Palaisiko ex-miehesi kanssasi yhteen jos ehdottaisit?
Kommentit (17)
No ex-poikaystäväni saattaisi, erosta tosin jo pian 8 vuotta, en tiedä hänen nykyistä suhdestatustaan.
No mies oli sarjapettäjä ja pettänyt jokaista naistaan. Mua petti eksänsä kanssa eikä tuolle tuntunut olevan väliä ketä panee niin ehkä.
Tosin jos sillä on yhtään järkeä päässä niin ei, sillä on asiat ekaa kertaa elämässään ihan hiton hyvin ja toivon aidosti että on muuttunut.
Voisi palatakin, mutta parempi olla vaan kavereita.
Ai saakeli, en missään tapauksessa. Yhteiselämästä yli puolet oli liikaa.
En usko, että palaisi. - Hän oli meistä se, joka halusi erota. - Eroomme ei liittynyt ketään kolmatta ja exäni jäi sinkuksi eromme jälkeen ja ymmärääkseni viihtyy ihan hyvin itsekseen. Tiedän, että häneen on ihastuttu ja tiedän hänen ihastuneen minun jälkeeni toiseen, mutta joka ei ole Se, jonka tiedän häneen ihastuneen. Toisinaan exäni auttaa kyllä minua edelleen, jos tarvitsen apua ja voimme edelleen soitella ja yhteykissä mutta nykyisin ainoastaan kavereina. Luulen, että tulen olemaan ex-kumppanin tulevalle kumppanille hieman kateellinen. Hänestä saa joku vielä varmasti hyvän miehen.
Ei palaisi. Näin on hyvä.
Hänellä ainakin, nättejä nuorempia naisia riittänyt😊
Itse haluan pysytellä yksin.
No ei palaisi :D
Enkä kysy :D Meillä hyvät välit ja olemme onnellisempia näin :)
Kyllä palaisi. Erosta vasta pari kuukautta ja mies on jo useita kertoja ehdottanut yhteenpaluuta. Ex jäi kiinni salasuhteesta, joten intoni yhteenpaluuseen on pyöreä nolla.
Lasteni isä ei palaisi enkä kysyisi.
Suhde hänen jälkeensä toiseen miehen. Ei palaisi. Aika monta kertaa kysyin ja ruikutin, hävettää ihan.
Ei palaisi. Enkä todellakaan koskaan moista ehdottaisi. Mennyttä elämää. Ei vanha suola janota puolin eikä toisin.
Erottiin viisi vuotta sitten monesta syystä, mutta rakkaus ei väliltämme loppunut. Oli 13 vuoden suhde ja siitä jäi paljon hyviä yhteisiä muistoja. Mutta ei palaisi yhteen ja parempi niin.
Ei. Lasken nyt ex-mieheksi ainoastaan sen, jonka kanssa menin naimisiin ja hankin lapsia. Hän on onnellinen uudessa suhteessa ja hyvä niin.
Ei palaisi enkä kysyisikään. Erostamme on jo nelisen vuotta, minä jätin hänet. Entinen seurustelee nykyisin kivan oloisen naisen kanssa ja toivotan heille onnea yhteiselle taipaleelle.
Hyh, tuntuisi siltä kuin laittaisi likaiset vaatteet ylle suihkun jälkeen jos eksän ottaisi takaisin. Ja vaikka tuo ehkä palaisikin, en huolisi.
Jos exällä järkeä niin ei.