Vannehame ja vanhojentanssit
Helpottaako vannehame tanssimista vai vaikeuttaako se? Iso vannehame sopii kauniisti mekon alle mutta onko se käytännössä hankala? Pienikin vannehame saatavilla mutta se ei nosta helmaa yhtä kauniisti. Kokemuksia ja vinkkejä, kiitos.
Kommentit (9)
Muistaakseni vannehameeni ei vaikeuttanut omaa tanssimista ollenkaan, mutta parini astui useita kertoja helmani päälle, vaikkei helmat maassa laahanneet. Tiedä sitten olisiko näin käynyt myös ilman vannehametta :)
Vannehame helpottaa tanssimista, koska se pitää mekon helmat pois jaloista.
Todellakin helpottaa, itse kaduin koko päivän etten sellaista hankkinut. Astuin itsekin sisäpuolelta mekon päälle ja se sai kankaan lopulta repeilemään. Oli tosi kiva iltajuhlassa kun hätäpäisesti teippasin ruskealla teipillä mekkoni ettei purkaudu lisää ja kirkasta teippiä ei ollut...
Ja kyllä, näkyivät rumasti alta aina kun tuli pyörähdys tms.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei oo housut jalassa.
Mut mites jos on muunsukupuolinen?
Teetin 2000-luvun alussa vanhojentanssipukuni äitini ompelijaystävällä, joka ensin kaavaili minulle kapeampaa vannehameistaan, mutta sainkin sen leveämmän, sen kanssa oli ihanaa liikkua. Koko koulun leveimmät helmat :)
Stay-up -sukat ja stringit alla, eipä tullut niin kuumakaan :D
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni vannehameeni ei vaikeuttanut omaa tanssimista ollenkaan, mutta parini astui useita kertoja helmani päälle, vaikkei helmat maassa laahanneet. Tiedä sitten olisiko näin käynyt myös ilman vannehametta :)
Minä lukion pisimpänä tyttönä jouduin toiseksi pisimmän tytön pariksi, kun poikia ei ollut tarpeeksi. Kävi hyvin selväksi, että kahden isohkon vannehameen voimalla valssaaminen on jännittävä juttu: jalka oman vanteen läpi oli vielä helppo korjata, mutta jalka tanssiparin vanteen läpi haittasi tanssimista ja uhkasi mekon koossa pysymistä, ja kun kummallakin meni jalka kaverin vanteen läpi samaan aikaan, piti pitää huoltotauko.
Ei se tanssimista haittaa, mutta me liikuttiin kyseisenä päivänä bussilla (ruokapaikkaan yms) ja siellä se oli erittäin epäkäytännöllinen...
Höh!