Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakasta eroon ilman nikotiinia?

jenni__76
14.01.2019 |

Toimiiko toi Acetium tosiaanki? Poltan noin puoli askia päivässä, haluaisin lopettaa, mutta nuo nikotiinituotteet eivät ole huokutelleet. Ystävättäreni puhui tästä, sanoi että kolmen kuukauden käytön jälkeen lopettaminen oli helpompaa kuin jatkaminen. Onko muilla kokemuksia kyseisestä tuotteesta? Pitäisi vissiin käyttää jonkin aikaa että toimii, en tiedä että onko rahan arvoista?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käytin n. 2 ja puol kuukautta, jonka jälkee tupakan maku alko ällöttää nii paljon, et lopetin suosiolla. Voin siis suositella, itelläkää ei noi nikotiinipurkat auttanu, ku niitten jälkee teki taas kauheesti mieli tupakkaa. Muutaman kuukauden oon ollu polttamatta, eikä tee vieläkää mieli alottaa uusiks

Vierailija
2/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä toiminut ei. Mutta kalliiksi kävi kokeileminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakan poltto loppui 6 viikon käytön jälkeen, mutta jatkoin ''kuuria'' pidemmälle.

neljä kk polttamatta, eikä edes kännissä tee mieli. suosittelen

Vierailija
4/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja vaikutuksia itsellä. Polttelin noin 6 kk yhdessä Acetiumin kanssa. Vähitellen harvenivat tupakointi kerrat, ei tehnyt enää mieli. Olisi varmaan voinut aiemminkin lopettaa kokonaan.

Vierailija
5/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy jos lääkäri kirjottaisi Voxraa.

Vierailija
6/15 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu oli käyttänyt ja sanoi että toimi hänellä, pääsi eroon. Pitää käyttää tupakoinnin yhteydessä tosin.

Vierailija
7/15 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poltin kaksi askia keltaista Camelia päivässä ja siihen vielä rasiallisen pikkusikareita päälle ja lopetin kerrasta poikki - siis ilman nikotiiniä. Hieman vaan sitä luonteenlujuutta...

Vierailija
8/15 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi hampunsiemenrouhe leivänpäälle siihen voin päälle levitettynä.

Kuitenkin mieheni väittää että rouhe raastaa penistä anaaliseksin aikana ja kondomikin repeää :(

Vierailija
9/15 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun päätin, että kessuttelu loppuu nyt, niin se loppui myös. Ei se vaadi kuin tahdon lujuutta. Kymmenes vuosi savuttomana täyttyy keväällä. Nykyisillä hinnoilla en edes tajua, miten joillakin on varaa puhaltaa sellaiset summat euroja savuna ilmaan.

Vierailija
10/15 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon kuullut, että on toiminut hyvin, varmaan ihan kokeilun arvoinen. Itse lopetin 4v sitten ilman mitään valmisteita, sekin kyllä onnistuu.

Vierailija
11/15 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouskuttele auringonkukansiemeniä. Ei niitä mitä lintulaudalle pistetään

vaan ruuaksi tarkoitettuja kuorittuja.

Vierailija
12/15 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ongelma on lähinnä se että työelämässä alan aina polttamaan. Stressi aiheuttaa tämän.

Työttömänä ei ole lainkaan ongelmallista olla tupakatta. Nytkin olen ollut vuoden työttömänä ja täysin savuttomana. Ennen sitä meni päivässä 5 tupakkaa.

Kauhulla odottelen koska pääsen taas töihin. Tavallaan haluaisin jo päästä polttamaan röökiä tauoille.

Vierailija
13/15 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä onnistuin lopettamaan kun hankin henkilöauton. Sitä ennen poltin aina bussipysäkillä lähinnä. Alle kymmenen päivässä.

Vierailija
14/15 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Varoituksen sana NIKOTIINISTÄ ! On tutkimuksissa selvinnyt että aiheuttaa lapselle  adh-oireita. Jos raskaana oleva äiti käyttää nikotiini tuotteita. Oliko niin ettei acetiumissa ole nikotiinia ?

Vierailija
15/15 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkösavukkeella pääsin yli kolmenkymmenen vuoden tupakoinnista viikossa eroon. Nyt neljä vuotta ilman tupakkaa. Niikotiinittomia nesteitä on saatavilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi