Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Englantilainen miespuolinen ystäväni sanoi suurimman osan miehistä pitävän pyöreämmistä naisista

Vierailija
15.01.2019 |

Onko tässä sitten kulttuuriero, kun kaikki suomalaiset miespuoliset ystäväni tahtovat hoikan naisen. Tosin osa heistä käy kuumana muhun vaikken olekaan hoikka, vaan ylipainoinen.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanaa kaverisi käytti "pyöreämmästä"?

Minä olen muutaman kymmenen vuoden aikana ollut alipainoinen, normaalipainoinen ja ylipainoinen vaihtuvassa järjestyksessä. Olen havainnut sen, että eniten silminnähtävää kiinnostusta olen herättänyt miehissä silloin, kun olen ollut "kurvikas" eli minussa on ollut mutkia, joita miesvartalossa ei ole. Yksinkertaisimmillaan tämä tarkoittaa sitä, että vyötärö erottuu selvästi, oli paino sitten melkein mikä tahansa. "Vyötärö erottuu" tarkoittaa siis sitä, että vatsa on litteä(hkö), ei sitä, että jos mittanauhan vetää kireälle makkaroiden väliin, lukema on 50 cm. ;)

Panin sanan "kurvikas" lainausmerkkeihin, koska sitä käytetään nykyisin kahdella tavalla. Ennenhän kurvikas oli rintava ja pepukas, mutta nykyisin kuka tahansa lihava. Ylempänä tarkoitin tuota edellistä määritelmää.

Jotkut pitävät ääripäistä, mutta yleensä miehille kelpaa vaikka mikä kohtuuden rajoissa. Huomauttelijat ovat vain ilkeitä ihmisiä, joiden pitäisi etsiä itselleen se täydellisesti omaan makuun sopiva nainen, jolle ei tarvitsisi huomautella. Minun omituinen exäni piti päiväsaikaan vartaloani upeana mutta yöllä pimeässä hoki sitä, että minun olisi pitänyt lihoa pari-kolmekymmentä kiloa. En pystynyt toteuttamaan tuota unelmaa, ja monesta muustakin syystä hänestä tuli nopeasti ex.

Ja vielä: makuasia. Pohjimmiltaan vielä yksilön makuasia.

Käytti sanaa thicc..

Britit eivät käytä sanaa "thick" vaan "plump".

Busted.

No hän käyttää sanaa thicc... Ei kyllä muutenkaan omaa perus brittiaksenttia.

Vierailija
22/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ärsyttää kun naisten vartalosta taas puhutaan vaan siltä kannalta, että miellyttääkö se miehiä vai ei. Entä oma mielipide omasta vartalosta ja ulkonäöstä, eikö se ole tärkeämpi? Hyvä itsetunto näyttää aina hyvältä.

Voisin mä olla timmimpi omasta mielestäni, mutta kyllähän se hyvältä tuntuu, kun ystäväni ylistää mun kroppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun niillä näyttää vientiä olevan vaikka läskit pursuaa paidan alta.

Vanha kansa sanoo ettei pillulla ole naamaa. Harva läskiä kumppaniksi kuitenkaan hyväksyy

No ainakin Englannissa hyväksyvät. 

Vierailija
24/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen muutaman kymmenen vuoden aikana ollut alipainoinen, normaalipainoinen ja ylipainoinen vaihtuvassa järjestyksessä. Olen havainnut sen, että eniten silminnähtävää kiinnostusta olen herättänyt miehissä silloin, kun olen ollut "kurvikas" eli minussa on ollut mutkia, joita miesvartalossa ei ole. Yksinkertaisimmillaan tämä tarkoittaa sitä, että vyötärö erottuu selvästi, oli paino sitten melkein mikä tahansa. "Vyötärö erottuu" tarkoittaa siis sitä, että vatsa on litteä(hkö), ei sitä, että jos mittanauhan vetää kireälle makkaroiden väliin, lukema on 50 cm. ;)

Panin sanan "kurvikas" lainausmerkkeihin, koska sitä käytetään nykyisin kahdella tavalla. Ennenhän kurvikas oli rintava ja pepukas, mutta nykyisin kuka tahansa lihava. Ylempänä tarkoitin tuota edellistä määritelmää.

Jotkut pitävät ääripäistä, mutta yleensä miehille kelpaa vaikka mikä kohtuuden rajoissa. Huomauttelijat ovat vain ilkeitä ihmisiä, joiden pitäisi etsiä itselleen se täydellisesti omaan makuun sopiva nainen, jolle ei tarvitsisi huomautella. Minun omituinen exäni piti päiväsaikaan vartaloani upeana mutta yöllä pimeässä hoki sitä, että minun olisi pitänyt lihoa pari-kolmekymmentä kiloa. En pystynyt toteuttamaan tuota unelmaa, ja monesta muustakin syystä hänestä tuli nopeasti ex.

Käytti sanaa thicc..

Siis oli kirjoitetusta tekstistä kysymys. Arvelinkin, että sanamuodossa piilee selitys, ja netistähän se löytyikin:

"Thicc is a slang term for a full-figured body, specifically a big butt and curvy waist.  It is both used sexually and humorously."

Makuasiana tuo silti pysyy. Taisit kuitenkin saada kohteliaisuuden :)

Vierailija
25/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ärsyttää kun naisten vartalosta taas puhutaan vaan siltä kannalta, että miellyttääkö se miehiä vai ei. Entä oma mielipide omasta vartalosta ja ulkonäöstä, eikö se ole tärkeämpi? Hyvä itsetunto näyttää aina hyvältä.

Näillä englantilaisilla tuntuu olevan todella hyvä itsetunto vartalosta huolimatta. Pukeutuvat todella pieniin asuihin eivätkä välitä makkaroista. Itse olisin pukeutunut johonkin säkkiin vastaavasssa tapauksessa. Nostan kyllä hattua heidän itsetunnolleen. 

Vierailija
26/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitävät hedelmällisistä ja uhkeista siitoslehmistä.

Vierailija
27/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nytkö meidän suomalaisnaisten pitäisi hirveästi välittää mitä mieltä joku engelsmanni on?

Vierailija
28/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi suominaiset ei vaan ymmärrä että ei hyvänä naisena oleminen ole niin vaikeaa, sinulta vaaditaan:

1. Näytä hyvältä, eli katso hieman mitkä koltut ja meikit laitat aamulla päälle äläkä ole läski

2. Koita olla mukavalla tuulella, ei elämä niin vakavaa ole

3. Jos olet kotona niin hoidat ja pidät kodista huolta.

Näillä pääsee jo pitkälle. Vastineena sinulla on hyvä mahdollisuus saada mies joka on:

1. Taloudellisesti tukevassa asemassa

2. Mukava ja arvostaa sinua ja henkilön joka voi stressata siitä että perheellä on rahaa ja asiat yleisesti hyvin jotta naisen ei tarvitse.

3. Urheilullinen 

Vierailija
29/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokainen heteromies vähintääkin salaa haaveilee seksistä rintavan ja perseikkään chubby-muijan kanssa. Sääli vain, että nykyiset kauneusnormit pitävät nämä mielipiteet vielä pitkälti piilossa. Ja pahinta on se, että niitä jotka uskaltavat olla rehellisiä itselleen, niin heitä pidetään yleisesti ottaen outoina ja pervoina.

Sitten chubby-naiset ovat ymmärrettävästi kaikista varautuneimpia ja heitä on sitten niiden itselleen rehellisten miesten myös hankalin lähestyä.

Vierailija
30/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoittaa pyöreällä muodokasta, on varmasti ihan oikeassa. Pieni pyöreys ja muodokkuus on ilman muuta parempi kuin langan laiha ja muodoton olemus. Varsinainen ylipaino on sitten asia erikseen.

Vierailija
31/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju.

Mies kyllä duunaa chubbyjä jos parempaa ei löydy.

Vierailija
32/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vyötärö erottuu, löytyy naiselle kyllä ottajia oli muuten minkä kokoinen tahansa. Omenvartalo taas on turn-off varsinkin naisilla, koska estrogeenin ansiosta rasva ei heillä kauhean helposti vatsaan kasaudu. Eli jos naisella on iso maha, ylipainoa lienee reippaasti jo muuallakin. Tasapuolisuuden nimissä on kyllä sanottava, ettei tuo etureppu kyllä miehiäkään imartele.

T. M34

Vierailija
33/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehennäkemys33 kirjoitti:

miksi suominaiset ei vaan ymmärrä että ei hyvänä naisena oleminen ole niin vaikeaa, sinulta vaaditaan:

1. Näytä hyvältä, eli katso hieman mitkä koltut ja meikit laitat aamulla päälle äläkä ole läski

2. Koita olla mukavalla tuulella, ei elämä niin vakavaa ole

3. Jos olet kotona niin hoidat ja pidät kodista huolta.

Näillä pääsee jo pitkälle. Vastineena sinulla on hyvä mahdollisuus saada mies joka on:

1. Taloudellisesti tukevassa asemassa

2. Mukava ja arvostaa sinua ja henkilön joka voi stressata siitä että perheellä on rahaa ja asiat yleisesti hyvin jotta naisen ei tarvitse.

3. Urheilullinen 

https://www.facebook.com/MANWHOHASITALL/

Vierailija
34/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittienglanniksi thick tarkoittaa tyhmää, ehkä tarkoitti että suurin osa miehistä tykkää tyhmistä naisista? Myöskään tuo amerikanenglannin "thicc" ei tarkoita varsinaisesti ylipainoista vaan ennemminkin muodokasta, mahdollisesti jopa lihaksikasta naista. 

Vierailija
35/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pyöreällä" miehet tarkoittavat tyyliin Lola Odusogaa silloin kun täämä osallistui missikisoihin. Eli kapea lantio mutta muotoa reisissä ja pebassa ja isot tissit.

Vierailija
36/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vyötärö erottuu, löytyy naiselle kyllä ottajia oli muuten minkä kokoinen tahansa. Omenvartalo taas on turn-off varsinkin naisilla, koska estrogeenin ansiosta rasva ei heillä kauhean helposti vatsaan kasaudu. Eli jos naisella on iso maha, ylipainoa lienee reippaasti jo muuallakin. Tasapuolisuuden nimissä on kyllä sanottava, ettei tuo etureppu kyllä miehiäkään imartele.

T. M34

Isompi vatsa on molemmilla sukupuolilla korkean kortisolin merkki, joka taas takaa huonompaa terveyttä, sen takia se on turn off kaikille ihmisille.

Tutkimuksissa ihmiset muuten kiinnittää ensimmäisenä huomiota toisen sukupuolen hampaisiin, ne kertoo elimistön tilasta ja hyvästä perimästä, joten ne kiinnostaa. Jos haluaa keskittyä johonkin viehättävyydessä, kannattaa huolehtia hampaista.

Toisena ihmiset katsoo ihon sävyä, ihmiset pystyy erottamaan beetakaroteenin aikaan saaman "hehkun" ja se on kaikille viehättävää, kertoo ravitsemustasosta.

Kolmantena ihmiset katsoo pitkiä raajoja suhteessa muuhun vartaloon, se kertoo vanhempien ravitsemustasosta, pitkät raajat on merkki kohdussa tapahtuneesta hyvästä ravitsemuksesta, sen takia kaikki kokee viehättävänä pitkäjalkaiset ihmiset.

Vierailija
37/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytti sanaa thicc..

Busted.

Mitään "perus brittiaksenttia" ei ole olemassakaan, Briteissähän on kolme maata (+Pohjois-Irlanti jos puhutaan Yhdistyneestä Kuningaskunnasta) joissa jokaisessa on oma tunnistettava puhetyylinsä ja maiden sisälläkin lukuisia eri aksentteja. 

Vierailija
38/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytti sanaa thicc..

Busted.

Mitään "perus brittiaksenttia" ei ole olemassakaan, Briteissähän on kolme maata (+Pohjois-Irlanti jos puhutaan Yhdistyneestä Kuningaskunnasta) joissa jokaisessa on oma tunnistettava puhetyylinsä ja maiden sisälläkin lukuisia eri aksentteja. 

No pelkän puheen perusteella voisi luulla amerikkalaiseksi.

Vierailija
39/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiltain sivustoilta löytyvällä Amadanilla on erittäin hyvä kroppa. Siitä tosin ei ole hirveästi varaa mennä rasvaprosentissa ylemmäs ainakaan henkilökohtaisten preferenssien mukaan.

Itse tunnustan kyllä pitäväni enemmän häntä muistuttavista naisista kuin mallimaisemmista.

Vierailija
40/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. M34

Isompi vatsa on molemmilla sukupuolilla korkean kortisolin merkki, joka taas takaa huonompaa terveyttä, sen takia se on turn off.

😯

Olen nainen ja kaikki paino kertyy keskivartaloon. Jalat hoikat ja lantio/peppu pienet. Mikä siis minussa on vialla? Miten tällaista voi hoitaa? Haluaisin pienentää mahaa ihan terveyssyistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän