Kun koko merkitsee
Heipsan! Muutaman pidemmän seurustelusuhteen perusteella olen huomannut jänniä juttuja miesystävieni peniksistä. Jos esinahalla on pituutta lepokoossa tarkoittaa se sitä että penis on erektiossa tooosi paljon isompi verrattuna sen lepokokoon.
T. N24 joka rakastaa miestään
Kommentit (59)
Saattaa tuo koon kasvaminen pitääkin paikkansa. Itsellä ainakin 50v ikäisenä kalu suurimmillaan, sen jälkeen ei ole kasvanut. Mutta 18v vanhasta tullut reilu sentti lisää pituutta ja paksuuskin/ympärysmitta kasvanut saman verran. Naitu koko ikä joka viikko.
Korjaus edelliseen, paksuus kasvanut vain 0.5cm.
Ap puhuu pötyä.
Ja vastaa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Ap puhuu pötyä.
Ja vastaa itselleen.
..höpöhöpö, ensimmäinen vastaus on minun enkä ole AP.
Nussisit enemmän niin ei tarvisi depiksessä dissata toisia.. =)
En ole ap. Havahduin kalun kasvuun, kun mielenkiinnosta mittaisi viisikymppisenä. Voihan se olla, että 18v vanhana pituuskasvu ei ollut vielä kalusta loppunut. Mutta 18v vanhasta nainut keskimääriin 2krt viikko taukoamatta koko ikäni. Käytössä ollut siis koko ajan. Mutta vastaavasti vaimon pillun koko ei ole muuttunut mihinkään. Hetkellisesti ollut väljempi synnytysten, 4, jälkeen. Nykyisi yhtä tiukka ja pieni kuin nuorena. Ei olisi haitannut, vaikka pillun koko olisi vähän kasvanut. Pikkaisen liian pieni ollut aina..
Tuosta kasvusta. Eipä tuo nyt pituutta ole kasvanut montaa prosenttia, 6,4% tarkalleen ottaen ja 3,5% paksuutta. Mutta pituus olisi saanut olla kasvamattakin, paksuutta olisi voinut tulla enemmän, jos vaimolta kysytään.. ;)))))) Tosin pyllyyn en saa naida nytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap puhuu pötyä.
Ja vastaa itselleen...höpöhöpö, ensimmäinen vastaus on minun enkä ole AP.
Nussisit enemmän niin ei tarvisi depiksessä dissata toisia.. =)
Joo. Henkilökohtaisiin loukkauksiin kannattaa toki mennä.
Sen verran olen nussinut isokaluisten kanssa (eilen viimeksi, kiitos) että voin sanoa, ettei pidä paikkaansa.
Oletko koskaan havainnut tai edea kuullut, että joillain esinahka peittää terskan erektiossakin, joillain näkyy terska lepotilassa - eikä kumpikaan tarkoita muuta kuin että miehillä on eri pituisia esinahkoja?
Kyllä vain! Esinahan pituus/koko kertoo myöskin terskan paksuudesta. Pitkä esinahka voi tarkoittaa paksua terskaa. Minulle merkitsee eniten kumppanin korvien väli, mutta paksu terska on tottakai plussaa =)
Joo, pitää paikkansa mun kohdalla. Mulla on mallia "muurahaiskarhu", eli esinahkaa on yllin kyllin. Lepotilassa penis on niin pieni että joskus saunailloissa harmittaa (7-8cm). Erektiossa 16-17cm ja paksuutta 4.5cm eli ei mikään jätti, mutta ei minikään. Pituus siis yli kaksinkertaistuu.
Mua kyllä ällöttää jos esinahka menee terskan päälle
Kyllä se elin on ihmeellinen. Itsellä joku 11-12cm lepotilassa mutta sitten kun innostuu niin rapiat 20cm on mittaa. Olen myös huomannut että elin nykyään paksumpi kuin nuorempana mutta koen sen vaan positiivisena asiana.
Minun miehelläni on ainakin mielestäni velttona pieni, esinahka on sellaisena pussina joissain asennoissa esim. istuessa. Tosi paljon se kasvaa sitten kun ottaa eteen. Eli jostain 4-5 cm:stä 16 senttiin. En kyllä usko, että noin pienellä otannalla kuin ap:lla (tai ylipäänsä yhdellä ihmisellä voi olla) voi tehdä päteviä yleistyksiä. Saahan sitä ihmetellä tottakai.
- n24
Minulle esinahka oli nuoruudessani todellinen rasite. Aina kun runkkasin ja teinkin sitä todella usein, niin se löysä esinahka aina ennen orkkua vauhdin kiihtyessä alkoi pitää sellaista erikoista ”lepattavaa” ääntä, joka sai öisin varsinkin mummolassa noloja tilanteita aikaan, kun mummo hiipi flanellisessa yöpaidassaan ovelta loppuhuipentumaa katsomaan.
Vieläkin hävettää mummolan tapahtumat ja tilanteet, mutta onneksi mummolla on dementia, eikä varmaan enää muista niitä.
Esinahkoja on tietenkin erilaisia kooltaan ja pituudeltaan. Eikös se erektiossa oleva penis juuri venytä esinahkaa? ja kyllä pidän myös paksua terskaa viehättävänä.
Pidän kumppanin alapään hygieniaa tärkeämpänä kuin esinahan pituutta tai terskan kokoa
Vierailija kirjoitti:
Saattaa tuo koon kasvaminen pitääkin paikkansa. Itsellä ainakin 50v ikäisenä kalu suurimmillaan, sen jälkeen ei ole kasvanut. Mutta 18v vanhasta tullut reilu sentti lisää pituutta ja paksuuskin/ympärysmitta kasvanut saman verran. Naitu koko ikä joka viikko.
Miehen elin lyhenee ja ohenee iän myötä eikä siihen käyttömäärä vaikuta. Kudos kutistuu ja samalla siis pituus ja paksuus myös ihan pysyvästi. Nuoresta asti miehensä kanssa olleet kyllä pystyvät asian ihan jo silmämääräisestu näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Joo, pitää paikkansa mun kohdalla. Mulla on mallia "muurahaiskarhu", eli esinahkaa on yllin kyllin. Lepotilassa penis on niin pieni että joskus saunailloissa harmittaa (7-8cm). Erektiossa 16-17cm ja paksuutta 4.5cm eli ei mikään jätti, mutta ei minikään. Pituus siis yli kaksinkertaistuu.
Mulla on samanlainen, ollaan penis-samikset :)
Mulla on niin iso mulkku, ettei se edes mahtunut esinahan alle :) Ja siksi se esinahka leikattiin pois. Ja tämä tarina muuten on tosin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin iso mulkku, ettei se edes mahtunut esinahan alle :) Ja siksi se esinahka leikattiin pois. Ja tämä tarina muuten on tosin.
Vai olisiko niin, että se mulkku on siinä esinahan päällä.
Einiin kiva kirjoitti:
Minulle esinahka oli nuoruudessani todellinen rasite. Aina kun runkkasin ja teinkin sitä todella usein, niin se löysä esinahka aina ennen orkkua vauhdin kiihtyessä alkoi pitää sellaista erikoista ”lepattavaa” ääntä, joka sai öisin varsinkin mummolassa noloja tilanteita aikaan, kun mummo hiipi flanellisessa yöpaidassaan ovelta loppuhuipentumaa katsomaan.
Vieläkin hävettää mummolan tapahtumat ja tilanteet, mutta onneksi mummolla on dementia, eikä varmaan enää muista niitä.
Usein dementikot muistavat juuri niitä vanhempia asioita 👍
Niinpä muuten näyttäisi olevan.. =D
Toinen juttu on jotta kun nai oikein paljon, niin penis suurenee, eritoten paksunee. Kai se sitten peniksenkin kudos venyy kun on painetta enemmän.. =)