Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten fwb-suhteenne ovat päättyneet? Sulassa sovussa vai toisen sydänsuruihin?

Vierailija
14.01.2019 |

Kuinka kauan suhde kesti ja sovittiinko pelisäännöt heti alussa? Rakastuiko jompi kumpi kuitenkin?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuorien touhuja tommoset benifits.

Vierailija
42/43 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen, että huomasin miehen samaan aikaan etsivän netistä tyttöystävää. Meni maku koko touhusta.

Täh? Miksi tuota suutuit? Mulla on fwb ja samalla etsin sitä ihan oikeaa suhdetta. 

Mikset voi vain vetää käteen? En usko, että deittisi arvostavat säätöäsi fwb:n kanssa samaan aikaan kun tapailette.

Mitä vedän käteen? Klitoristako?

Miksei? Muitakin tapoja masturboida kyllä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki päättynyt enemmän tai vähemmän katastrofaalisesti syystä että olen ollut ihastunut.

Tapaus 1) Bileissä hänen kateellinen exänsä liehitteli häntä ja tuppasi hänen seuraan ja mä vedin tietysti hirveät itkuraivarit ja mies siihen perus "eihän me mitään seurustella". Olisi pitänyt jo tästä oppia.

Tapaus 2) Tuore työkaveri, muutaman viikon liehittelyt ja kipinää ilmassa, sitten pari viikkoa todella tiivistä yhdessä oloa. Mä en varsinaisesti ymmärrä mitä tässä tapahtui, mä olin todella ihastunut mieheen vaikken sitä myöntänytkään, mutta kesälomani aikana mies otti ihan selkeän askeleen taaksepäin, eikä enää suunnilleen katsonut mua silmiin töissä kun palasin. En koskaan kehdannut kysyä mitä tapahtui. Kesän loputtua mies muutti toiselle paikkakunnalle, joka olikin jo tiedossa kyllä.

Tapaus 3) Alkoi fwb juttuna, mutta alettiin muutaman kk päästä seurustelemaan. Suhde oli myrskyisä ja vahvoja tunteita täynnä. Erottiin mun aloitteesta, mutta jatkettiin taas fwb juttua vielä puolisen vuotta. Olisin kuitenkin halunnut jatkaa seurustelua kun ymmärsin miten paljon tunteita on jäljellä. Loppu oli aivan kauhea, hän oli jo useamman kuukauden pyörittänyt siinä samassa toista mimmiä ja yhtenä päivänä vaan romahdin ihan täysin ja haukuin hänet ja hän tietysti pesi kätensä kaikesta koska eihän ole tilivelvollinen... Latasin Tinderin ja tapasin hyvin nopeasti nykyisen aviomieheni jonka johdosta suhde exään päättyi välittömästi. Exä kuitenkin itki perääni vielä pitkään. Ei olisi pitänyt ikinä kajota tähän henkilöön!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi