Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies kehuu aina verraten eksäänsä

Vierailija
15.01.2019 |

En kiinnittänyt tähän aiemmin ollenkaan huomiota, mutta nyt kun mietin niin aina tekee noin. Kuulemma on päässyt yli eksästään, josta erosi melkein vuosi sitten. Jos teen hyvää ruokaa niin "Maija* ei olisi osannut tehdä näin hyvää" tai jos olen pitänyt siivouspäivän niin "Onpa täällä siistiä! Maija* ei koskaan siivonnut kunnolla". Vastaavia esimerkkejä on melkein kaikesta.

Haluan vain purkaa ketutusta, mies on muuten hyvä mutta ei ole tainnut päästä yli eksästään. Jättäminenhän tässä on edessä, en halua olla laastari.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki vertailu on aina vertailua johonkin.

Mutta liika on liikaa. Se kertoo, mitä koko ajan ajattelee.

Vierailija
2/8 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaa meilläkin mies mua eksäänsä. Ja positiivisessa mielessä mutta vertaa kuitenkin.

Mut mä oonkin se joka on sen imbesillin kanssa (jos joku tunnistaa ketjun) joten en tiedä voiko mua pitää mitenkään hyvänä vertailukohtana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaa meilläkin mies mua eksäänsä. Ja positiivisessa mielessä mutta vertaa kuitenkin.

Mut mä oonkin se joka on sen imbesillin kanssa (jos joku tunnistaa ketjun) joten en tiedä voiko mua pitää mitenkään hyvänä vertailukohtana.

Ai sä :-). Vahvistuu vain kuva, mikä on miehellä mielessä, eikä hän osaa päättää. Tai halua.

Vierailija
4/8 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiinnittänyt tähän aiemmin ollenkaan huomiota, mutta nyt kun mietin niin aina tekee noin. Kuulemma on päässyt yli eksästään, josta erosi melkein vuosi sitten. Jos teen hyvää ruokaa niin "Maija* ei olisi osannut tehdä näin hyvää" tai jos olen pitänyt siivouspäivän niin "Onpa täällä siistiä! Maija* ei koskaan siivonnut kunnolla". Vastaavia esimerkkejä on melkein kaikesta.

Haluan vain purkaa ketutusta, mies on muuten hyvä mutta ei ole tainnut päästä yli eksästään. Jättäminenhän tässä on edessä, en halua olla laastari.

Mies on hyvä ja tyhmä.

Vierailija
5/8 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on parisuhdepalaverin paikka. Pyydä miestäsi lopettamaan vertailu ja ikinä enää mainitsemasta "Maijaa" teidän kahdenvälisissä keskusteluissa. Joka kerta, kun sen vielä mainitsee, ala huutamaan suoraa huutoa. Kyllä se lopulta oppii!

Vierailija
6/8 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluta sitä kirjoitti:

Nyt on parisuhdepalaverin paikka. Pyydä miestäsi lopettamaan vertailu ja ikinä enää mainitsemasta "Maijaa" teidän kahdenvälisissä keskusteluissa. Joka kerta, kun sen vielä mainitsee, ala huutamaan suoraa huutoa. Kyllä se lopulta oppii!

Tämä ei poista sitä, että olen laastari

AP

Vierailija
7/8 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamasi esimerkit ovat siivouksesta ja ruuanlaitosta. Koskeeko miehen kehuminen muutakin kuin emännän hommia? Tulee näes mieleen, että ”Maijan” taidot ja ansiot vaimokkeena ovat olleet vallan muualla kuin kotitalouspuuhissa, ja näinköhän nyt miehesi vakuuttelee itselleen, jotta parempaan vaihtoi.

Vierailija
8/8 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kanssa alettuani seurustelemaan mäkin vertailin vahingossa, entisen kanssa olin kuitenkin vuosia tiiviisti yhdessä. Tosin aina miehen eduksi enkä ikinä ääneen hänelle. Pakostakin sitä tulee jos on ollut pitkä suhde taustalla ja nyt uusi suhde.

Vittumaista mutta inhimillistä.