Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten fwb-suhteenne ovat päättyneet? Sulassa sovussa vai toisen sydänsuruihin?

Vierailija
14.01.2019 |

Kuinka kauan suhde kesti ja sovittiinko pelisäännöt heti alussa? Rakastuiko jompi kumpi kuitenkin?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen, että huomasin miehen samaan aikaan etsivän netistä tyttöystävää. Meni maku koko touhusta.

Minulle kävi juuri samalla tavalla. En halua olla mikään hätävara siihen asti, kunnes löytyy parempi.

Eiks toi fwb oo vähän semmonen hätävarajärjestely aina? Jos haluaa seksiä "vakituisesti", muttei ole tai halua kumppania?

Itse en pysty sisäistämään oikein ajatusta. Miksen ottaisi kumppaniksi ihmistä, jonka kanssa voin olla hyvä ystävä ja jonka kanssa tunnen seksuaalista vetovoimaa? Tai miksi paneskelisin jonkun kanssa johon en tunne vetoa? Ystävyys kuitenkin on osa termiä, niin sen puutetta en ala spekuloimaan.

M30

Mulla on ollut vuoden päivät fwb ja kyllä tunnen paljon seksuaalista vetovoimaa ja pidän hänen seurastaan. Hän ei kuitenkaan ole se oikea. En voisi paneskella jonkun kanssa johon en tunne vetovoimaa. 

Mikä erottaa hyvän ystävän, johon tuntee seksuaalista vetoa siitä "oikeasta"? Jokin tietty ärsyttävä ominaisuus tai kenties joku puute, jota et voi hyväksyä kumppanissa?

En haluaisi jakaa normaalia arkea hänen kanssaan tiettyjen asioiden takia. Mutta fwb:nä menee täydellisesti. 

Vierailija
22/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen, että huomasin miehen samaan aikaan etsivän netistä tyttöystävää. Meni maku koko touhusta.

Minulle kävi juuri samalla tavalla. En halua olla mikään hätävara siihen asti, kunnes löytyy parempi.

Eiks toi fwb oo vähän semmonen hätävarajärjestely aina? Jos haluaa seksiä "vakituisesti", muttei ole tai halua kumppania?

Itse en pysty sisäistämään oikein ajatusta. Miksen ottaisi kumppaniksi ihmistä, jonka kanssa voin olla hyvä ystävä ja jonka kanssa tunnen seksuaalista vetovoimaa? Tai miksi paneskelisin jonkun kanssa johon en tunne vetoa? Ystävyys kuitenkin on osa termiä, niin sen puutetta en ala spekuloimaan.

M30

Mulla on ollut vuoden päivät fwb ja kyllä tunnen paljon seksuaalista vetovoimaa ja pidän hänen seurastaan. Hän ei kuitenkaan ole se oikea. En voisi paneskella jonkun kanssa johon en tunne vetovoimaa. 

Mikä erottaa hyvän ystävän, johon tuntee seksuaalista vetoa siitä "oikeasta"? Jokin tietty ärsyttävä ominaisuus tai kenties joku puute, jota et voi hyväksyä kumppanissa?

Minä voin vastata tähän omasta puolestani: liian suuri älykkyysero minun hyväkseni (tästä johtuen myös miehen kaveripiiri oli porukkaa, jonka kanssa en olisi kestänyt kovin läheistä tuttavuutta). Mies ei hahmottanut, mistä on kysymys, enkä voinut sitä hänelle suoraankaan sanoa. Taisi jäädä hänelle ikuiseksi mysteeriksi.

t. 17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Minä voin vastata tähän omasta puolestani: liian suuri älykkyysero minun hyväkseni (tästä johtuen myös miehen kaveripiiri oli porukkaa, jonka kanssa en olisi kestänyt kovin läheistä tuttavuutta). Mies ei hahmottanut, mistä on kysymys, enkä voinut sitä hänelle suoraankaan sanoa. Taisi jäädä hänelle ikuiseksi mysteeriksi.

t. 17

Oho! Tarkoitatko, että mies oli ihan oikeasti havaittavasti hidasälyinen, vai kouluttamaton, jota monet myös älykkyyden puutteeksi mieltävät?

Vierailija
24/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin yli 10v suhteesta reilut 2v sitten, alusta asti etsiskelin pelkästään vakkariseksikaveria. Ekan löysinkin melko pian, tapailtiin vajaa vuosi tapaillen samalla muitakin, sitten tapasin paremman jonka kanssa kohta vuosi tunnettu. Hänelläkin pitkä suhde takana eikä omien sanojensa mukaan vakiparisuhdetta keneenkään halua. Eka fb seurustelee nykyisin, mutta haluaisi silti tapailla vielä minuakin :/

Onneksi olen päässyt eroon ajatusmaailmasta että pitäisi etsiä vakituinen seurustelukumppani. Fwb-juttu on oikein sopiva mun tarpeisiini :D Koska vaikka olenkin seksuaalisesti tosi aktiivinen niin tyypin täytyy olla sellainen kenen kanssa pystyy keskustelemaan ja hengailemaan muutenkin kuin sekstailun ajan.

N36

Vierailija
25/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sulassa sovussa, kerran sydänsuruihin. Tuo jälkimmäinen oli tapaus joka alkoi fwb:nä, mut tunteet heräsi kummallakin. Seurustelu ei sit kuitenkaan toiminut sekään. Noin yleisesti olen pyrkinyt siihen että se toinen on jollain tapaa sellainen että tiedän etten tule ihastumaan ja yhtä lukuunottamatta hyvin oon onnistunutkin :)

Vierailija
26/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma fwb suhde alkoi viisi vuotta sitten ja jatkuu edelleen. Se loppui pariksi vuodeksi välissä kun kumpikin seurusteltiin tahoillamme. Ollaan kavereita ja saatetaan nähdä kaupungilla tai baarissakin, mutta ihan eri kaveripiirit kuitenkin. Meillä on isohko ikäero ja ennemmin seksuaalinen kiinnostus kuin emotionaalinen. Suhde toimii ja sinkkuajan seksiä saatavilla tutun ja luotettavan kanssa.Kumpikin myös samoilla linjoilla suhteen laadun kanssa, ei muuten toimisikaan.

Vierailija
27/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä juuri ole kupletin juoni? Paneskellaan ilman tunteita kaveritasolla ja samalla etsitään sitä tosirakkautta.

Minulle mies väitti, ettei vielä halua sitoutua kunnolla, kun erosta on vasta niin vähän aikaa. Etsi silti tyttöystävää itselleen netistä salaa koko FWB-suhteen ajan...

Vierailija
28/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on fwb suhde exäni kanssa. Ei seurusteltu kauaa ja oltiin jo sitä ennen pitkään hyviä ystäviä. Eli oikeastaan palattiin vaan ystäviksi, paitsi että harrastetaan seksiä. Tehdään kyllä paljon muutakin, mitä ystävät nyt yleensä.

Vierailija
29/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

t. 17

Oho! Tarkoitatko, että mies oli ihan oikeasti havaittavasti hidasälyinen, vai kouluttamaton, jota monet myös älykkyyden puutteeksi mieltävät?

Mies oli ihan normaaliälyinen, luultavasti hieman normaalista ylikin.

t. 17

Vierailija
30/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä suuri ikäero vaikuttaa siihen että en voisi seurustella fb:n kanssa, ja sama on varmaan toisinpäin 😆vaikka seurasta ja seksistä nauttisikin.

Vierailija
32/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyn fwb-järjestelyihin vain miesten kanssa, joita pidän jotenkin vastenmielisinä. Muuten ihastun.

Vierailija
33/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko jo siirtyä käytännön tasolle😂😉😉?

Vierailija
34/43 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pantiin muutamia kertoja, yhteydenpito hiipui, kun ainakaan itselläni ei ollut pahemmin mielenkiintoa enää ja tyyppi asui Amsterdamissa, eli ei muutenkaan nähty kovin usein. Sain häneltä useasti vielä kuukausien ja vuosien kuluttua viestiä, että hän olisi taas Helsingissä käymässä ja voitaisko nähä. Luulen kyllä hänen tietäneen, että olin noina kyselyiden aikoina varattu, eli en kiinnostunut enää.

2. Oli tosi hauskaa, loppui, kun toinen meneillään oleva juttuni muuttui vakavammaksi. Ei ongelmia, ollaan pysytty hyvissä moikkailu-/kuulumistenvaihtoväleissä, jos törmäillään :)

3. Tosi oudosti päättyi. Oltiin oltu kavereita ennen ja oltiin kavereita jälkeen (aloin seurustella toisen kanssa), olimme jopa vuosia kavereita ja hänelläkin oli uusi tyttöystävä. Vaan ku he erosivat ja mies löysi taas uuden naisen, alkoi hän vältellä mua ja aika kylmästi katkaisi välit. Se harmitti paljon, koska olimme tuossa vaiheessa melkeinpä parhaat ystävät... mutta ehkä näin on sitten parempi.

Kivoja muistoja kaikenkaikkiaan. Mutta kuuluvat menneisyyteen, nyt olen ollut vuosikausia suhteessa täydellisesti minulle sopivan miehen kanssa <3

Vierailija
35/43 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin, mutta tunne ei ollut molemminpuolinen. Hetken kaipasin ja haikailin hänen peräänsä, mutta sitten löytyi uusia "lohduttajia".

Tällä hetkellä mulla on fwb-suhde mieheen jonka kanssa seksi on taivaallista. Pariskuntaa meistä ei koskaan tule sillä hänellä on valitettavasti alkoholiongelma. Ollaan molemmat kartalla tilanteesta ja myös tyytyäisiä siihen. Molemmat saavat ;)

Vierailija
36/43 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyviä kokemuksia. Kaikissa kolmessa yhteydenpito on vaan loppunut tietyn ajan jälkeen. Jompikumpi on löytänyt jotain vakavempaa tai kemia on vaan hiipunut.

Parasta fwb jutuissa on juuri se ettei ole mitään odotuksia. Voi rauhassa keskittyä myös muuhun. Paljon parempi kuin kehno parisuhde.

Vierailija
37/43 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho

Vierailija
38/43 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli useemman vuoden fwb-suhde, joka hiipu siihen kun molemmat alko seurustelee. Ei nykyään siis enää nähä, facebook-kavereita ollaan vielä, välillä siis näkee, mitä sinneki kuuluu :) Suosittelen!

Vierailija
39/43 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Miksi tuota suutuit? Mulla on fwb ja samalla etsin sitä ihan oikeaa suhdetta. 

Mikset voi vain vetää käteen? En usko, että deittisi arvostavat säätöäsi fwb:n kanssa samaan aikaan kun tapailette.

Vierailija
40/43 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Miksi tuota suutuit? Mulla on fwb ja samalla etsin sitä ihan oikeaa suhdetta. 

Mikset voi vain vetää käteen? En usko, että deittisi arvostavat säätöäsi fwb:n kanssa samaan aikaan kun tapailette.

Mitä vedän käteen? Klitoristako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan