Onko Brexit lopulta huonon johtamisen maailmanennätys?
Niin kuin joku ruotsalainen sanoi. Viimeisin ehdotus kaatuu tänään.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Brexitistä on tehty ihan tahallaan täysi sekasotku, ettei kukaan muu maa saisi päähänsä lähteä EU:sta.
Jos siitä joku on tehnyt sekasotkun niin britit itse kuvittelemalla että voivat itse sanella uudet sopimukset.
Tosiasiassa briteillä on ollut erivapauksia mutta niitä ei todellakaan tule olemaan maalla joka ei ole edes jäsen.
Vierailija kirjoitti:
Mayn koko toiminta on ollut tarkoituksellista juonittelua ja kieroilua Unionin johdon kanssa Brexitin perumiseksi vastoin brittien tahtoa. Demokratia Euroopan Unionissa on aivan samaa tasoa Neuvostoliiton kanssa, vain vallanpitäjien haluamat äänestystulokset kelpaavat.
Täsmälleen noin. Nigel Farage ennusti tämän kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brexitistä on tehty ihan tahallaan täysi sekasotku, ettei kukaan muu maa saisi päähänsä lähteä EU:sta.
Jos siitä joku on tehnyt sekasotkun niin britit itse kuvittelemalla että voivat itse sanella uudet sopimukset.
Tosiasiassa briteillä on ollut erivapauksia mutta niitä ei todellakaan tule olemaan maalla joka ei ole edes jäsen.
Todellisuudessa EU on kuin neuvostoliitto, kuka yritti paeta siitä ”unelma yhteiskunnasta” ammuttiin.
Nyt tilanne on sama valtioiden kanssa, kuka lähtee totalitaristisesta ja kommunistisesta liitosta se yritetään tuhota.
Normaalisti mistä tahansa yhteisöstä kävellään pihalle jos siinä oleminen ei hyödytä vaan on vahingollista ja tässä tapauksessa ainoastaan vahingoittaa britaniaa.
Tässä juuri tulee ilmi millainen Sààtanan synagooga EU todellisuudessa on ja sitä johtavien federalistien olevan itse Sààtanasta.
Olisikin jo korkea aika -enemmän kuin korkea- lopettaa tämä käsittämättömän edesvastuuton sekoilu nimeltä brexit. Vahinko on tosin tainnut jo tapahtua Britannian taloudelle. 🇪🇺
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ilmaisia lounaita ei ole koskaan ollutkaan. Esimerkiksi Norja maksaa EU:lle, että se saa kuulua vapaakauppa-alueeseen.
Brexit on kuin avioero. Joutuu maksaan tasinkoa ja saa käyttää eron jälkeen palkkansa miten haluaa ihan ite.
Se vain, että kulut ovat kasvaneet (lisälaina, elatusmaksut), mutta enää ei tulekaan yhteiseen talouteen kuin se oma palkka. Eikä se tyhjä kämppä enää kodilta tunnu ja se eron aiheuttanut tyttiskin löysi uuden. Vttu.