Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut toiseen, miten saa loppumaan?!

Vierailija
15.01.2019 |

Olen siis ollut pitkään parisuhteessa ja toki vuosien aikana on pieniä ihastumisia tullut. Ikinä ei ole kuitenkaan johtaneet mihinkään ja menneet äkkiä ohi.
Vuoden verran oman parisuhteen tila on hieman mietityttänyt enkä oikein tiedä mitä haluan. Ja muutama kuukausi sitten ajatukset sekoittui entisestään..
Eräissä juhlissa mukava mies tuli jutulle ja jonkin aikaa siinä höpöteltiin. Ehdotti, että tavataan myöhemmin, josta toki varattuna kieltäydyin. Ei enää törmätty, mutta tyyppi jäi mieleen moneksi päiväksi.
Yhtenä päivänä häneltä sitten tulikin viestiä, myönsi tehneensä pientä salapoliisin työtä löytääkseen fb-profiilini ja kertoi, että jäin mieleen. Parit viestit vaihdettiin, ihan yleistä höpöttelyä. Kurja myöntää, mutta olin todella iloinen kun hän otti yhteyttä..
Juuri kun ihastumisen tunne alkoi jo aavistuksen hälvenemään, niin tyyppi tulikin asiakkaakseni. Ammattini puolesta olen ihmisten kanssa fyysisesti erittäin läheisessä kontaktissa :D
Hän on käynyt nyt pari kertaa hoidossa ja tajusin olevani järjettömän ihastunut häneen. Jutut ja huumori kohtaa pelottavan hyvin. Kukaan muu ei ole ensitapaamisesta lähtien kolahtanut näin voimakkaasti.

Mitä hemmettiä nyt teen kun tyyppi pyörii mielessä aivan koko ajan?! Miten muut samassa tilassa olleet on tilanteen ratkaissut? Mieskin on huomannut käytökseni muuttuneen, osittain menee kyllä tämän hetkisestä kiireestä johtuvan väsymyksen piikkiin..
Mieheni rakastaa minua kovasti ja yrittää tukea kiireen keskellä, tunnenkin tällä hetkellä todella huonoa omaatuntoa omista tunteistani toista kohtaan.
Muutenkin on jo vuoden verran tuntunut, että haluaisin vain muuttaa omilleni ja viettää hetken sinkkuelämää. Pelkään kuitenkin, että alan katumaan, jos onnistun sössimään nykyisen jutun. Rakastan miestäni, mutta onko se sitten vain enemmän sitä, että on vaan totuttu olemaan yhdessä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin.

Vierailija
2/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niinkuin kaikki muutkin pettäjät, aloitat suhteen ja kun se tulee ilmi, syyllistät asiasta puolisoasi, kuinka hänen vikansa kaikki. 

Vierailija
4/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tyyppi on stalkannut sua ja ottanut selvää työpaikastasi ja tunkenut asiakkaaksesi, vaikka olet jo antanut pakit. Ei kuulosta kovin hyvältä.

Vierailija
5/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oppinut, että varatut naiset voivat olla helppoja ja testaa viehätysvoimaansa sinuun. Ei hän oikeasti ole kiinnostunut.

Vierailija
6/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastut mieheen joka tieten tahtoen yrittää pokata varattua ja häpäistä miehesi. Hän saa siitä kicksinsä.

Vierailija
7/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on ihan normaalia, mutta tuo miten käsittelet asian ei ole

Vierailija
8/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuule itse teet nyt sen valinnan, haluatko jatkaa nykyistä suhdettasi, vai haluatko uuden ihastuksesi. Päätä kummin päin vain, niin tee se niinkuin aikuiset tekee. Jos haluat katsoa tuleeko uudesta mitään, jätä nykyinen miehesi ENNEN kuin aloitat mitään muuta. Jos pienen itsetutkiskelun jälkeen olet sitä mieltä, että et voi puolisostasi luopua, niin sitten yksinkertaisesti teet sille ihastuksellesi selväksi, että ei kiinnosta. Kaikkein raukkamaisin teko sinulta on aloittaa suhde toisen selän takana. Maailmassa on ihan oikeasti ihmisä, jotka eivät välitä onko toinen varattu vai ei.

Vierailija
9/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi ei siis alunperin edes tiennyt, että olen varattu. Totesin juhlissa numeroiden vaihtoon vain ei kiitos.

Ehkä eniten mietityttää, että onko lopun alkua nykyisessä suhteessa kun tämmöisiä tuntemuksia ylipäänsä tulee.. Ollaan kuitenkin seurusteltu teini-iästä lähtien ja deittailut muiden kanssa on siis jääneet kokematta.

Ap

Vierailija
10/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en siis ole miestäni alkamassa pettämään.

Vierailija
11/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi ei siis alunperin edes tiennyt, että olen varattu. Totesin juhlissa numeroiden vaihtoon vain ei kiitos.

Ehkä eniten mietityttää, että onko lopun alkua nykyisessä suhteessa kun tämmöisiä tuntemuksia ylipäänsä tulee.. Ollaan kuitenkin seurusteltu teini-iästä lähtien ja deittailut muiden kanssa on siis jääneet kokematta.

Ap

Et ole parisuhdemateriaalia. Hyi hlevetti.

Vierailija
12/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos sinua kerran mietityttää oma tämänhetkinen suhteesi, niin ei sinulla ole muuta vaihtoehtoa, kuin oikeasti miettiä haluatko sitä jatkaa ? Kyllä sitä kipinää saa siihen pitkäänkin suhteeseen uudestaan jos haluaa. Ihastuminen on ihan normaalia ihmisluontoa, se , että tekeekö jotain enemmän, niin sehän on sinun valintasi. Minä en jaksa ymmärtää ihmisiä, jotka pohtivat oman suhteensa tilaa, eivätkä edes yritä puhua oman puolisonsa kanssa siitä. Ei, kun annetaan suhteen väljähtyä ja lähdetään iloisesti toisten matkaan.  Niin tai näin päätös on sinun, mutta tee se loukkaamatta törkeimmällä tavalla, eli  yksi suhde kerrallaan . 

Vierailija
13/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä haluatko jatkaa nykyistä suhdetta, mieti sitä kunnolla ja muistele suhteenne hyviä puolia. Ihastus monesti vie mennessään ja oma suhdekin saattaa sitten tuntua huonommalta kuin on, koita olla sokaistumatta. Yleensä ero kannattaa tehdä silloin kuin ei ole ihastunut, muuten voi jäädä harmittamaan sitten kuin oma ihastus ei olekaan kaikkea, mitä kuvitteli. Kuvailemasi mies ei kovin arvostettavalta vaikuta, kun tietää, että olet varattu ja silti koittaa sinua vikitellä, en itse lähtisi kyseisenlaisen mukaan. Et myöskään tunne häntä vielä yhtään, joten pitkän parisuhteen poikki laittaminen hänen takiaan ei ole kovin fiksua. Itse olen pitkässä parisuhteessa nyt ja kyllähän noita ihastuksia on tullut. Minkä tiedän auttavan, on se, että teet töitä etkä tietentahtoen ajattele ihastustasi ollenkaan (korkeintaan negatiivisia puolia, kuinka et tunne tätä ollenkaan yms). Se on vaikeaa, mutta kovalla työllä onnistuu, ja pian tunteetkin alkavat laantua. Jos olet tähän mennessä kokenut parisuhteesi hyväksi, muista se. Panosta siihen, käykää illallisella yms varatkaa toisillenne aikaa, vaikka olisikin kiireistä.

Vierailija
14/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista on kyllä puhuttu miehen kanssa.

Molemmat on myöntäneet välillä miettineensä minkälaista elämä olisi jonkun toisen kanssa. Mies myös ehkä haluaisi lapsia joskus ja itse taas todennäköisesti en. Olen myös sanonut etten ole kauhean onnellinen tällä hetkellä. Joku omituinen vapauden kaipuu kaivelee koko ajan.. Onko se normaalia jos on aina asunut jonkun kanssa vai ei, en tiedä..

Ja joo, mies varmasti ansaitsisi parempaa ainakin tällä hetkellä. Huomaan itsekin vuoden sisään muuttuneeni aika paljon. Siihen vielä kahden työn ja opiskelun tuottama kiire ja stressi ja nyt viimeisempänä ihastus niin boom, sotku onkin valmis.

Vierailija
15/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäriin.

Miks täällä annetaan ohjeeksi kaikkiin ongelmiin "mene lääkäriin"? :D

Vierailija
16/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioista on kyllä puhuttu miehen kanssa.

Molemmat on myöntäneet välillä miettineensä minkälaista elämä olisi jonkun toisen kanssa. Mies myös ehkä haluaisi lapsia joskus ja itse taas todennäköisesti en. Olen myös sanonut etten ole kauhean onnellinen tällä hetkellä. Joku omituinen vapauden kaipuu kaivelee koko ajan.. Onko se normaalia jos on aina asunut jonkun kanssa vai ei, en tiedä..

Ja joo, mies varmasti ansaitsisi parempaa ainakin tällä hetkellä. Huomaan itsekin vuoden sisään muuttuneeni aika paljon. Siihen vielä kahden työn ja opiskelun tuottama kiire ja stressi ja nyt viimeisempänä ihastus niin boom, sotku onkin valmis.

No tee se päätös ja sen mukaan elät. Ei kukaan muu pysty sinun puolestasi päättämään. Ihan oikeasti, kun joka ikisessä pettämisketjussakin sanotaan, että jos suhteessa ei ole onnellinen, niin lähde siitä. Se on tuhat kertaa parempi, kuin se, että jossain vaiheessa jompikumpi pettää sen onnettoman liiton takia.

Vierailija
17/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan kyse ei ole siitä että että muuttaisit omillesi ja eläisit sinkkuna. Haluaisit tulisen romanssin tämän uuden miehen kanssa ja siinä saa sinkkuilut sitten jäädä. Ole varovainen, lopulta voit kuitenkin olla yksin ja se ei sitten tunnukkaan niin hyvältä kun ei mennyt oman suunnitelmasi mukaan.

Vierailija
18/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä pyöreäksi, elämät paskaksi, lapsia säälimättä. Tämänhän halusit kuulla. Alapää ohjaa onneen, nythän sinulla on lupa.

Vierailija
19/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten pääsee. En oo päässyt mitenkään ja ihastumista takana jo 4v. Tai oon rakastunut jo. Jos joku vaan kertois mitä tässä pitäs tehdä. Kun ei vaan onnistu.

Vierailija
20/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten pääsee. En oo päässyt mitenkään ja ihastumista takana jo 4v. Tai oon rakastunut jo. Jos joku vaan kertois mitä tässä pitäs tehdä. Kun ei vaan onnistu.

Tuo on kyllä piinaavan pitkä aika.. :/

Miten kotona menee miehen kanssa, oletko puhunut asiasta tai suhteen tilasta muuten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi