Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkä ja hartiat totaalisen jumissa, apua kaivataan

Vierailija
15.01.2019 |

Raskas elämänvaihe takana, ja sen seurauksena kaikenlainen liikunta on ollut pitkällä tauolla. Nyt koko selkä, niska-hartiaseutu, kallonpohja ja rintaranka totaalisen jumissa. Paikkoja kolottaa ja päätä särkee. Hierojalle en nyt pääse. Kaikenlaiset jumppa- ja venyttelyvinkit olisivat tervetulleita, jotta saisin jumit aukaistua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TNS-laite kotiin!

Vierailija
2/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnerrukset seinää vasten. Keppijumppa vaikka harjanvarren avulla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, vinkiksi voin antaa niinkin yksinkertaisen treenikaverin kuin jumppakuminauhan.

Niitä on eri vahvuisia, löydä itsellesi sopivin. Sen ei tarvitse olla voimakas, itselläni on kevyin ja sillä jumppaan taljaliikkeet, jotka taas ovat suoraan yhteyksissä niska- ja hartiajumeihin. Minulla lähtee päänsäryt noin yksinkertaisesti. Apuna itselläni on leuanvetotanko, johon laitan kuminauhan etu- ja takataljaliikkeitä varten. Oikeastaan vain taivas on rajana sille, millaisia liikkeitä ja mitä lihaksia voit treenata. Suosittelen!

Vierailija
4/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuanvetotanko overkarmiin missä riippua päivittäin. Keppijumppa harjanvarrella avaa paikat.

Vierailija
5/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiropraktikko aukaiseen jumit

Vierailija
6/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tulla mutta mä luulen oon liian ruma siihen hommaan.

Vierailija
7/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankku on ihan hirveen toimiva. Ja niskoille ja hartioille hyviä nää että nostaa hartiat korviin, pitää hetken ja höllää ja toistaa. Ja sellanen että vie leuan rintaan, koettaa saada niin ison kaksarin ku onnistuu, pitää siinä vaikka 5sek ja löysää ja toistaa.

Vierailija
8/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi YouTubesta ohjevideoita ja aloita kotona ihan rauhallisesti. Lämmittele varovasti ja sitten vain koetat saada itseäsi alkuun edes vähän liikkeelle. On paljon hyviä liikkeitä joita on vaikea selittää mutta videoilta näet mitä ja miten voisit yrittää.

Vierailija
9/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

youtubesta enkuksi etit niitä "how to stretch up back". tai shoulders tai shoulder blades. tai neck jne. mulla samoja ongelmia, tulee pelaamisesta ja istumisesta. Myös keppijumppa on loistava, siihenki on youtubessa neuvoja et miten heilua sillä kepillä. kirjota youtubeen "stick stretching"  tms nii alkaa heti löytymää. elä tee ekana päivänä liikaa, vaikka kuin innostuisit, koska oot muuten iha invaliidi viikon ajan. kokemusta on..

Vierailija
10/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipaseppas pariksi tunniksi lumitöihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan