Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palaisiko ex-miehesi kanssasi yhteen jos ehdottaisit?

Vierailija
15.01.2019 |

.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exällä järkeä niin ei.

Vierailija
2/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ex-poikaystäväni saattaisi, erosta tosin jo pian 8 vuotta, en tiedä hänen nykyistä suhdestatustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies oli sarjapettäjä ja pettänyt jokaista naistaan. Mua petti eksänsä kanssa eikä tuolle tuntunut olevan väliä ketä panee niin ehkä.

Tosin jos sillä on yhtään järkeä päässä niin ei, sillä on asiat ekaa kertaa elämässään ihan hiton hyvin ja toivon aidosti että on muuttunut.

Vierailija
4/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palaisi

Vierailija
5/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi palatakin, mutta parempi olla vaan kavereita.

Vierailija
6/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei. 

Vierailija
7/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saakeli, en missään tapauksessa. Yhteiselämästä yli puolet oli liikaa.

Vierailija
8/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että palaisi. - Hän oli meistä se, joka halusi erota. - Eroomme ei liittynyt ketään kolmatta ja exäni jäi sinkuksi eromme jälkeen ja ymmärääkseni viihtyy ihan hyvin itsekseen. Tiedän, että häneen on ihastuttu ja tiedän hänen ihastuneen minun jälkeeni toiseen, mutta joka ei ole Se, jonka tiedän häneen ihastuneen. Toisinaan exäni auttaa kyllä minua edelleen, jos tarvitsen apua ja voimme edelleen soitella ja yhteykissä mutta nykyisin ainoastaan kavereina. Luulen, että tulen olemaan ex-kumppanin tulevalle kumppanille hieman kateellinen. Hänestä saa joku vielä varmasti hyvän miehen. 

Vierailija
9/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palaisi. Näin on hyvä.

Hänellä ainakin, nättejä nuorempia naisia riittänyt😊

Itse haluan pysytellä yksin.

Vierailija
10/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei palaisi :D

Enkä kysy :D Meillä hyvät välit ja olemme onnellisempia näin :)

Vierailija
11/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä palaisi.  Erosta vasta pari kuukautta ja mies on jo useita kertoja ehdottanut yhteenpaluuta. Ex jäi kiinni salasuhteesta, joten intoni yhteenpaluuseen on pyöreä nolla.

Vierailija
12/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni isä ei palaisi enkä kysyisi.

Suhde hänen jälkeensä toiseen miehen. Ei palaisi. Aika monta kertaa kysyin ja ruikutin, hävettää ihan.

Vierailija
13/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palaisi. Enkä todellakaan koskaan moista ehdottaisi. Mennyttä elämää. Ei vanha suola janota puolin eikä toisin.

Vierailija
14/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin viisi vuotta sitten monesta syystä, mutta rakkaus ei väliltämme loppunut. Oli 13 vuoden suhde ja siitä jäi paljon hyviä yhteisiä muistoja. Mutta ei palaisi yhteen ja parempi niin.

Vierailija
15/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lasken nyt ex-mieheksi ainoastaan sen, jonka kanssa menin naimisiin ja hankin lapsia. Hän on onnellinen uudessa suhteessa ja hyvä niin.

Vierailija
16/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palaisi enkä kysyisikään. Erostamme on jo nelisen vuotta, minä jätin hänet. Entinen seurustelee nykyisin kivan oloisen naisen kanssa ja toivotan heille onnea yhteiselle taipaleelle. 

Vierailija
17/17 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, tuntuisi siltä kuin laittaisi likaiset vaatteet ylle suihkun jälkeen jos eksän ottaisi takaisin. Ja vaikka tuo ehkä palaisikin, en huolisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi