Mitä te teette, jotka roikutte täällä palstalla heti aamusta?
Oletteko työttömiä tai jotain? Miten teillä on aikaa aamuisin roikkua täällä. Itselläni on nyt aikaa kun olen kipeä.
Kommentit (102)
Yrittäjä. Töihin kymmeneksi, lasten kouluun huolehtiminen on ainoa pakollinen kuvio aamulla, ja se jättää usein muutaman minuutin aikaa palstailla.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä, odottelen että kerrotaan mitä pitää tehdä.
Aijai. Kuulostaa pahalta. Pääsääntöisesti kannattaisi itse keksiä jotain että näyttäisi kiireiseltä.
Paitsi jos olet Puolustusvoimissa töissä.
Odottelen puoli tuntia vielä, että kehtaan lähteä töistä kotiin. Jos kohta menis lämmittämään auton, mutta juonpa nyt kuitenkin kahvin ensin. Täällä ei ole ketään muita kuin minä, mutta pomolla on ikävä taipumus joskus käydä kyttäämässä.
Työssä ollessa makselin noin puolet tulostani veroja. Koulutuksia ja neuvoloita sekä lääkärikäyntejä korvakivuissa nuoremmille sukupolville, you know. Nyt kun nuo sukupolvet ovat töissä, perin pikkuhiljaa heidän oppirahojaan takaisin (osasairas) eläkkeenä. 55 vuoden aamulähtöjen jälkeen nyt vaan makoilen ja pakoilen töitä :)
Ai niin. Enpä noiden 55 vuoden aikana lähtenytkään ihan joka aamu. Joinakin aamuina olin jo siellä! Ja jatkoin vaan työtä vuorokauden aikoihin pysähtymättä. Pisimmillään 38 t työtä yhtä soittoa, mitä nyt kahvi tai ruokatauko noin 6-8 tunnin välein.
Mutta noita työvuoroja ajatellessa alkaa aina nukuttamaan aivan sairaasti, kun muistaa sen valtavan, päiviä ja jopa yli viikon kestäneen väsymyksen vielä niin konkreettisena. Taidanpa käydä vielä nokosille aamupalan jälkeen.
Nettikeskusteluun pääseminen on aivan valtava prosessi joka vaatii pitkän valmistelun eiku...
Käyn palstalla vain töissä luppoajalla, kun on sopiva tauko. En ikinä vapaa-ajalla.
Täytyyhän töissä aamukahvit juoda ja uutiset jne. selata ennen kuin aloittaa hommat.
Valvontahommia. Hiljaa pitää olla ja aikaa kuluttaa, joten...
Olen sairaslomalla selkäkipuineni. Pötköttelen tässä sen aikaa, että kipulääkkeet alkavat vaikuttamaan, jotta pääsen liikkeelle.
Niin päivinä kun ei ole opiskelua, teen töitä kotoa käsin tietokoneella. Aloitan yleensä kympiltä, sitä ennen jo avaan koneen ja tsekkaan mm. AV:n, Redditin, Youtuben, sähköpostin ja uutiset.
Vierailija kirjoitti:
Olen paikallisen yläasteen keittolan emäntä. Minulla on aikuinen diabeetikkopoika ja minulla on sen takia oikeus käyttää omaa puhelintani työaikanani. Kaikki luulevat, että minä viestitän hänelle...
Jaahas! Sekin sitten selvisi. Täytyypä kertoa pomolle sillä maito on palanut pohjaan jo toista viikkoa kun emäntä näpyttelee.
Työkaveri
Opiskelen. Tänään on etäpäivä, joten välillä voi kirjoitella tänne.
Olen osastonsihteeri ja tänään on rauhallinen aamu.
Odotan että lapsi syntyis, tänään la.
Olen yläkoulun opettaja ja parikymmentä teiniä lukee romaaneja kiltisti hiljaa. En jaksa tehdä muuta.
Odotan että lapsi syntyis, tänään la.
Ei kyllä nyt on keskiviikko. Kysy vaikka hoitajalta.
Sairaslomalla. Töissä olisin ollut jo neljä tuntia, eli itselläni päivä olisi jo yli puolessa muutenkin, kun teen 6h päivää. Vointi on aika kurja eikä nukuta.
Olen töissä, odottelen että kerrotaan mitä pitää tehdä.