Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Englantilainen miespuolinen ystäväni sanoi suurimman osan miehistä pitävän pyöreämmistä naisista

Vierailija
15.01.2019 |

Onko tässä sitten kulttuuriero, kun kaikki suomalaiset miespuoliset ystäväni tahtovat hoikan naisen. Tosin osa heistä käy kuumana muhun vaikken olekaan hoikka, vaan ylipainoinen.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 englantilaisperhettä mökkinaapureina ja heidän vaimonsa on hyvinkin hoikkia.

Vierailija
42/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan pidä läskeistä, varsinkaan läskeistä naisista.

Tuleeko yllätyksenä että myös läski mies on aikamoinen turn off?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vyötärö erottuu, löytyy naiselle kyllä ottajia oli muuten minkä kokoinen tahansa. Omenvartalo taas on turn-off varsinkin naisilla, koska estrogeenin ansiosta rasva ei heillä kauhean helposti vatsaan kasaudu. Eli jos naisella on iso maha, ylipainoa lienee reippaasti jo muuallakin. Tasapuolisuuden nimissä on kyllä sanottava, ettei tuo etureppu kyllä miehiäkään imartele.

T. M34

Isompi vatsa on molemmilla sukupuolilla korkean kortisolin merkki, joka taas takaa huonompaa terveyttä, sen takia se on turn off.

😯

Olen nainen ja kaikki paino kertyy keskivartaloon. Jalat hoikat ja lantio/peppu pienet. Mikä siis minussa on vialla? Miten tällaista voi hoitaa? Haluaisin pienentää mahaa ihan terveyssyistä.

Johtuu korkeasta kortisolista, siihen voi olla miljoona syytä, yksi iso syy nykyään on a-vitamiinin puutos, se aiheuttaa suoraan korkean kortisolin, huom. oikean a-vitamiinin, ei karotenoidien. Korkea kortisoli on ikävä, koska se aiheuttaa varsinkin ajan kanssa muitakin terveysongelmia kuin rasvan kertymisen vatsaan.

Mutta siis, pystyt laskemaan kortisolia vaikuttamalla hermostoon, eli saamaan sympaattisen hermoston rauhoittumaan ja parasympaattisen aktivoitumaan, eli esim. meditointi, venyttely, kylvyt, piikkimatto yms. 

Korkea kortisoli voi johtua ruoka-allergioista myös, nekin kannattaa miettiä.

Tässä on lähdeviitteineen artikkeli kortisolista ja a-vitamiinista-

https://selfhacked.com/blog/importance-real-vitamin-retinol/

Vierailija
44/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat ovat vaatteet päällä ok, mutta ilman vaatteita no....laihoja, liian luisia.

Vierailija
45/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihat ovat vaatteet päällä ok, mutta ilman vaatteita no....laihoja, liian luisia.

Miehenä allekirjoitan tämän. Exä oli 160/45 ja oli vaikeuksia saada muna edes seisomaan kun hänen vartalonsa muistutti lähinnä 15-vuotiaan pojan vartaloa. Rinnatkin taisi olla jotain 65B. Nykyinen on 170/70 ja todella hyvältä näyttää. Isot rinnat ja iso peppu.

Vierailija
46/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanaa kaverisi käytti "pyöreämmästä"?

Minä olen muutaman kymmenen vuoden aikana ollut alipainoinen, normaalipainoinen ja ylipainoinen vaihtuvassa järjestyksessä. Olen havainnut sen, että eniten silminnähtävää kiinnostusta olen herättänyt miehissä silloin, kun olen ollut "kurvikas" eli minussa on ollut mutkia, joita miesvartalossa ei ole. Yksinkertaisimmillaan tämä tarkoittaa sitä, että vyötärö erottuu selvästi, oli paino sitten melkein mikä tahansa. "Vyötärö erottuu" tarkoittaa siis sitä, että vatsa on litteä(hkö), ei sitä, että jos mittanauhan vetää kireälle makkaroiden väliin, lukema on 50 cm. ;)

Panin sanan "kurvikas" lainausmerkkeihin, koska sitä käytetään nykyisin kahdella tavalla. Ennenhän kurvikas oli rintava ja pepukas, mutta nykyisin kuka tahansa lihava. Ylempänä tarkoitin tuota edellistä määritelmää.

Jotkut pitävät ääripäistä, mutta yleensä miehille kelpaa vaikka mikä kohtuuden rajoissa. Huomauttelijat ovat vain ilkeitä ihmisiä, joiden pitäisi etsiä itselleen se täydellisesti omaan makuun sopiva nainen, jolle ei tarvitsisi huomautella. Minun omituinen exäni piti päiväsaikaan vartaloani upeana mutta yöllä pimeässä hoki sitä, että minun olisi pitänyt lihoa pari-kolmekymmentä kiloa. En pystynyt toteuttamaan tuota unelmaa, ja monesta muustakin syystä hänestä tuli nopeasti ex.

Ja vielä: makuasia. Pohjimmiltaan vielä yksilön makuasia.

Käytti sanaa thicc..

Britit eivät käytä sanaa "thick" vaan "plump".

Busted.

No hän käyttää sanaa thicc... Ei kyllä muutenkaan omaa perus brittiaksenttia.

Mitään "perus brittiaksenttia" ei ole olemassakaan, Briteissähän on kolme maata (+Pohjois-Irlanti jos puhutaan Yhdistyneestä Kuningaskunnasta) joissa jokaisessa on oma tunnistettava puhetyylinsä ja maiden sisälläkin lukuisia eri aksentteja. 

No pelkän puheen perusteella voisi luulla amerikkalaiseksi.

Mistä päin Englantia hän on kotoisin? Onko kaverisi asunut Amerikassa vai etkö sinä vain tunnista brittiaksentteja? Asun Englannissa enkä ole ikinä kuullut kenenkään syntyperäisen britin kuulostavan amerikkalaiselta ellei sitten ole muuttanut Jenkkeihin lapsena ja asunut siellä suurimman osan elämästään.

Vierailija
47/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanaa kaverisi käytti "pyöreämmästä"?

Minä olen muutaman kymmenen vuoden aikana ollut alipainoinen, normaalipainoinen ja ylipainoinen vaihtuvassa järjestyksessä. Olen havainnut sen, että eniten silminnähtävää kiinnostusta olen herättänyt miehissä silloin, kun olen ollut "kurvikas" eli minussa on ollut mutkia, joita miesvartalossa ei ole. Yksinkertaisimmillaan tämä tarkoittaa sitä, että vyötärö erottuu selvästi, oli paino sitten melkein mikä tahansa. "Vyötärö erottuu" tarkoittaa siis sitä, että vatsa on litteä(hkö), ei sitä, että jos mittanauhan vetää kireälle makkaroiden väliin, lukema on 50 cm. ;)

Panin sanan "kurvikas" lainausmerkkeihin, koska sitä käytetään nykyisin kahdella tavalla. Ennenhän kurvikas oli rintava ja pepukas, mutta nykyisin kuka tahansa lihava. Ylempänä tarkoitin tuota edellistä määritelmää.

Jotkut pitävät ääripäistä, mutta yleensä miehille kelpaa vaikka mikä kohtuuden rajoissa. Huomauttelijat ovat vain ilkeitä ihmisiä, joiden pitäisi etsiä itselleen se täydellisesti omaan makuun sopiva nainen, jolle ei tarvitsisi huomautella. Minun omituinen exäni piti päiväsaikaan vartaloani upeana mutta yöllä pimeässä hoki sitä, että minun olisi pitänyt lihoa pari-kolmekymmentä kiloa. En pystynyt toteuttamaan tuota unelmaa, ja monesta muustakin syystä hänestä tuli nopeasti ex.

Ja vielä: makuasia. Pohjimmiltaan vielä yksilön makuasia.

Käytti sanaa thicc..

Britit eivät käytä sanaa "thick" vaan "plump".

Busted.

No hän käyttää sanaa thicc... Ei kyllä muutenkaan omaa perus brittiaksenttia.

Mitään "perus brittiaksenttia" ei ole olemassakaan, Briteissähän on kolme maata (+Pohjois-Irlanti jos puhutaan Yhdistyneestä Kuningaskunnasta) joissa jokaisessa on oma tunnistettava puhetyylinsä ja maiden sisälläkin lukuisia eri aksentteja. 

No pelkän puheen perusteella voisi luulla amerikkalaiseksi.

Mistä päin Englantia hän on kotoisin? Onko kaverisi asunut Amerikassa vai etkö sinä vain tunnista brittiaksentteja? Asun Englannissa enkä ole ikinä kuullut kenenkään syntyperäisen britin kuulostavan amerikkalaiselta ellei sitten ole muuttanut Jenkkeihin lapsena ja asunut siellä suurimman osan elämästään.

Asuu lontoossa, enkä todellakaan ole ainoa joka ei kuule hänen puheessaan brittiaksenttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi