Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun koko merkitsee

ainaoppiiuuttaN24
15.01.2019 |

Heipsan! Muutaman pidemmän seurustelusuhteen perusteella olen huomannut jänniä juttuja miesystävieni peniksistä. Jos esinahalla on pituutta lepokoossa tarkoittaa se sitä että penis on erektiossa tooosi paljon isompi verrattuna sen lepokokoon.

T. N24 joka rakastaa miestään

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen suuseksin kiihoittavampana jos miehellä on paksu terska.

Vierailija
22/59 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin samantekevää miehen esinahan pituus tai terskan koko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pitää paikkansa mun kohdalla. Mulla on mallia "muurahaiskarhu", eli esinahkaa on yllin kyllin. Lepotilassa penis on niin pieni että joskus saunailloissa harmittaa (7-8cm). Erektiossa 16-17cm ja paksuutta 4.5cm eli ei mikään jätti, mutta ei minikään. Pituus siis yli kaksinkertaistuu.

Minulla on ihan samanlainen. Olen kuullut saunailloissa vittuilua niiltä jotka kuvittelee että lepotila on sama kuin seisokki.

Jos on oikein kylmä tms niin penis saattaa kutistua ihan mikrokokoon. Mutta kiihoittuneena on sen kokoinen ettei kukaan ole koskaan valittanu ;)

Se ei yllätä ettei naiset tiedä että joillain penis voi kasvaa huomattavan paljon lepotilasta. Mutta se ettei miehetkään sitä tiedä on aika ällistyttävää.

Nyt kun on tullut pantua joka päivä viikon ajan ja välillä penisrenkaan kanssa, niin kyllä koko on hieman kasvanut. Ainakin terska on isompi/paksumpi. Lepotilakin on nyt enimmäkseen sellainen puoli-heijari ;)

Vierailija
24/59 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin iso mulkku, ettei se edes mahtunut esinahan alle :) Ja siksi se esinahka leikattiin pois. Ja tämä tarina muuten on tosin.

Uskon minulta leikattiin.myös

Vierailija
25/59 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosta ja paksusta kalusta on ollut ainakin se hyvä puoli, että pillun puristus on aina tuntunut hyvin, sekä se, että pillu tuntunut aina tiukalta ja pieneltä sinne tunkeutuessa. Toki jos pillu on kuivahko tai kuivunut naidessa on pitänyt kostuttaa uudelleen jotta mahtunut sisään. Vaan onpa tuntunut piukalta kalussa.

Vierailija
26/59 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuulostaa niin tutulta...

Itselläni on seisokissa normaalin kokoinen 17/5cm, mutta lepotilassa, varsinkin viileässä se on kuin katkarapu, jolla on tosi pitkä esinahka.

Niinä aikoina kun harrastamme vaimon kanssa ahkerasti seksiä lähes päivittäin, usein tunnin sessioina, kaluni on lepotilassa reilusti isompi, jopa niin että sitä ei tarvitsisi peitellä.

Vierailija
27/59 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu paljas terska paras! Esinahan pituudella ei väliä kunhan liikkuu hyvin. 

Vierailija
28/59 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman liukuvoidetta terskalle ja hierontaa. Toimii meillä!

Vierailija
29/59 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kokemusta monesta, mutta ainakaan mun mieheeni tuo ei päde eli velttonakin terska on paljas ja esari ei kovin pitkä. Erektiossa se kuitenkin venyy ja peniskin kasvaa kaksinkertaiseksi ainakin. Se on kyllä aika kireä sitten erektiossa, melkein kuin ei olisikaan esinahkaa.

N24 (ketjun kolmas ilmoittautuu)

Vierailija
30/59 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on seisokissa normaalin kokoinen 17/5cm.../quote]

Siis tarkoitit normaali 14/4 mutta täällä vähän isottelit kun kukaan ei näe. Hyvä poika.

Vierailija
31/59 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minulla on erektiossa 16/14, niin jos esinahkaa ei vedä väkisin taakse, se yltää paksun terskan päälle ja on niin kireä siitä aukosta, että pysyy päällä, vaikka työntää tiukempaankin paikkaan. Kokeiltu useamman naisen kanssa. Kestävyys kasvaa, eihän siinä nahassa paljon tuntoa ole. Sitten myöhemmin kun vetää väkisin esinahan taakse, terska on kuin tulessa tulessa ahtaassa paikassa liikkuessaan ja kuti lentää miltei heti ja voimalla.

Vierailija
32/59 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tuo koon kasvaminen pitääkin paikkansa.  Itsellä ainakin 50v ikäisenä kalu suurimmillaan, sen jälkeen ei ole kasvanut. Mutta 18v vanhasta tullut reilu sentti lisää pituutta ja paksuuskin/ympärysmitta  kasvanut saman verran. Naitu koko ikä joka viikko.

Miehen elin lyhenee ja ohenee iän myötä eikä siihen käyttömäärä vaikuta. Kudos kutistuu ja samalla siis pituus ja paksuus myös ihan pysyvästi. Nuoresta asti miehensä kanssa olleet kyllä pystyvät asian ihan jo silmämääräisestu näkemään.

Ei pidä paikkaansa jos on kova seisokki vanhanakin. Vieläkin yli 60v kaluni on pidempi ja paksumpi kuin 18v. Parhaimmillaan yhtä iso kuin mitä oli 40-50v.

Nuorena saattoi olla velttona enemmän puoliheijarissa mutta vieläkin lämpimässä sen 14cm ja yli puolet terskaa näkyvissä. Täydessä seisokissa esinahkaa ei ole käytännössä yhtään ja sekin puolisääressä.

Vierailija
33/59 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullinpituuskinastelu on kyllä tään palstan suola. Jos ei evidenssiä esittää, niin älkää laittako senttejäkään, kiitos.

Vierailija
34/59 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tuo koon kasvaminen pitääkin paikkansa.  Itsellä ainakin 50v ikäisenä kalu suurimmillaan, sen jälkeen ei ole kasvanut. Mutta 18v vanhasta tullut reilu sentti lisää pituutta ja paksuuskin/ympärysmitta  kasvanut saman verran. Naitu koko ikä joka viikko.

Miehen elin lyhenee ja ohenee iän myötä eikä siihen käyttömäärä vaikuta. Kudos kutistuu ja samalla siis pituus ja paksuus myös ihan pysyvästi. Nuoresta asti miehensä kanssa olleet kyllä pystyvät asian ihan jo silmämääräisestu näkemään.

Ei pidä paikkaansa jos on kova seisokki vanhanakin. Vieläkin yli 60v kaluni on pidempi ja paksumpi kuin 18v. Parhaimmillaan yhtä iso kuin mitä oli 40-50v.

Nuorena saattoi olla velttona enemmän puoliheijarissa mutta vieläkin lämpimässä sen 14cm ja yli puolet terskaa näkyvissä. Täydessä seisokissa esinahkaa ei ole käytännössä yhtään ja sekin puolisääressä.

Onko sulla joku helkkarin koodinpätkä joka automaattisesti lähettää aina hälytyksen, että kullin koosta on maininta vauvapalstalla ja pitääpä mennä pätemään? Herraisä, 62v mies ja viitsii. Tässä näkee kyllä että miehet ei koskaan kasva aikuisiksi :-O

Vierailija
35/59 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisellä joku trauma vai miksi kyttää itse  koko ajan saittia?  Tästä näkee ettei miehet kasva aikuisiksi. 

Vierailija
36/59 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kiinnitä huomiota niinkään kumppanin esinahan pituuteen vaan onko peniksen alue sheivattu siististi.

Vierailija
37/59 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalan pituinen k*ulli - pankaa paremmaksi kirjoitti:

Kullinpituuskinastelu on kyllä tään palstan suola. Jos ei evidenssiä esittää, niin älkää laittako senttejäkään, kiitos.

Eiköhän jokaisella ole evidenssiä etumuksessa. Täälläkin 18 cm. Tule vaikka mittaamaan jos et usko.

Vierailija
38/59 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä esinahan pituudella lepokoossa ole mitään merkitystä ainakaan minulle :) mieheni terska tulee hyvin esille peniksen kovetessa. 

Vierailija
39/59 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihmeporukkaa olevan täällä kirjoittelemassa, ikinä ei ole ollut tarvetta alkaa kullia mittailemaan. Kertonee huonosta itsetunnosta jos sitä pitää vielä aikuisena räplätä mittanauhan kanssa :) Omani tuntuu olevan paksu ja sen verran mittaa että huomaa naiselle sattuvan jos ja kun pohjaan junttaa, ei sen munan tarvi olla mikään hirveä sarvi, oikeasti muut asiat määrittävät seksin esim naisen huomioon ottaminen ja kunnon esileikki hyväilyineen ja läheisyys ja rakkaus

Vierailija
40/59 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivattu miehen penis ja paksu terska = täydellinen. Ymmärrän että mielipiteitä on erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän