Englantilainen miespuolinen ystäväni sanoi suurimman osan miehistä pitävän pyöreämmistä naisista
Onko tässä sitten kulttuuriero, kun kaikki suomalaiset miespuoliset ystäväni tahtovat hoikan naisen. Tosin osa heistä käy kuumana muhun vaikken olekaan hoikka, vaan ylipainoinen.
Kommentit (47)
Englantilaiset naiset näyttävät kyllä pyöreiltä, kun vielä pukeutuvat liian pieniin bilevaatteisiin.
No siellä on vähän pakko tykätä kun suurin osa ihmisistä on ylipainoisia.
Kyllä mä tunnen miehiä jotka ihan aidosti tykkää muhkummista.
No ehkä tuo tarkoittaa, että suurin osa pitää enemmän pyöreämmistä (=normaalipainoisista) kuin mallinlaihoista (=alipainoisista). Harva pitää aitoa ylipainoa ihanteena, vaikka ei se kaikille deal breaker olekaan.
Uskoisin, että moni mies pitää seksikkäänä naista, jonka bmi on 25 nurkilla ja vartalo lähellä tiimalasia.
Tätä vain ei uskalleta sanoa ääneen, kun joku ylipainonatsi alkaa syyttää läskifetissiksi ja force feef-pervoksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä sitten kulttuuriero, kun kaikki suomalaiset miespuoliset ystäväni tahtovat hoikan naisen. Tosin osa heistä käy kuumana muhun vaikken olekaan hoikka, vaan ylipainoinen.
Englantilainen ystäväsi ei voi tietää muiden mieltymyksiä, ja jos sinä olet lihava, niin todennäköisesti kommentti oli tarkoitettu vaan kohteliaisuudeksi.
Ei kukaan pidä läskeistä, varsinkaan läskeistä naisista.
Englantilainen ystäväsi on varsinainen tietopankki! Tietää mistä suurin osa miehistä pitää!
Annapa hänen puhelinnumeronsa, varmaan osaa kertoa ensi viikon oikean Lottorivinkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englantilainen ystäväsi ei voi tietää muiden mieltymyksiä, ja jos sinä olet lihava, niin todennäköisesti kommentti oli tarkoitettu vaan kohteliaisuudeksi.
Nojaa.. En nyt suoranaisesti ole lihava. Mutta mitä hänen kanssaan olen aiemminkin aiheesta jutellut, niin hänen naismakunsa on thicc...
Hän tarkoitti naisia joilla on rinnat ja lantio, ei mitään läskimahaa ja sellupersettä vs. naiset jotka ovat ruumiinrakenteeltaan 15v poikia
Tietysti lihavalle sanotaan noin. Ei kai kukaan ystävä ole niin epäkohtelias että alkaisi hehkuttaa hoikkien paremmuutta läskille ystävälleen? Oletkohan sä hieman yksinkertainen kun kuvittelet muuta.
Riippu ihan siitä mitä tarkoittaa "vähän pyöreämpi". Itse en ole koskaan pitänyt kauhean laihoista ja muodottomista naisista enkä oikein edes niistä luonnottomista "tiimalasivartaloista" joissa rinnat pursuavat tyrkylle koko ajan. Oma naisen ihannevartaloni on sellainen "pehmäeltä" vaikuttava nainen jolla ei kuitenkaan ole mitenkään varsinaisesti esiin tunkeva maha. Sanotaanko että jos maha kulkee edempänä kuin rinnat niin ollaan jo vähän liikaa pullean puolella minun makuuni.
Aina kun niillä näyttää vientiä olevan vaikka läskit pursuaa paidan alta.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun niillä näyttää vientiä olevan vaikka läskit pursuaa paidan alta.
Vanha kansa sanoo ettei pillulla ole naamaa. Harva läskiä kumppaniksi kuitenkaan hyväksyy
Mitä sanaa kaverisi käytti "pyöreämmästä"?
Minä olen muutaman kymmenen vuoden aikana ollut alipainoinen, normaalipainoinen ja ylipainoinen vaihtuvassa järjestyksessä. Olen havainnut sen, että eniten silminnähtävää kiinnostusta olen herättänyt miehissä silloin, kun olen ollut "kurvikas" eli minussa on ollut mutkia, joita miesvartalossa ei ole. Yksinkertaisimmillaan tämä tarkoittaa sitä, että vyötärö erottuu selvästi, oli paino sitten melkein mikä tahansa. "Vyötärö erottuu" tarkoittaa siis sitä, että vatsa on litteä(hkö), ei sitä, että jos mittanauhan vetää kireälle makkaroiden väliin, lukema on 50 cm. ;)
Panin sanan "kurvikas" lainausmerkkeihin, koska sitä käytetään nykyisin kahdella tavalla. Ennenhän kurvikas oli rintava ja pepukas, mutta nykyisin kuka tahansa lihava. Ylempänä tarkoitin tuota edellistä määritelmää.
Jotkut pitävät ääripäistä, mutta yleensä miehille kelpaa vaikka mikä kohtuuden rajoissa. Huomauttelijat ovat vain ilkeitä ihmisiä, joiden pitäisi etsiä itselleen se täydellisesti omaan makuun sopiva nainen, jolle ei tarvitsisi huomautella. Minun omituinen exäni piti päiväsaikaan vartaloani upeana mutta yöllä pimeässä hoki sitä, että minun olisi pitänyt lihoa pari-kolmekymmentä kiloa. En pystynyt toteuttamaan tuota unelmaa, ja monesta muustakin syystä hänestä tuli nopeasti ex.
Ja vielä: makuasia. Pohjimmiltaan vielä yksilön makuasia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen muutaman kymmenen vuoden aikana ollut alipainoinen, normaalipainoinen ja ylipainoinen vaihtuvassa järjestyksessä. Olen havainnut sen, että eniten silminnähtävää kiinnostusta olen herättänyt miehissä silloin, kun olen ollut "kurvikas" eli minussa on ollut mutkia, joita miesvartalossa ei ole. Yksinkertaisimmillaan tämä tarkoittaa sitä, että vyötärö erottuu selvästi, oli paino sitten melkein mikä tahansa. "Vyötärö erottuu" tarkoittaa siis sitä, että vatsa on litteä(hkö), ei sitä, että jos mittanauhan vetää kireälle makkaroiden väliin, lukema on 50 cm. ;)
Panin sanan "kurvikas" lainausmerkkeihin, koska sitä käytetään nykyisin kahdella tavalla. Ennenhän kurvikas oli rintava ja pepukas, mutta nykyisin kuka tahansa lihava. Ylempänä tarkoitin tuota edellistä määritelmää.
Jotkut pitävät ääripäistä, mutta yleensä miehille kelpaa vaikka mikä kohtuuden rajoissa. Huomauttelijat ovat vain ilkeitä ihmisiä, joiden pitäisi etsiä itselleen se täydellisesti omaan makuun sopiva nainen, jolle ei tarvitsisi huomautella. Minun omituinen exäni piti päiväsaikaan vartaloani upeana mutta yöllä pimeässä hoki sitä, että minun olisi pitänyt lihoa pari-kolmekymmentä kiloa. En pystynyt toteuttamaan tuota unelmaa, ja monesta muustakin syystä hänestä tuli nopeasti ex.
Käytti sanaa thicc..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytti sanaa thicc..
Britit eivät käytä sanaa "thick" vaan "plump".
Busted.
Eikö "thicc" ole uusi muotisana, jota viljellään pitkin nettiä? Olen ymmärtänyt sen tarkoittavan naista, joka on yleensä treenannut itselleen isot reidet ja pepun, ja jolla on kuitenkin rasvaa kehossaan jonkin verran.
Vähän ärsyttää kun naisten vartalosta taas puhutaan vaan siltä kannalta, että miellyttääkö se miehiä vai ei. Entä oma mielipide omasta vartalosta ja ulkonäöstä, eikö se ole tärkeämpi? Hyvä itsetunto näyttää aina hyvältä.
Hän oli kohtelias.
Lue: Hän valehteli.