Miksi mies tarvitsee 1-2 päivän ryyppäysreissun? Puhelin kiini
Joka kerta. Eihän normaalit ihmiset tarvi tälläsiä? Miks se laittaa puhelimenki kiini? Ja vaan häviää?
Kommentit (104)
N. Kerran kuukaudessa. En tiedä missä on ja mitä tekee.
Niinpä. Voi kun varattu mies saiskin AINA jonkin rangaistuksen yhteiskunnalta kun lähtee ryyppyreissulle. Vaikka suuret sakot tai jotain pakkokotitöitä vuoden ajan ryyppyreissunsa jälkeen. Niin ärsyttäviä ovat tuommoiset reissut, mutta eipähän niille voi palloakaan jalkaan laittaa. Kiva jos itse tajuaisivat....
No, ei kyllä kukaan tosissaan parisuhteessa oleva tee noin. Toki se nyt on ihan fine lähteä joskus kavereiden kanssa vaikka parin päivän reissuun, mutta miksi puhelin kiinni?
Sanoo syyksi sen että haluaa olla rauhassa.
Annan ilmaisen vinkin, joka varmasti räjäyttää tietoisuutesi;
Sinun EI OLE PAKKO olla tuollaisen miehen kanssa yhdessä.
Eikö olekin maata mullistava ajatus?
No jätinkin sen jo viestillä joka ei mee perille. Oon vaan ihan paskana.
Kysy asiaa ihmeessä täältä. Me katsomme kristallipallosta vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
No jätinkin sen jo viestillä joka ei mee perille. Oon vaan ihan paskana.
Hyvä.
Siis että jätit, ja sitä paskanaoloa tarvitset nyt siihen, että opit olemaan ottamatta tuollaista riippaa enää vaivoiksesi.
Minä ainakin tarvitsin, koska aina kun yritin viettää vapaa-aikaa, niin se evättiin jatkuvilla viesteillä ja puhelinsoitoilla. Jos en vastannut jo oli kotona jokin katastrofi ja minua syyllistettiin. Joka kerta. Ymmärrän siis miestä hyvin. Minä otin eron ja otan joka kerta jos tämänkaltaista käytöstä esiintyy.
Ja sinä makaat päivästä toiseen palstalla?
Miksi naisten pitää shoppailla tai juoruta ja käydä kahvilla? Juuri niin. Relatakseen. Miehet ryyppää.
Vierailija kirjoitti:
Kysy asiaa ihmeessä täältä. Me katsomme kristallipallosta vastauksen.
Niin SÄ katot SUN kristallipallosta, mutta ehkäpä aloittaja haki vertaistukea täältä. Josko vaikka jollain olisi samantyylisiä kokemuksia tms....Ärsyttäviä tommoset mukaniinnokkelat heitot tällä palstalla.
Mulla on vapaapäivä ja ekaa kertaa olen palstalla tänä vuonna. Kirjotin siksi jos joku sais mut ymmärtämään mihin tälläistä tarvitaan. Ja valitanko turhasta. Pitäskö mun vaan ymmärtää ja hyväksyä tuo miehen käytös?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten pitää shoppailla tai juoruta ja käydä kahvilla? Juuri niin. Relatakseen. Miehet ryyppää.
Miehet on Marsista, todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tarvitsin, koska aina kun yritin viettää vapaa-aikaa, niin se evättiin jatkuvilla viesteillä ja puhelinsoitoilla. Jos en vastannut jo oli kotona jokin katastrofi ja minua syyllistettiin. Joka kerta. Ymmärrän siis miestä hyvin. Minä otin eron ja otan joka kerta jos tämänkaltaista käytöstä esiintyy.
Lähditkö ilmoittamatta reissuun? Ja mitä ihme katastrofeja siellä kotona syntyy parissa päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vapaapäivä ja ekaa kertaa olen palstalla tänä vuonna. Kirjotin siksi jos joku sais mut ymmärtämään mihin tälläistä tarvitaan. Ja valitanko turhasta. Pitäskö mun vaan ymmärtää ja hyväksyä tuo miehen käytös?
Niinpä!
nro 16
Riippuu siitä, kuinka usein.