Mitä te teette, jotka roikutte täällä palstalla heti aamusta?
Oletteko työttömiä tai jotain? Miten teillä on aikaa aamuisin roikkua täällä. Itselläni on nyt aikaa kun olen kipeä.
Kommentit (102)
Muuta vaikka Kiinaan niin et tarvitse maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi ovat työttömiä luusereita ja muita yhteiskunnan elättejä kuten eläkeläisiä. Aikaa on spammata samaa pskaa aamusta yöhön. Voihan täällä joku maksettu teollinen pyöriä.
Ne eläkeläiset on maksaneet sinunkin käyttämät julkiset palvelut.
Eivät ole. Itselleen ovat pedanneet loistavat eläke-edut ja me nuoremmat ikäpolvet maksumieheksi. Ikävä kyllä itse kuulun niihin kahteen korkeimpaan tuloluokkaan, jotka on puhtaasti tämänkin yhteiskunnan nettomaksajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi ovat työttömiä luusereita ja muita yhteiskunnan elättejä kuten eläkeläisiä. Aikaa on spammata samaa pskaa aamusta yöhön. Voihan täällä joku maksettu teollinen pyöriä.
Olen vuorotyöläinen ja tulen joka päivä katsomaan, onko kivoja keskusteluketjuja. Joskus on, useimmiten ei.
Eikö eläkeläinen ole tienannut oman eläkkeensä vaikkapa 40 vuoden työnteolla?
Meni väärään paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne eläkeläiset on maksaneet sinunkin käyttämät julkiset palvelut.
Eivät ole. Itselleen ovat pedanneet loistavat eläke-edut ja me nuoremmat ikäpolvet maksumieheksi. Ikävä kyllä itse kuulun niihin kahteen korkeimpaan tuloluokkaan, jotka on puhtaasti tämänkin yhteiskunnan nettomaksajia.
Haha just joo. Joku katkera elämäntapatyötön siellä voimafantasioi.
Opiskelen oikeustieteitä, eikä ole läsnäolopakkoa luennoilla, eli teen tehtäviä kotona.
Olen noussut viideltä ja tehnyt päivän ensimmäisen työrupeaman.
Töihin meen 11 ja nyt vain katselen Huomenta Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Töihin meen 11 ja nyt vain katselen Huomenta Suomea.
Niin minäkin, kohta siellä joku öyhöttää lentämisestä
Heräsin kuudelta, kun vanhimman lapsen herätyskello soi. Nyt on kaksi vanhinta lähtenyt jo kouluun, nuorin menee ysiksi ja itse lähden reilun puolen tunnin päästä töihin. Olen lukenut läpi jo lehdet, syönyt aamupalan ja tyhjentänyt tiskikoneen.
Sairaslomalla. Teinit heräävät kouluun joten itsekin herään, muuten nukkuisin varmasti tuonne kymmeneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vuorotyöläinen ja tulen joka päivä katsomaan, onko kivoja keskusteluketjuja. Joskus on, useimmiten ei.
Eikö eläkeläinen ole tienannut oman eläkkeensä vaikkapa 40 vuoden työnteolla?
Ei ole kuin noin 25 prosenttia siitä.
Juon tässä aamukahvia. Työt alkaa aina vasta kympiltä.
Vuororyöläinen, tänään ja huomenna vapaapäivät, sitten taas töihin
Syön aamupalaa, katson aamu-tv:tä ja palstailen. Kohta alan tekemään töitä.
Heräsin viideltä, kävin salilla ja söin aamupalan, nyt lapset lähtivät kouluun ja aikaa on puoli yhteentoista, sitten lähden töihin.
Syön yksin aamiaista. Uutisotsikot on jo katsottu, kahvi juomatta.
Kohta työntekoon.
Istun junassa matkalla töihin, noin 1 5 t/suunta. Alkuillasta sama takaisin päin.
Työskentelen kotona. Teinit lähtivät jo kouluun, kotihommia ja töitä luvassa taas tällekin päivälle. Aamulla on hiljainen hetki omaa aikaa, päivän lehti, aamupala, palstailua joskus. Tosin olen ajatellut jättää tätä vähemmälle, koska useimmiten täältä saa huonot fiilikset ja ärsyyntyy vain enemmän. Keskusteluiden mielivaltaiset poistelut ym. Palstan arvomaailma ei vastaa omaani, alkaa olla turha täällä pyöriä. Ap:lle toki tiedoksi, että ei kukaan sinulle kyllä ole selitysvelvollinen, miksi käy palstalla juuri johonkin aikaan, kuinka nyt sattuu sopimaan.
Menen iltavuoroon. Nyt makselin laskuja ja takkaa lämmitän joten pikaisesti tulin täällä pyörähtämään.
Olen sairauslomalla. Työaika palstaisen vain kesällä jos on hiljaista eikä tekemistä.
Teen vuorotyötä, tänään iltavuoro ja aamukahvilla tässä juuri selailin aiheita. En kuulu mihinkään someen ja tämä vastaa varmaan vähän sitä kun muut selaavat läpi facensa ja instansa aamuisin.