Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te teette, jotka roikutte täällä palstalla heti aamusta?

Vierailija
16.01.2019 |

Oletteko työttömiä tai jotain? Miten teillä on aikaa aamuisin roikkua täällä. Itselläni on nyt aikaa kun olen kipeä.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vuorotyötä, tänään iltavuoro ja aamukahvilla tässä juuri selailin aiheita. En kuulu mihinkään someen ja tämä vastaa varmaan vähän sitä kun muut selaavat läpi facensa ja instansa aamuisin.

Vierailija
22/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta vaikka Kiinaan niin et tarvitse maksaa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi ovat työttömiä luusereita ja muita yhteiskunnan elättejä kuten eläkeläisiä. Aikaa on spammata samaa pskaa aamusta yöhön. Voihan täällä joku maksettu teollinen pyöriä.

Ne eläkeläiset on maksaneet sinunkin käyttämät julkiset palvelut.

Eivät ole. Itselleen ovat pedanneet loistavat eläke-edut ja me nuoremmat ikäpolvet maksumieheksi. Ikävä kyllä itse kuulun niihin kahteen korkeimpaan tuloluokkaan, jotka on puhtaasti tämänkin yhteiskunnan nettomaksajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi ovat työttömiä luusereita ja muita yhteiskunnan elättejä kuten eläkeläisiä. Aikaa on spammata samaa pskaa aamusta yöhön. Voihan täällä joku maksettu teollinen pyöriä.

Olen vuorotyöläinen ja tulen joka päivä katsomaan, onko kivoja keskusteluketjuja. Joskus on, useimmiten ei.

Eikö eläkeläinen ole tienannut oman eläkkeensä vaikkapa 40 vuoden työnteolla?

Meni väärään paikkaan.

Vierailija
24/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne eläkeläiset on maksaneet sinunkin käyttämät julkiset palvelut.

Eivät ole. Itselleen ovat pedanneet loistavat eläke-edut ja me nuoremmat ikäpolvet maksumieheksi. Ikävä kyllä itse kuulun niihin kahteen korkeimpaan tuloluokkaan, jotka on puhtaasti tämänkin yhteiskunnan nettomaksajia.

Haha just joo. Joku katkera elämäntapatyötön siellä voimafantasioi.

Vierailija
25/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen oikeustieteitä, eikä ole läsnäolopakkoa luennoilla, eli teen tehtäviä kotona.

Vierailija
26/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noussut viideltä ja tehnyt päivän ensimmäisen työrupeaman.

Vierailija
27/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meen 11 ja nyt vain katselen Huomenta Suomea.

Vierailija
28/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin meen 11 ja nyt vain katselen Huomenta Suomea.

Niin minäkin, kohta siellä joku öyhöttää lentämisestä

Vierailija
29/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kuudelta, kun vanhimman lapsen herätyskello soi. Nyt on kaksi vanhinta lähtenyt jo kouluun, nuorin menee ysiksi ja itse lähden reilun puolen tunnin päästä töihin. Olen lukenut läpi jo lehdet, syönyt aamupalan ja tyhjentänyt tiskikoneen.

Vierailija
30/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomalla. Teinit heräävät kouluun joten itsekin herään, muuten nukkuisin varmasti tuonne kymmeneen.

Vierailija
31/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vuorotyöläinen ja tulen joka päivä katsomaan, onko kivoja keskusteluketjuja. Joskus on, useimmiten ei.

Eikö eläkeläinen ole tienannut oman eläkkeensä vaikkapa 40 vuoden työnteolla?

Ei ole kuin noin 25 prosenttia siitä.

Vierailija
32/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon tässä aamukahvia. Työt alkaa aina vasta kympiltä.

Vierailija
33/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuororyöläinen, tänään ja huomenna vapaapäivät, sitten taas töihin

Vierailija
34/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamupalaa, katson aamu-tv:tä ja palstailen. Kohta alan tekemään töitä.

Vierailija
35/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viideltä, kävin salilla ja söin aamupalan, nyt lapset lähtivät kouluun ja aikaa on puoli yhteentoista, sitten lähden töihin.

Vierailija
36/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön yksin aamiaista. Uutisotsikot on jo katsottu, kahvi juomatta.

Kohta työntekoon.

Vierailija
37/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun junassa matkalla töihin, noin 1 5 t/suunta. Alkuillasta sama takaisin päin.

Vierailija
38/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen kotona. Teinit lähtivät jo kouluun, kotihommia ja töitä luvassa taas tällekin päivälle. Aamulla on hiljainen hetki omaa aikaa, päivän lehti, aamupala, palstailua joskus. Tosin olen ajatellut jättää tätä vähemmälle, koska useimmiten täältä saa huonot fiilikset ja ärsyyntyy vain enemmän. Keskusteluiden mielivaltaiset poistelut ym. Palstan arvomaailma ei vastaa omaani, alkaa olla turha täällä pyöriä. Ap:lle toki tiedoksi, että ei kukaan sinulle kyllä ole selitysvelvollinen, miksi käy palstalla juuri johonkin aikaan, kuinka nyt sattuu sopimaan.

Vierailija
39/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen iltavuoroon. Nyt makselin laskuja ja takkaa lämmitän joten pikaisesti tulin täällä pyörähtämään.

Vierailija
40/102 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairauslomalla. Työaika palstaisen vain kesällä jos on hiljaista eikä tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän