Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko miehesi tienasi viime verotuskaudella?

Vierailija
15.05.2006 |

Tässä tiedustellaan vain oikeuttasi käyttää nimitystä kotirouva. Pienituloisten miesten puolisot saavat käyttää ainoastaan nimikettä kotiäiti. Jos lapsia ei ole, kyseessä on loinen tai siipeilijä tai hienostuneemmin kotiluuska. Oma mieheni tienasi 50000 ¿. Sijoittunen kotirouvan ja -äidin välimaastoon, vai mitä olette mieltä? Onkohan tästä muuten laissa sanottu mitään, kai asiasta ainakin EU-direktiivi on?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten tässä sitä on ihka oikea kotirouva kaikessa ylhäisyydessään.

Vierailija
42/51 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos todella hyvistä nauruista :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostanut tietää miehen työ.

Vierailija
44/51 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin täällä oli pari tällaista hirmutienaajan vaimoa. Muistaakseni jonkun mies tienasi 35 000 euroa kuussa. Kun kysyttiin mitä mies teki työkseen, vaimo kertoi, että ukko oli Nokialla projektipäällikkönä.

Enpä ole sen jälkeen sellaista hupiketjua palstalla lukenutkaan =)))

Vierailija
45/51 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin kävi siviilipalveluksen, siksi ei tuloja.

Vierailija
46/51 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä vuosi. Tänä vuonna ehkä puolet sitä.

Mutta meillä käy siivooja kuitenkin ;)

Vierailija
47/51 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

deittailin sellaista nuorempana (jonka vaimo varmasti notkuu täällä, heillä nyt n. 2-3- v. tytär). Mut oli niin työsä, niiiiiiiiin tylsä tapaus et ei voinu jatkaa vaik tuolloin opiskelijaelämääni verrattuna varsin varakas poitsu oli hän jo silloin.

Sit tapasin heti rakkaan siippani ja ei voi verratakkaan (sängyssä, puhetaidoissa, elämäntaidoissa). Voihan ihminen muuttuu, mut mun siippanikin oli silloin poitsuikäinen ja oli jo tuolloin niin paljon hohdokkaampi. Mut teidän, toisille toetty status korvaa paljon. Mulle riittää hyvin et ollaan vaan pikkusen varakkaita.

Niinku mun sisko sano ku deittaili sikarikasta miestä ja mä kysyin millanen se on. Niin " Ruma ku perse, mutta raha kaunistaa" .

Vierailija
48/51 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 - säälin niitä jotka pelkän rahan ja omaisuuden takia ottaa " millaisen vaan" ukon. Itse en kyllä voinut, enkä voisi! Kun menimme nuorina naimisiin, olimme vain kuin kaksi kirkonrottaa mutta elämä on kohdellut sen jälkeen hyvin.

Miehen ammatin kyselijälle, toivottavasti ymmärrät mutta en tahdo näin yleisellä palstalla kertoa. Johtotasolla toimii.

Hyvää illanjatkoa kaikille muillekin kotiluuskille ja -rouville ja -äideille. Minä olen iloisena kotiluuska ja mies arvostaa panostani.

Vierailija
49/51 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osakkaana keskisuuressa yrityksessä

Omat tulot 24000e

Vierailija
50/51 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtuu hyvää tulosta tekevässä firmassa ja sielläkin vain 5 " ylintä" tienaa yli 100 000¿/vuosi. Kun niitä huippujohtajia, joilla olisi pieniä lapsia ( ikähaarukka 30-40v) on kuitenkin koko maassa muutamia satoja, on vaikea uskoa että tämän kyselyn näkee niin moni huipputuloisen puoliso!

Vierailija
51/51 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki viestit voi olla aitoja. Jotkut voikin olla, eipä siinä mitään, mutta en usko että ihan kaikki nää tämän ketjun isotuloiset on aitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi