Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa sanella tapailun ehdot

Vierailija
16.01.2019 |

Mies haluaa, että vietän hänen kanssaan viikossa 50% ja tarkemmin sanelemina 3 iltaa (eli tällöin nähdään jo alkuillasta) sekä yhden kokonaisen päivän. Emme asu yhdessä ja minä olen se liikkuva osapuoli miehen autottomuuden vuoksi.

Tässä ei normaalia päivätyötä tekevällä olisi ehkä ongelmaa mutta olen yrittäjä ja työni hyvin iltapainoitteista koska olen töissä silloin, kun asiakkaani eivät ole töissä. Työ myös vaatii välillä hyvinkin nopeaa reagointia (=sähköposteja ei voi unohtaa kokonaan edes päiväksi). Vapaapäiviä minulla on vain yksi viikossa joten minun osaltani miehen vaatimus tarkoittaisi sitä, että omaa vapaa-aikaa minulle ei juurikaan jää miehen vaatimusten täyttämisen jälkeen.

Onko tämä miehen taholta normaalia?
Olenko itse kohtuuton? Kuulostaako itse aivan mahdottomalta seurustelukumppanilta?

Tykkään työstäni eli se ei rasita minua huolimatta siitä, että se vie aikaa. Olen ihan pöyristynyt enkä tiedä, mitä vastata tähän minun mielestäni omituiseen vaatimukseen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista. Olette tekemässä jotain tapailusopimusta? Mitä mies tekee ylijäämäpäivinä? Miksei hän tule sinun luoksesi, jos hänellä on aikaa työttömänä haahuilla vaikka vaeltamalla välimatka?

Asunnossani on ollut eläin hoidossa (viimeksi vuosi sitten, tämän jälkeen lattiat pesty, huolellinen imurointi, kaikki petivaatteet ja sohvatyynyt pesty). Mies on allerginen. Kuulemma minulla on myös liian pehmeä sänky eli miehen selkä kipeytyy.

LOL

Vierailija
22/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteeseen kannattaa ryhtyä sellaisen ihmisen kanssa, jonka seurassa haluaa mutkattomasti olla.  Suhde ei pääse kehittymään jos koko ajan ollaan erossa. Mutta halu yhdessäoloon tulee kyllä luonnostaan.

Tällaiset väkinäiset tapaamissopimukset kun ollaan vasta tapailuvaiheessa kuulostavat hyvin erikoisilta. Miksi sinä et halua olla miehen kanssa isoa osaa vapaa-ajastasi? Miksi miehellä on niin rajoitetusti aikaa olla sinun kanssasi?

Mies voisi vaikka heti muuttaa kanssani asumaan. Itse en ole valmis näin nopealla aikataululla sitä tekemään ja miehen vaatimukset saavat minut ahdistuneeksi ja surulliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietämme joka päivä aikaa yhdessä, vaikka tapaamme pahimmillaan vain pari kertaa kuukaudessa. 

Vierailija
24/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteeseen kannattaa ryhtyä sellaisen ihmisen kanssa, jonka seurassa haluaa mutkattomasti olla.  Suhde ei pääse kehittymään jos koko ajan ollaan erossa. Mutta halu yhdessäoloon tulee kyllä luonnostaan.

Tällaiset väkinäiset tapaamissopimukset kun ollaan vasta tapailuvaiheessa kuulostavat hyvin erikoisilta. Miksi sinä et halua olla miehen kanssa isoa osaa vapaa-ajastasi? Miksi miehellä on niin rajoitetusti aikaa olla sinun kanssasi?

Meillä ainakin on täysin mutkatonta ja suhde kehittyy kokoajan vaikka tapaamme harvoin.

Tulee puhuttua jopa enemmän viesteillä, kuin kasvotusten ja se syventää suhdetta

- Vastaus numero 7

Näin minäkin ajattelen. T. Ap. Ei olla teinejä eikä enää edes nuoria aikuisia.

Vierailija
25/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli mieleen että mies sopii prostituoidun kanssa ajankäytöstä tai siivoojan käymisestä. Ei kuulosta parisuhteeseen kuuluvalta.

Normaalisti yritetään yhdessä löytää molempien elämään sopivaa yhdessäoloa. joustetaan töiden ym mukaan. Normaalit ihmiset ymmärtävät kyllä hyvin että toinen haluaa välillä käydä vanhemmillaankin ja nähdä ystäviä. Nuo apn miesystävän vaatimukset tuntuvat siltä että hän haluaisi lopettaa aplta muun elämän mahdollisimman hyvin. Hänen tulisi saada mahdollisimman paljon huomiota. Ja vähällä vaivalla. Onko muuten mustasukkainen?

Vierailija
26/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista. Olette tekemässä jotain tapailusopimusta? Mitä mies tekee ylijäämäpäivinä? Miksei hän tule sinun luoksesi, jos hänellä on aikaa työttömänä haahuilla vaikka vaeltamalla välimatka?

Asunnossani on ollut eläin hoidossa (viimeksi vuosi sitten, tämän jälkeen lattiat pesty, huolellinen imurointi, kaikki petivaatteet ja sohvatyynyt pesty). Mies on allerginen. Kuulemma minulla on myös liian pehmeä sänky eli miehen selkä kipeytyy.

Ja sä hyväksyt kaiken tämän määräilyn? No joo, alkaa kuulostamaan siltä, että olette juuri sopivia toisillenne. :DD

Vierailija
27/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli mieleen että mies sopii prostituoidun kanssa ajankäytöstä tai siivoojan käymisestä. Ei kuulosta parisuhteeseen kuuluvalta.

Normaalisti yritetään yhdessä löytää molempien elämään sopivaa yhdessäoloa. joustetaan töiden ym mukaan. Normaalit ihmiset ymmärtävät kyllä hyvin että toinen haluaa välillä käydä vanhemmillaankin ja nähdä ystäviä. Nuo apn miesystävän vaatimukset tuntuvat siltä että hän haluaisi lopettaa aplta muun elämän mahdollisimman hyvin. Hänen tulisi saada mahdollisimman paljon huomiota. Ja vähällä vaivalla. Onko muuten mustasukkainen?

On todella mustasukkainen.

Vierailija
28/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti yhteen ja hänen ehdoilla. Kannattaa ap oikeasti harkita. Kuulostaa että elämä olisi jatkossa rankkaa. Vähän kun muuttaisi uhmaikäisten lapsen kanssa yhteen mutta tietäen ettei tuo uhmaikä lopu koskaan.

Ja jos tässä vaiheessa on jo tuollaisia vaatimuksia niin arvaappa paheneeko ne ajan kanssa?

Vierailija
29/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella mustasukkainen.

Ja miksi ihmeessä olet tuollaisen sankarin kanssa ylipäätään?

Vierailija
30/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käyppä lukemassa narsistisen uhrien kertomuksia ja miten suhteet alkoi.... enkä väitä että mies olisi narsisti mutta omaa ilmeisesti narsistisia piirteitä.

Nopeasti yhteen ja sinun erottamisesi perheestä ja ystävistä tuolla ajankäytöllä. Siihen yhdistetään vielä mustasukkaisuus niin paketti on "täydellinen kärsimyspommi". Kunhan muututte yhteen niin saat nähdä miten tilanne kehittyy kun ei tartte enää mielistellä kuten nyt...

Vierailija
31/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan narsistilta tuo sun miehesi. Ne haluaa edetä suhteessa äärimmäisen nopeasti, muuttaa yhteen, tehdä lapsia jne. Ne haluaa omistaa sut ja määrätä, ketä sä saat tavata (yleensä et ketään). Mieluuten sun pitäis olla niitten kanssa aina, eikä niitä kiinnosta oisko sulla jotain muita velvoitteita kuten vaikka työ. Jos ne haluaa sun kanssa "jutella" yöllä, niin sittenhän sä juttelet. Itse ne ei oo valmiita joustamaan missään eikä antamaan mitään, sen sijaan sun pitää mennä vaikka solmuun niitten pyynnöstä ja syyllistäminen tulee tietysti siihen kaupan päälle. 

Sanomattakin on selvää, että asiat vaan pahenee ajan kanssa, niitä ei voi "parantaa" eikä varsinkaan rakastaa ja ymmärtää ehjiksi. 

Sinuna jättäisin koko miehen, parempiakin tässä maailmassa on tarjolla. 

Vierailija
32/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma minulla on myös liian pehmeä sänky eli miehen selkä kipeytyy.

Niin naurettalta kuin kuulostaakin niin täällä kohtalotoveri tälle miehelle. Kärsin isoja uniongelmia mimmin työnä sängyn takia, usein sanoin asiasta mutten valittanut. Lähinnä naureskeli että "kyllä mies kaiken kestää" kun vetelee 10h duunipäiviä selkä jumissa 3h unilla. Jossain vaiheessa sitten sanoin että nyt mennään ostamaan sänky, mä vaikka maksan. Loukkaantui "määräilystä" niin paljon että sanoi sängyn pysyvän hänen kotonaan, koska hän saa päättää omasta elämästään. No, eivät näytä miehetkään kaikkee kestävän, pistin lusikat jakoon sängyn takia.

Vierailija
33/33 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi minuakin tietää mitä hyviä puolia miehessä on.

Kuulostaa nimittäin rasittavalta ihmiseltä ja suhteelta.

Ei mikään ilopilleri tämä mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi