Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies tarvitsee 1-2 päivän ryyppäysreissun? Puhelin kiini

Vierailija
16.01.2019 |

Joka kerta. Eihän normaalit ihmiset tarvi tälläsiä? Miks se laittaa puhelimenki kiini? Ja vaan häviää?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jätinkin sen jo viestillä joka ei mee perille. Oon vaan ihan paskana.

Itse olet myös yhtä paska ja lapsellinen. Kuka jättää toisen VIESTILLÄ?

Vierailija
22/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy asiaa ihmeessä täältä. Me katsomme kristallipallosta vastauksen.

Ihan turhaan olet sarkastinen, eiks tämä kuitenkin ole keskustelupalsta ? Ja ap haluaa keskustella asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo syyksi sen että haluaa olla rauhassa.

Ihan riittävä syy. Jokainen tarvii oman rauhan. Lopeta roikkuminen.

Vierailija
24/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ihan kumpikin saa omaa aikaa niin halutessaan ja kumpikaan ei häiriköi toista puheluin tai viestein. Toki jotkut kuulumiset voi vaihtaa tai toivottaa hyvää yötä, mutta mitään pommitusta ei. Eipä ole ikinä tarvinnut piileskellä missään puhelin kiinni.

Vierailija
25/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Voi kun varattu mies saiskin AINA jonkin rangaistuksen yhteiskunnalta kun lähtee ryyppyreissulle. Vaikka suuret sakot tai jotain pakkokotitöitä vuoden ajan ryyppyreissunsa jälkeen. Niin ärsyttäviä ovat tuommoiset reissut, mutta eipähän niille voi palloakaan jalkaan laittaa. Kiva jos itse tajuaisivat....

Miksi? Jos tuollainen toiminta ottaa päähän, niin pitäisiköhän sitä miettiä, että onko parisuhteen jatko järkevää. En ymmärrä miksi naiset suostuvat katselemaan tuollaista toimintaa vuosi toisensa jälkeen ja ainoa mitä tekevät on kotona asiasta nalkuttaminen (mikä vain lisää intoa ryyppyreissuille) ja täällä asiasta vinkuminen. 

Vierailija
26/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jätinkin sen jo viestillä joka ei mee perille. Oon vaan ihan paskana.

Hyvä.

Siis että jätit, ja sitä paskanaoloa tarvitset nyt siihen, että opit olemaan ottamatta tuollaista riippaa enää vaivoiksesi.

Taitaa nainen olla se riippa, ku miehen pitää päästä karkuun että saa omaa aikaa ja rauhaa.

Vierailija
27/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se tietysti panee jotain teinityttöä. Sitähän sää kysyit.

Vierailija
28/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy asiaa ihmeessä täältä. Me katsomme kristallipallosta vastauksen.

Ihan turhaan olet sarkastinen, eiks tämä kuitenkin ole keskustelupalsta ? Ja ap haluaa keskustella asiasta.

Eihän halua. AP esitti jo aloitusviestissä, että mies ei ole normaali ja kaipaa täällä tukea väitteelleen.

Vierailija
29/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin miehen reissun aikana jonnekkin esim. sukuloimaan ja puhelin kiinni.

Kun tulee kotiin, niin siellä ei olekkaan ketään. Enkä ilmottaisi milloin tulisin, kerta se miehestäkin on ok.

Vierailija
30/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja valitanko turhasta. Pitäskö mun vaan ymmärtää ja hyväksyä tuo miehen käytös?

No miksi pitäisi? Etkö sä ole oma itsellinen ihminen, ja sulla on oikeus päättää omista mielipiteistäsi ja ihmissuhteistasi? Jos sä et pidä juopottelusta, ei kukaan pakota sua hyväksymään juopottelevaa miestä. Meillä on ihan jokaisella oikeus valita kenen kanssa me ollaan.

Vierailija
31/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankoot. Aarteen saa joka tollasen ottaa!

Vierailija
32/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tarvitsin, koska aina kun yritin viettää vapaa-aikaa, niin se evättiin jatkuvilla viesteillä ja puhelinsoitoilla. Jos en vastannut jo oli kotona jokin katastrofi ja minua syyllistettiin. Joka kerta. Ymmärrän siis miestä hyvin. Minä otin eron ja otan joka kerta jos tämänkaltaista käytöstä esiintyy.

Lähditkö ilmoittamatta reissuun? Ja mitä ihme katastrofeja siellä kotona syntyy parissa päivässä?

En todellaan kun yhdessä sovittuina aikoina. Milloin mitäkin, esim lapsi vain huutaa, tai on kipeä. Pää särkee ja on huono olo. Mitä vain että kokisin oloni syylliseks. Tuo on myös henkistä väkivaltaa, sillä joskus meninkin katsomaan mikä siellä on tilanne, niin kaikki yleensä nukkuivat. Ja minun tapauksessani kyse oli tunneista, ei illoista. Lisäksi miehet puhuvat joistain asioista kasvotusten ja näistä reissuista mies voivat saada vertaistukea toisistaan eikä tässä ole mitään väärää.

Vierailija
33/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki liikaa miehelle ja tarvitsee nollausajan.

Oletettavasti funtsinut eroamista itsekin. En sano tätä ilkeyttäni, mutta joskus on hyvä erota ja alkaa alusta.

Vierailija
34/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tarvitsin, koska aina kun yritin viettää vapaa-aikaa, niin se evättiin jatkuvilla viesteillä ja puhelinsoitoilla. Jos en vastannut jo oli kotona jokin katastrofi ja minua syyllistettiin. Joka kerta. Ymmärrän siis miestä hyvin. Minä otin eron ja otan joka kerta jos tämänkaltaista käytöstä esiintyy.

Lähditkö ilmoittamatta reissuun? Ja mitä ihme katastrofeja siellä kotona syntyy parissa päivässä?

En todellaan kun yhdessä sovittuina aikoina. Milloin mitäkin, esim lapsi vain huutaa, tai on kipeä. Pää särkee ja on huono olo. Mitä vain että kokisin oloni syylliseks. Tuo on myös henkistä väkivaltaa, sillä joskus meninkin katsomaan mikä siellä on tilanne, niin kaikki yleensä nukkuivat. Ja minun tapauksessani kyse oli tunneista, ei illoista. Lisäksi miehet puhuvat joistain asioista kasvotusten ja näistä reissuista mies voivat saada vertaistukea toisistaan eikä tässä ole mitään väärää.

Oletko mies? Annoitko äidin ikinä olla itsekseen ja sinä hoidit sitä huutavaa mukulaa?

Vierailija
35/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on niin tärkeää, että pitää soittaa juuri silloin? Eikö pärjää1-2 päivää ilman?

Vierailija
36/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tätä on nähty jonkin verran ihan miesten tekemänä. Äiti lähtee humpalle joskus harvoin ja isä jää hoitamaan lapsia, niin jatkuva pommitus ja kysely ja katastrofi on sattunut, niin tämä nainen sitten lähtee ihan marttyyrinä kotiin, kun on niin paniikissa mitä siellä kotona oikein on sattunut.

Vierailija
37/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Voi kun varattu mies saiskin AINA jonkin rangaistuksen yhteiskunnalta kun lähtee ryyppyreissulle. Vaikka suuret sakot tai jotain pakkokotitöitä vuoden ajan ryyppyreissunsa jälkeen. Niin ärsyttäviä ovat tuommoiset reissut, mutta eipähän niille voi palloakaan jalkaan laittaa. Kiva jos itse tajuaisivat....

Miksi pitäisi rangaista, eihän tuossa ole mitään väärää? Jokaisella on omat harrastuksensa.

Vierailija
38/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tätä on nähty jonkin verran ihan miesten tekemänä. Äiti lähtee humpalle joskus harvoin ja isä jää hoitamaan lapsia, niin jatkuva pommitus ja kysely ja katastrofi on sattunut, niin tämä nainen sitten lähtee ihan marttyyrinä kotiin, kun on niin paniikissa mitä siellä kotona oikein on sattunut.

Tää on niin totta!!!!! Nainen ei IKINÄ voisi käyttäytyä kuten mies, sehän ei sopisi seinillekään!

Vierailija
39/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuossa on ihmeellistä? Eikö Ap:lle ole tullut yhtään mieleen että se puhelin on kiinni siksi kun sinä muuten kilkuttelisit soittaa ja viestitellä vähän väliä. Ei siinä kunnolla pysty rentoutumaan juopottelun ja kavereiden kanssa. Itse teen samalla tavalla joka kerta.

Vierailija
40/104 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on niin tärkeää, että pitää soittaa juuri silloin? Eikö pärjää1-2 päivää ilman?

Kuvitellaan että aloittajan kumppani ajattelee näin. Siinä tapauksessa heillä olisi erilaiset käsitykset suhteestaan ja siitä mitä siltä toivovat.

Toiset tahtovat ja osaavat olla tiiviisti toisen kanssa 24/7 tietäen koko ajan missä toinen on ja mitä hän tekee. Heidän suhteessaan viestejä saa laittaa milloin vaan ja puheluihin vastataan aina kun vaan tilanne sallii. Toiset taas tarvitsevat enemmän omaa tilaa eivätkä esim. mielellään muuta yhteen sen kumppaninsa kanssa vaikka suhteeseensa sitoutuvaisitkin yhtä vankasti kuin aiemman esimerkin ihmiset.

Vakiintuneempi suhde vaatii kuitenkin aina sen että niistä odotuksista ja valmiudesta suhteeseen sitoutumiseen keskustellaan. Olettamalla asioita voi joutua pettymään verisesti. Aloittajan kannattaa käydä se keskustelu kun saa kumppaninsa kiinni ja vielä tahtoo jatkaa suhdetta.