Mitä ajatuksia herättää mies, joka ylistää naistaan somessa?
Kehuu kuinka kaunis ja upea nainen hänellä on, lisäilee kuvia ja kaikki on muka niin ihanaa vaaleanpunaista hattaraa... Minusta käytös on outoa ja varsinkin miehen tekemänä. Ikään kuin yritetään vakuutella jotain? Tiedän naisia, jotka haluaisivat tällaista huomiota osakseen, mutta jotenkin kummallista... Mielestäni niitä huomionosoituksia on kivempi antaa ihan muualla, kuin somessa! Samoin se, että pitää olla parisuhdestatukset sun muut esillä... En usko, että yksikään suhde on täydellinen, joten onko se somenäkyvyys jotain peittelyä tosielämästä??
Kommentit (19)
Vilpittömästi kyllä uskoisin hyvään mutta miehet ollut joskus ennalta arvaamattomia.
Tutulla oli noin juuri ennen kuin erosivat vaimon aloitteesta.
Tunsin kerran erään pariskunnan jossa nainen paneskeli pomonsa kanssa tai oli aiemmin paneskellut ja tämä oli tiedossa ainakin työyhteisössä ja varmaan muuallakin aika laajasti. Tämä pariskunta piti muulle maailmalle huomiotaherättävää showta jossa pidettiin kädestä ja tuijoteltiin silmiin rakastuneen näköisinä ja kaikkea sellaista mitä normaalit keski-ikäiset ihmiset ei tee arjessa eikä juhlassakaan. En tiedä oliko sen tarkoitus pitää kulissia pystyssä vai osoittaa että avio-ongelmista on päästy yli.
Eli ap:n aloitukseen vastaus, mies pettää tai nainen pettää.
Vierailija kirjoitti:
Tutulla oli noin juuri ennen kuin erosivat vaimon aloitteesta.
Jep eli kyseessä epätoivoinen yritys pitää toinen "omanaan", kun eron merkit jo ilmassa.
Ällöttävää
Mulla yksi tällainen tuttava pari. Koko ajan jompi kumpi heistä kehuu toista facessa.
En ymmärrä miksi sen pitää olla niiiiin julkista.
Tämän naisen edellinen mies vielä kuoli aika vähän aikaa sitten.
Onnesta en ole kateellinen mutta jotenkin toi menee yli.
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies?:D
Jos näin, niin myönnän ylpeästi ja hyvin onnellisena, etten ole normaali.
En tiedä, tunnen välillä ihan myötähäpeää tällaisia ihmisiä kohtaan... Mitä nyt omasta lähipiiristä tiedän näitä, niin yleensä tällainen hehkuttaja on epävarma nainen ja sama se on kai miehelläkin. Kaikki on muka olevinaan niin ihanaa, mutta oikeasti suhteessa ollaan epävarmoja ja mustasukkaisia.
Ja kyllä, minulla on aivan upea ja rakastava mies ja kaikki kenen pitääkin tietää tietää kyllä, että asutaan yhdessä ja meille on tulossa vauva ja ollaan hyvin onnellisia.
Tiedän yhden tällaisen miehen, jolla ei oikein mennyt hyvin naisrintamalla... Yritys oli aina kova, mutta ei niistä sitten loppuviimein mitään tullut... Nyt on löytänyt vihdoin naisen, joka on hänen kanssaan päätynyt parisuhteeseen asti ja voi luoja sitä hehkutusta... Miehellä ei ole enää mitään muuta, kuin tuo nainen ja kaikki pyörii vain tuon naisen ympärillä. Ei tapaa enää kavereitaan, vaan viettää tiiviisti liimattuna aikaa tuon naisensa kanssa ja some tulvii päivityksiä "murun kanssa sitä ja kullan kanssa tätä ja oi että kuinka ylpeä hän on kauniista naisestaan"... Joo, hyvä, jos molemmat ovat asiasta yhtä innoissaan, mutta esimerkiksi tuo nainen ei koskaan päivitä mitään tuosta miehestä.
Huonoitsetuntoinen nainen, jolla "jän.nämies" joka kohtelee huonosti mutta kaikki on taas hyvin kun somessa lukee kivasti tai on söpö yhteiskuva
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies?:D
Kyllä se on kaukana normaalista miehestä :D
Herää ajatus että mies on rakastunut todenteolla. Sellaista tapahtuu, harvemmin.
Siis tottakai voi olla taustalla esim huono omatunto pettamisesta,nayttamisen halu(esim riitoja)tms.mut kyl toi mjst on normaalii ja suositeltavaaki.itella ainaki ollu tollasii miehii.tietebkaa kaikki ei haluu jakaa c elamaansa muille
Ei se nyt mitään epäluuloisia asioita herätä. Ärsytystä kyllä, jos aina kaikki on vain niin ihanaa. Mulla on pari tällaisya fb-kaveria, joiden julkaisut on ollut pakko piilottaa kun se ylipositiivisuus menee niin yli ja ärsyttää mua. Oikeassa elämässä ihan mukavia ja normaaleja ovat. Se on tämä someaikakausi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt mitään epäluuloisia asioita herätä. Ärsytystä kyllä, jos aina kaikki on vain niin ihanaa. Mulla on pari tällaisya fb-kaveria, joiden julkaisut on ollut pakko piilottaa kun se ylipositiivisuus menee niin yli ja ärsyttää mua. Oikeassa elämässä ihan mukavia ja normaaleja ovat. Se on tämä someaikakausi.
Samoin: paitsi,että heidän parisuhteensa on aivan kuralla. Tämä on tietoa ei arvausta.
Vastauksena ap:lle sanoisin tuon olevan ylistämällä alistamista.
Haluaa huomiota itselleen toisen kautta?
Haluaa kaikkien muiden näkevän itsensä tietyssä valossa?
Minulle tulee mieleen omistushalu.