Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suojaatko rintojasi tulehdukselta kesäkeleillä?

Vierailija
08.05.2006 |

Meille varoiteltiin sairaalassa, että kesäaikaan tulee herkemmin rintatulehdus kuin talvella, kun talvella pyntätään jo normaalistikin niin paljon päälle mutta kesällä ollaan vähissä vaatteissa ja kuitenkin ihan huomaamatta saattaa käydä viima tms...

Eli siis suojaatteko te rintojanne jotenkin kesällä? Ei kiinnostaisi oikein kulkea koko kesää takki päälläkään...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä käymään helteellä 30 metrin päässä postilaatikolla vuoraamatta tissejäni villakerroksiin. En myöskään voinut käydä paikkakuntamme parhaassa ruokakaupassa, koska siellä oli tehokas ilmastointi. Pakastealtaasta tavaraa ottaessa rinnat kipeytyivät, mutta aina ei mennyt rintatulehdukseksi asti.

Vierailija
2/7 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa niin vääräoppinen, että olen imettänyt vauvaa talvella leikkipuistossa. Tissi vaan ulos toppatakin välistä.

Tulos: 0 rintatulehdusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut rintatulehdusta, ehkä jotkut ovat altiimpia sillekin ja saavat sen sitten helposti? Mun kaveri esim. kävi hakemassa jätskipaketin pakastimesta toppi päällä ja sai rintatulehduksen. Voi tietty olla ihan sattumaakin että just silloin tuli...

Vierailija
4/7 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin toimin:

-mulla oli Ruskovillan rinnanlämmittimet, joita pidin rintsikoissa. Hyvät!

-en käynyt uimassa kylmässä vedessä ilman saunaa. vikaksi hyvä löylyt!

Vierailija
5/7 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä oli pakko käyttää, tai muuten olis paidat kastunu, muuten en olisi niitä käyttänyt. Sain lapsen ihan kesän alussa ja imetin tammikuulle asti, eikä yhtään rintatulehdusta tullut. Kai sen tuntee, jos tisuihin tuulee ja niillä on kylmä :)

Vierailija
6/7 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain r-tulehduksen elokuussa kun olin muutaman tunnin meren rannalla tuulessa ja ei ollut kun toppi päällä. tästä viisastuneena ainakin kovalta tuulelta suojaisin.

Vierailija
7/7 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraus: ei tulehduksia. Jää kyllä kolmannellakin kerralla ruskovillat hankkimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi