Liian iso vagina
Jätin ex tyttöystäväni kun sillä oli liian löysä tavara.itsellä on kyllä kokoa tarpeeksi mutta ei kiinnostanut pumpata ilmaa.
Kommentit (26)
Itseasiassa synnyttäneillä on tiukempi, koska tulee arpikudosta ja näin ollen pillu tiukkenee. Mitä enemmän puskee pillustaan niin tiukempaa saa hakea.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa synnyttäneillä on tiukempi, koska tulee arpikudosta ja näin ollen pillu tiukkenee. Mitä enemmän puskee pillustaan niin tiukempaa saa hakea.
Näin siinä käy. Vaimonkin välilihan on napakka kun siinä on niin paljon arpikudosta 4 leikkauksen ja synnytyksen jälkeen. Ikää tullessa pillu venymiskyky huononee ja yhä vain tiukkenee.
Vierailija kirjoitti:
isopilluista naista olekaan vaan pieni munasten puhetta
Kyllä pillu on silloin liian iso, jos sinne pitää munatkin tunkea.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran vähän aikaa tyttöystävä jolla oli tajuttoman löysä pill u, mikä oli omituista oli se että oli pieni ja siro nainne muttä se värkki tsiisus ei tuntunut mitään missään asennossa. Seksi oli käytännössä pakko lopettaa joko suuhun tai kakkoseen tulemiseen aina.
M46
Kuulostaa aivan siltä tyttöystävältä joka minulla oli parikymppisenä.
Seksi oli itse asiassa mahtavaa koska ainoa asia jolla tyttöystävä sai orgasmin oli aivoton yli vartin rynkytys apinan raivolla pilluun lähetyssaarnaajassa polvet tisseihin kiskottuna.
Normaaliin, hiukan väljempäänkin pilluun olisin väkisin lauennut tuolla tahdilla ennen kuin tyttöystävä saa mutta tällä oli niin ällistyttävän löysä ja likomärkä pillu että sisällä ei tullut minkäänlaista puristusta peniksen kärkeen. Aivan kuin olisi lämpimään viilipurkkiin lykkinyt joten jaksoin aina siihen saakka että tyttö sai ensin orgasmin.
Aina nytkähtely päätyttyä se kierähti mahalleen, laittoi tyynyn mahansa alle ja avasi pyllynsä. Minäkin sain mahtavan orgasmin kun herkistynyt kärki sai lopulta tiukan puristuksen ympärilleen ja minun nautinnostani kiihottuva tyttöystävä tyydytti minut peppuaan pyörittämällä ja työntelenällä niin että vain makasin sen päällä.
Pillu ei voi olla liian iso.
T m 24 / 17,5 cm.
Olen myös "ison" ystävä. Tai jos ollaan tarkkoja niin kun voi valita, löysä ja halukas tai kiree ja pihtari, niin kyllä valitsen sen löysän. Vaimon pystyn tyydyttämään kyllä, kieli, nyrkki ja tekopenis akselilla ja kyllä minä "palan" kun saan olla lämpimässä ja äärimärässä pillussa. Kaunista ja ihanaa - minusta. Ja oikeasti kiihottaa myös minua kun fistaan vaimoni posliinipillua