28/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin miettimään vastauksia. Tarkoittaako "ilman ihmiskontakteja" myös ilman sosiaalista mediaa?

Niin voihan sosiaalisen median välitykselläkin olla ihmisiin kontakteissa.

Ai şìmpáñşşìèn ķeinotekoisella äly paskaĺĺako?

Anteeksi! Ķámêļìnpášķáļļàķó!?

Vierailija
29/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
31/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni introverttina niin, että tarvitsen aikaa olla itsekseni ja viihdyn omissa puuhissani. Nuorena haaveilin täydellisestä omasta rauhasta, mutta loppujen lopuksi en tiedä olenko koskaan ollut yli 3 vuorokautta ihan yksin tai puhumatta kenellekään. Enkä edes laske kaupan kassoja tähän.

Nuorempana ja perheettömänä sinkkuna oli helppo olla vaikka kokonainen viikonloppu yksin ja huomasin silloin että viimeistään sunnuntaina iltapäivällä teki mieli soittaa jollekin.

Vierailija
32/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen ollut vasta muutaman päivän, normaalisti saattaa mennä se viikko tai kaksikin. Käyn yhä naapurikaupungissa hoitamassa lapsuudenperheen koiria kun vanhemmat ovat omilla menoillaan 1-2 kertaa kuukaudessa. Siinä ehdin vaihtaa kuulumiset vanhempien kanssa, ja toisinaan kyläilen myös samassa kaupungissa asuvilla isovanhemmilla samalla reissulla.

Mikäli noita lemmikinhoitokeikkoja ei olisi, saattaisin ihan hyvinkin olla 1-6kk ilman kaupan kassaa kummempaa ihmiskontaktia. Mutta itse olen siinä mielessä onnekas, että minulla kyllä OLISI kavereita keitä tavata, olen usein vain liian väsynyt lähteäkseni mihinkään. 😅

Vierailija
33/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotiinkuljetuspalveluiden työntekijöitä  (jotka siis tuovat tilaamani ostokset kotiovelle) ei lasketa mukaan, niin pisin aika on ollut 2 kk.