Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka hillitä kamalaa makeanhimoa?

Vierailija
15.05.2006 |

Ja nyt olisi pakko, kun verensokerit muutenkin koholla ts. heikentynyt sokerisieto-tasolla.

Kaikki vinkit kehiin!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten pidät 2viikon proteinipaaston. Eli hiilarit nollaan, niin makeanhimo lähtee. Sen jälkeen kun et syö makeita niin ei tule himo takasin :)

Vierailija
2/5 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sokeririippuvainen ja alakarpista löysin avun makeanhimon hillintään. Nyt tavallinen keksikin tuntuu melkein liian makealta, syön päivittäin runsaasti salaatteja, lihaa ja kalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveellisempää popsittavaa, omenia, mandariineja, viinirypäleitä, naposteluporkkanoita, marjoja.

Vierailija
4/5 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on näin, hiiva pitäisi saada häviämään. Elimistö emäksiseksi ja ruokavaliosta pois valkoinen sokeri, valkoiset jauhot, hiiva ja maito. Paljon kasviksia ja vihanneksia. Apteekista saatava Valmariini emäksisöi ja samoin luontaistuotekaupasta saatava pau d' arco tappaa hiivaa.

Vierailija
5/5 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tiukasti alakarppina, toisinaan ennemminkin hyväkarppina. Joskus esim. lomamatkojen aikana olen lipsunut hiilarimässäilemään. SILTI EDELLEEN, jos jostakin aiemmasta ruokavaliostani kaipailen, on se kaikki makea.

Näen välillä unia oikein suuresta lettupinosta mansikkahillon kanssa, pirtelökin olisi ihanaa. Jos mies syö karkkia, vain tiukalla tahdonlujuudella voin ne välttää. En todellakaan voisi sanoa, että mun ei tekisi niitä mieli.

Mitään makeita mehuja tai leivonnaisia mun ei juuri tee mieli, mutta kyllä joudun edelleen taistelemaan sitä vastaan, etten ahtaisi itseäni täyteen karkkia. Eli mulla ainakaan karppaus ei ole vienut makeanhimoa. Itsekuria tuo on kasvattanut sitäkin enemmän.