Kun koko merkitsee
Heipsan! Muutaman pidemmän seurustelusuhteen perusteella olen huomannut jänniä juttuja miesystävieni peniksistä. Jos esinahalla on pituutta lepokoossa tarkoittaa se sitä että penis on erektiossa tooosi paljon isompi verrattuna sen lepokokoon.
T. N24 joka rakastaa miestään
Kommentit (59)
Koolla ei ole väliä, koska nainen kuin nainen menee aivan veltoksi kun nai takakautta rintojen välistä suuhun.
Pitkä esinahka viittaa yleensä siihen, että erektiossa penis on suhteellisesti iso, verrattuna lepokoossa olevaan.
Itse olen huomannut penikseni pienentyvän, vielä pari vuotta sitten oli noin 17cm, nyt kutistunut niin että erektiossa on vajaat 5cm
Osaako joku auttaa? kirjoitti:
Itse olen huomannut penikseni pienentyvän, vielä pari vuotta sitten oli noin 17cm, nyt kutistunut niin että erektiossa on vajaat 5cm
Muistan kun ap kerroit viime vuonna, että oli vain 10cm, mutta nyt on jo aika paha juttu. Mitä miesystäväsi sanoo?
Jäykistyessään penis venyttää esinahkaa, joten pitkä esinahka = kookas penis.
Jos kalu on yli 15cm levossa niin se on aina kookas seisokissa. Ei tarviste arvuutella yhtään.
Ei ole toistaiseksi tullut vastaan sellaista penistä, jonka terskan esinahka peittäisi kokonaan, jäykistymisestä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kalu on yli 15cm levossa niin se on aina kookas seisokissa. Ei tarviste arvuutella yhtään.
Harva penis on levossa ja seisokissa saman kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva penis on levossa ja seisokissa saman kokoinen.
Niinpä! Pitkästä esinahasta voi päätellä, että penis on erektiossa melko paksu. Paksu penis on erektiossa venyttänyt esinahkaa.
Mies jäi eläkkeelle juutalaisten ympärileikkaajan virastaan, ja ihmetteli mitä tekisi niille kaikille esinahoille joita tullut leikattua. Hän päätti tehdä niistä kukkaron. No Kaverinsa sitten ihmetteli, että miksi kukkaro, eihän siinä mitään ihmeellistää ole. Mies siihen että vai ei, jumalauta siitä saa hieromalla matkalaukun!!
Hyvää perjantaita vaan kaikille. t. Eräs vakiopalstan nainen
En voisi kuvitellakaan seksiä pienimunaisen miehen kanssa.
Joku 15 senttinen kuulostaa kyllä ihan järkyttävän pieneltä.
Kyllä kunnon seksiin vaaditaan +20 senttinen varustus.
Ikinä en ole antanu 15 cm kalulla varustetulle ukolle
En näe mitään järkevää syytä harrastaa seksiä 15cm ukon kanssa
Haluaisin naida Askoa perseeseen 15 senttiselläni, unohtamatta loppuhuipennuksena toimivaa kurkkupanoa. Otettaisiin ihan miehissä selvää, että onko siitä mihinkään. Monen naisen kanssa se on ollut oikein hyvä kapine, koska vastoin palstan konsensusta, valtaosa naisista saa sillä orgasmin yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä esinahka viittaa yleensä siihen, että erektiossa penis on suhteellisesti iso, verrattuna lepokoossa olevaan.
Enpä ole huomannut moista. Ei tuo nahka juuri vähene 12 cm seisokissakaan.
m48
Mulla velttona 19cm ja pystyssä 23cm.
Tyttöystävä tykkää
Olen huomannut että erektiossa penikseni on pidempi ja paksumpi, kuin löysänä.
Onneksi penis on useimmiten löysänä. Olisi muutoin melko vaikeaa elää normaalia elämää, jos koko ajan seisoisi.
Sitten vielä, onko normaalia työntää penistä WC- tai talouspaperirullan hylsyyn, niin kuin suurin osa täällä miehistä tekee.
Vaimoni mielestä ei ole normaalia. Sanoo että pimppaan, suuhun tai pyllyyn.
15cm ei riitä mihinkään.
Ei mulla muuta...MOI !
Teillä mikään iso ole, vaan olette Mooseksen poikia.