Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla työ jota ei tarvitse "kantaa kotiin"? Käyt tekemässä sen ja se siitä.

Vierailija
15.01.2019 |

Kaipaisin elämään enemmän tasapainoa. Stressitöntä työtä, jota ei tarvitsisi vapaa-ajalla murehtia. En vain keksi mitä se voisi olla.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autonkuljettajien työt: linja-autokuski, jakeluauton kuljettaja jne., kiinteistönhoitaja/laitoshuoltaja, siivoaja, keittiötyöntekijät, tarjoilijat, kokit, puhelintyö, sihteerit, konduktööri, veturinkuljettaja jne.onhan näitä pilvin pimein ammatteja, joissa ei tarvitse pähkäillä vapaa-ajalla työn kuvioita. Monissa palkka hyvä koulutukseen nähden.

Vierailija
82/86 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatyöntekijät ym.kaupan työntekijät ja myyjät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole. Olen päällikkötehtävissä, ja työasiat seuraavat aina mukana kotiin, vapaa-ajalle ja jopa lomille. Vaikka minulla on lomille nimetty sijainen, ei kukaan muu uskalla tehdä mitään päätöksiä, vaikka on siihen täydet valtuudet.

Ja ihmiset soittelee iltaisin mitä ihmeellisimmissä asioissa.

Välillä kyllä tuntuu, että vaikka korvaus työstä on hyvä, niin ei tätä kauan enää jaksa.

Vierailija
84/86 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt ns aivot narikkaan - työtä, jota vihasin, koska työpaikalla oli huono ilmapiiri ja itse työ oli tylsää ja aika mateli työvuorossa. Siten työt seurasi kotiin, että inhosin jo etukäteen seuraavaa työpäivää, vaikka itse työtä ei tarvinnut kotona tehdä. Minulla on ollut erittäin mukavaa kulttuurialalla, ihmiset tulivat sinne viihtymään ja itsellä oli kiva projekti. Olen ollut myös eräässä kansalaisjärjestössä, jossa muun muassa suunnittelin koulutuksia ja hankkeita. Stressiä oli tosi harvoin, joskus ennen jotain tärkeää tilaisuutta, esim. kerran vuodessa. Kummallakaan alalla ei ole töitä tarjolla. Nyt olen ns. ihmissuhdeammatissa: työ pyörii mielessä toisinaan ja työtä on pakko tehdä myös kotona. Ja joskus kun ikäviä juttuja tapahtuu, niin ne pyörii mielessä kyllä.

Vierailija
85/86 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen koulun keittiössä ja kun työpäivä loppuu niin työasiat jäävät työpaikalle.

Vierailija
86/86 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lastenhoitaja, päivät vaihtelevat, joskus ovat hyvinkin hektisiä, mutta työ ei seuraa minua kotiin. Kun olen kotona, voin keskittyä täysin omiin asioihini, kun ei ole lapsiakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi