Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia viestitellä kaverimiehen kanssa esim. joku 50 viestiä viikonlopussa?

Vierailija
14.01.2019 |

Olen miettinyt olisiko tässä muutakin kuin kaveruutta, kaikki tällaiset puhuu sen puolesta mutta mitään ei tapahdu kuitenkaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile onko puhelimeen ilmestynyt / vaihtunut salasana ilman että sinulle on kerrottu. Jos on niin siitä tiedät onko jotain menossa vaikka et viestejä lukisikaan.

Vierailija
2/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi olla normaalia. Varsinkin jos on työasioita ja yrittäjä. Silloin tehdään koko ajan töitä. Jos ei liity työntekoon, niin sitten ei ole normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siis nainen ja viestittelen kaverimiehen kanssa jonka motiiveja vähän pohdin. ap

Vierailija
4/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pyörittää monia miehiä samaan aikaan. Tekstailemalla voidaan jutella usean miehen kanssa samaan aikaan vs että puhuisi puhelimessa yhden kanssa. Tekstaamalla haetaan egoboostia ja estetään yksinäisyyden tunnetta. Miestä roikotetaan ja annetaan ymmärtää vaikka mitä, mutta oikeasti mies on vain puhelinterapeutti.

Nosta kissa pöydälle asiasta ja nainen alkaa syyttämään sinua syyllistämisestä ja uhriutuu.

Vierailija
5/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs omat motiivisi?

Vierailija
6/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viestittely yksipuolista vai vastavuoroista? Jos viimeksi mainittua, niin mieti omia viestittelymotiivejasi, siinä on avain.

Jos yksipuolista, niin kuulostaa vähän rasittavalta tapaukselta...

Vierailija
7/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs omat motiivisi?

Olen kiinnostunut ja tein aloitteen koko touhuun. ap

Vierailija
8/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko viestittely yksipuolista vai vastavuoroista? Jos viimeksi mainittua, niin mieti omia viestittelymotiivejasi, siinä on avain.

Vastavuoroista tietenkin! Olen kiinnostunut kyllä. ap

Vierailija
9/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pyörittää monia miehiä samaan aikaan. Tekstailemalla voidaan jutella usean miehen kanssa samaan aikaan vs että puhuisi puhelimessa yhden kanssa. Tekstaamalla haetaan egoboostia ja estetään yksinäisyyden tunnetta. Miestä roikotetaan ja annetaan ymmärtää vaikka mitä, mutta oikeasti mies on vain puhelinterapeutti.

Nosta kissa pöydälle asiasta ja nainen alkaa syyttämään sinua syyllistämisestä ja uhriutuu.

En minä naisena pyöritä kuin tätä yhtä. Toivottavasti ei mieskään. ap

Vierailija
10/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko varattuja? Mistä tunnette?

Vierailija
11/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko varattuja? Mistä tunnette?

Vapaita ollaan kumpikin ja tutustuttiin yhteisen kiinnostuksenkohteen kautta. Ollaan tavattukin muutamia kertoja vaikka netistä tämä kaikki lähti. ap

Vierailija
12/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha Amurin Ruma-Tiina taas vauhdissa...

Vierailija
13/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sitten ilmaista asia. Naiset osaavat kuuma kylmä leikin liian hyvin. Aina kannattaa tekstaamisesta pyrkiä suoriin tapaamisiin. Puhelin on tapaamisten sopimista varten.

Vierailija
14/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä potentiaalia on romanssiin sitten!

Vierailija
15/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä potentiaalia on romanssiin sitten!

Toivottavasti! Ainakin seuraava tapaaminen on sovittu ihan suotuisaan paikkaan jos mies nyt tekisi aloitteen siellä. ap

Vierailija
16/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sinkkuja molemmat?

Minulla ja ystävämiehellä (olimme molemmat varattuja, mutta molempien suhteissa meni silloin päin hanuria) on joskus ollut hyvinkin parikymmentä viestiä parissa tunnissa, kun olemme lähteneet jotakin asiaa oikein selvittelemään.

Viesteissä ei ollut yhtään mitään sen erikoisempaa, vaan olisin voinut viestitellä samoin vaikka jollekin naisystävällenikin. Meillä molemmilla oli vain silloin aikaa ja juttua riitti tunneiksi aina muutenkin kun naamatusten pääsimme. Olisin voinut hyvinkin näyttää ne viestit ihan kenelle vain, niin neutraaleja ne olivat.

Meistä ei tullut paria, mutta olemme yhä vieläkin hyviä ystäviä. Ystävät ovat juuri sitä varten, että heidän kanssaan voi jutella.

Vierailija
17/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sitten ilmaista asia. Naiset osaavat kuuma kylmä leikin liian hyvin. Aina kannattaa tekstaamisesta pyrkiä suoriin tapaamisiin. Puhelin on tapaamisten sopimista varten.

Ollaan tavattukin silloin kun se on ollut helppo järjestää, molempien aloitteesta. ap

Vierailija
18/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko sinkkuja molemmat?

Minulla ja ystävämiehellä (olimme molemmat varattuja, mutta molempien suhteissa meni silloin päin hanuria) on joskus ollut hyvinkin parikymmentä viestiä parissa tunnissa, kun olemme lähteneet jotakin asiaa oikein selvittelemään.

Viesteissä ei ollut yhtään mitään sen erikoisempaa, vaan olisin voinut viestitellä samoin vaikka jollekin naisystävällenikin. Meillä molemmilla oli vain silloin aikaa ja juttua riitti tunneiksi aina muutenkin kun naamatusten pääsimme. Olisin voinut hyvinkin näyttää ne viestit ihan kenelle vain, niin neutraaleja ne olivat.

Meistä ei tullut paria, mutta olemme yhä vieläkin hyviä ystäviä. Ystävät ovat juuri sitä varten, että heidän kanssaan voi jutella.

Ollaan molemmat kyllä sinkkuja. Ja asiaa jotenkin vaan riittää ja riittää aina uusista aiheista. Elättelitkö itse jotain toiveita? ap

Vierailija
19/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan normaalia.

Helposti tulee ton verran viestiteltyä jos on joku juttu työn alla. 

Vierailija
20/33 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosiaan työasiaa, niin miksei voi reilusti puhua puhelimessa?

Itse tuntuisi hankalalta naputella kymmeniä viestejä kun voisi lyhyillä puheluilla selvittää asiaa paljon paremmin ja selkeämmin.

Viesteissä voi olla aina tulkitsemisen ja tarkistamisen tarve.

50 viestiä jostain työasiasta tai assiqsta ouin asiasta tuntuu todella suurelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä