Ei enää koskaan naista.
En ymmärrä vaihtuvia mielipiteitä, en kärsi enää hetkeäkään jonkun tasapainottumuudesta. En myöskään suostu toivomuskaivoksi, enkä anna senttiäkään. Mahtavaa kun ei tarvitse miellyttää ketään. Mielellään sitä miellyttää ihmisiä, mutta tuo pakko miellyttää justiinaa on poissa!
Kommentit (24)
Hyvä, että tiedät mitä haluat. Tee juuri niin kuin huvittaa. :) Mä elän mielelläni tässä hyvässä parisuhteessani, mutta se ei totisesti ole multa pois jos toiset eivät halua parisuhdetta -ja vaikka vihaisivat vastakkaista sukupuolta. Antaa palaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä kyllä, muttei saman katon alle vakituiseen :)
En tarvitse "kolmatta lasta".
Tuo on juuri paras seurustelumuoto. Kumpikin asuu omissa kodeissaan ja tapaa kun sille tuntuu.
M40
Sääli vaan että naiset haluavat jotain lisää kun rakastuvat. Eli pilaavat hyvän jutun.
Pahimmat ovat ne monet yhoot jotka etsivät jotain tosi suhdetta vaikka varsinkin siinä tapauksessa pitäisi olla vaan seksiä ja heippa seuraavaan kertaan. Ei se uusi mies ole sen lapsen isä joten turha yrittää tehdä siitä sellaista tai edes ollenkaan ottaa sitä mukaan niihin kuvioihin.
On siis vieläkin miehiä, jotka ajattelevat näin kivikautisesti!
Sekä naisia että miehiä...
Tuntui että itsekin pari vuotta sitten avomiehestä erottuani ja välillä vieläkin pitäisi erikseen sanoa että vaikka olen 2 lapsen sinkkuäiti en epätoivoisena etsi isäpuolta/asuinkumppania/elättäjää. Huoh...
Mulla on jo tarpeeksi lapsia, nyt voi suhteissa keskittyä suhteen kivoihin asioihin ilman mitään "perhesuunnittelua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmettelen naisten reaktiota kun kerron päätöksestäni. Osa on jopa suuttunut siitä että en halua elämääni enää naista. Mikä oikeus tästä on suuttua. Minulla on huonoja kokemuksia, mitä en halua toistaa yhä uudestaan ja uudestaan, onhan tämä kuitenkin minun elämäni. Ap
No sellainen nainen ei ole sinua varten sitten. Kyllä löytyy ihan reippain mitoin naisia, jotka ovat siinä samaa mieltä kanssasi, ettei enää koskaan miestä nurkkiin asumaan. Et todellakaan ole ainoa, jolla on huonoja kokemuksia.
Ei ole, mutta millä oikeudella tästä voi suuttua? Ihan kun minun päätös olisi jotakin tältä suuttujalta pois. En ymmärrä
On siis vieläkin miehiä, jotka ajattelevat näin kivikautisesti!