Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELMISIMPUKAT alkuviikko (ma-ke)

15.05.2006 |

Aloittelenpas pinon kun poika sopivasti nukkuu...

Mitenkäs meni äitienpäivät? Meillä oikeastaan aloiteltiin jo lauantaina, käytiin ulkona syömässä. Sunnuntaina heräilin ihan normaalisti aamulla pojan kanssa. Poika kyllä nukkui harvinaisen pitkät yöunet, 7.30 saakka, mikä oli tosi mukavaa. Yleensä herää 6:n maissa tankkaamaan ja jatkaa sitten pari tuntia unia. No, mies sitten nukkui myöhempään ja kun nousi niin toi mulle kortin ja ihanan kaulakorun ja laittoi aamupalaa :)

Vitsi vie, meidän pojan reidessä on edelleen patti siitä ekasta rokotuksesta! Siitä on jo kohta kaksi viikkoa eli onkohan ihan normaalia??? Ihokin on alkanut vähän asettua, tosin nyt kuivuus vaivaa jaloissa...no eikun Novalania kehiin. Eilen oli kylpypäivä ja vitsi, että poju nauttii kylpemisestä! Karstakin on melkein jo lähtenyt pois päästä. Meidän pojalla oli ihan mukavasti hiuksia kun syntyi, mutta on nyt lähtenyt hiljalleen pois. On enää vain sellainen " Pelle Hermanni" kampaus :) Uutta hiusta kyllä pukkaa tulemaan, mutta on ihan lyhyttä vielä.

Tänne ei ihmeempiä, koleaa ilmaa ja sadetta...vaunuilemaan ehdittiin kuitenkin viikonloppuna molempina päivinä ennen sadetta. Ihan hyvä, että sataa, ei pölyä tiet niin julmetusti ja siitepölynkin lentely vähän asettuu. Mä olen allergikko joten tulee sitten pärskittyä ihan mukavasti.

Eipäs muuta kuin ihanaa äitienpäivän jälkeistä " elämää" , paluu arkeen taas :)

Sasuliini ja Eetu 3,5 kk

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais ne Tuttelit. Mites sinne päin parhaiten pääsee? Minä suuntaan vaikka maan ääriin jos vain kaffia tarjotaan =)

Birdy

Vierailija
42/43 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Eetu saa niitä myös...siis makaa vaikka sitterissä ja yhtäkkiä säpsähtää (ilman syytä) ja karmee huuto!!! Alkanut nyt ihan yhtäkkiä, en tiedä mitä se on, mutta poika on ihan hysteerinen. Muutenkin kyllä jo ilmaisee itseään, kiukutteleekin jo :) Äitin poika...

Sasuliini ja Eetu 3,5 kk + rapiat päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans säikytään! Ja ite en koskaan hoksaa mitään syytä miks tyttö sätkyy...mut oon hoksannu et yleensä silloin kun on vähän väsyny.

Juu, meidän tyttö on nyt parina päivänä saanu ihan ihme huutokohtauksia.... mä oon ihan ressaantunu, ku jäi vissiin jotain traumoja siitä koliikista. Ja nyt ihan kauhulla ootan et alkaako se taaaas!!

Mä ostin eilen pari kestovaippaa ihan kokeilun vuoksi et miltäs ne tuntuu....

ääh, linnea heräs, palailen myöhemmin!

miisa ja linnea 3kk 2vko