Minkälaisia ajatuksia herättää ihminen, joka matkustaa lentokoneella noin 20 lentoa vuodessa?
Kommentit (31)
Matkustan pienituloisena yh-äitinä suunnilleen yhtä monta lentoa enkä ole varakas. Matkoja löytyy halvalla kun osaa etsiä. Jotkut maksaa yhden henkilön viikon Kreikan-matkasta saman verran kuin minä ja poikani kuukauden matkasta jne.
Vierailija kirjoitti:
Matkustan pienituloisena yh-äitinä suunnilleen yhtä monta lentoa enkä ole varakas. Matkoja löytyy halvalla kun osaa etsiä. Jotkut maksaa yhden henkilön viikon Kreikan-matkasta saman verran kuin minä ja poikani kuukauden matkasta jne.
Pakko kysyä, kuka maksaa nämä noin 20 matkaa pienituloiselle yh-äidille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, kuka maksaa nämä noin 20 matkaa pienituloiselle yh-äidille?
Itse maksan matkani. Kun elää säästeliäästi ja etsii halvat matkat niin on rahaa matkustella. Emme matkusta kalliilla valmismatkoilla.
Ja matkoja ei ole 20 vaan lentoja noin 20 kpl. Matkustamme noin 6 kertaa vuodessa matkalle lentokoneella. Esimerkiksi Singaporeen emme lennä kalliimmalla suoralla lennolla vaan kolme lentoa suuntaansa, joten menopaluumatkasta tulee 6 lentoa. Hotelli on edullinen alle 30 €/yö, emme majoitu keskustassa, jossa kallista vaan Geylangissa. Metrolla pääsee keskustaan 15 minuutissa. Syömme hawker centre-paikoissa jne.
Minua ei kiinnosta pätkääkään muiden lentämiset. Jos on rahaa, niin siitä vain.
Seuraavaksi olemme lähdössä Berliiniin, lennot 70 €/2 hlö ja hotelli 70 €/3 yötä, joten 140 € yhteensä. Monella pienituloisella menee sama raha tupakkaan kuukaudessa.
Edistyksellinen vihreän ideologian kannattaja.
EGOloginen vegaani. Tai tyhjäpää Sara Skumppa Sieppo. Alkanu skumpat muuten näkyä ulkomuodossa :D
Setämiehet tykkää skumppapöhötyksestä ;)
Itsellä taisi tulla enemmänkin viime vuonna. Lentolippujen keskihinta (menopaluu) taisi olla luokkaa 130e, joten ei tuo nyt kovin isoja varoja vaadi.
Jotenkin hukassa itsensä ja elämänsä' kanssa, liian levoton.
Rikollinen joissain tapauksissa (ped., huum, yms).
Varakas ja paljon vapaa-aikaa. Ehkä eläkkeellä?
Olevinaan trendikäs. Ajattelee että mitä useammin käy ulkomailla, sitä älykkäämpi ja tietoisempi on. Vaikka ei se äly siitä laajene yhtään, eikä usein edes maailmankuva, kun jossain hotellissa nyhjätään ja käydään shoppailemassa, kauppoja, krääsää ja ihmisiä on kotimaassakin, eivät tee ihmistä hullua hurskaammaksi.
Aika paljon, miltei kaks lentoa kuukaudessa. Itse olisin ennemmin yhdessä paikassa pidemmän aikaan kuin hätäilisin jo seuraavaan kohteeseen. Vai onko kyseessä elinaikaa viisi vuotta ja hätäillä täytyy. :D joka tapauksessa ei ole minun asiani, matkustan itsekin paljon.
Hipsterisnobi tai snobisnobi. Oman elämänsä vappupimiä.
Millon tästä jokapaikkaan lentelystä tuli normi?
Ihmettelen ihan oikeesti.
Itse en ole koskaan tohon trendiin hypännyt mukaan.
Mielestäni tiedän silti aika paljon maailmasta, liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä vähävarainenkaan ole, tai edes pienituloinen.
Onhan se aika paljon. Varakas?