Oman kokemukseni mukaan blondina saa eniten katseita ja huomiota
Uskomaton muutos hetkessä. Olen kahden lapsen äiti, kasvoiltani ihan näpsäkän näköinen ja tykkään hiustenväristä riippumatta laittautua niin kauniiksi kuin pystyn. Värjäsin vaaleat hiukseni ensin kuparin punaiseksi, kun kyllästyin vaaleaan tukkaani ja tykkäsin itse kovasti, mutta väri oli vaikea ylläpitää joten värjäsin pitkän tukkani kokotummaksi. Yhtäkkiä tuntui, että sulaudun massaan. Miehet eivät katsoneet perään missään, ei edes viihteellä ollessa ollut kovin paljon juttuseuraa jota aiemmin on ollut kyllä iloisen luonteeni puolesta enempikin. Vyötäröpituinen tumma tukka nätisti kiharrettuna kyllä varmaan näytti kivalle, mutta en ollut oikein mitään erikoisempaa. Jotenkin kasvojenkin oma väri näytti paljon sameammalta ja yleisilme tylsemmältä.
Nyt blondasin tukan takaisin parilla eri värikerralla kampaajalla ja herranjestas mikä muutos ympäristön reagoinnissa. Jo kaupan kassalla pitkät blondit hiukset auki ollessa pyörii edessä olevien päät vaikka olen liikkeellä lasten kanssa. Toki tämä kiinnittää huomioni, koska vasta pari viikkoa sitten sulauduin pakastealtaan kanssa samaan tapettiin. Palvelu on parantunut. Sen huomaa selvästi, miehet saattavat aukoa ovia, postipoika huikkaa jotakin ekstraa puhumattakaan baarissa käymisen erosta! Baaritiskillä miehet tulevat tarjoamaan juomia, taksitolpalla saakka tullaan juttelemaan ja jopa naiset kehuvat ulkonäköäni missimäiseksi (onko se sitten hyvä vai huono asia, en tiedä) jota ei todellakaan punaisella ja tummalla tukalla tapahtunut!
Eipä muuta kun tällainen tieto kehiin, että blondeilla todellakin on hauskempaa! Jos epäröit onko näin, niin kokeilehan — tulet hämmästymään niinkuin minäkin!
Kommentit (22)
No hehheh miksikö pörrään baareissa? Otetaanko nämä mustavalkoiset lasit nyt ihan ensalkuun silmiltä! Baarissa, olisi oikeampi ilmaisu. Käyn ehkä neljä kertaa vuodessa! Viimeisin kokemus sijoittui vaan viime viikonlopulle vaalealla tukalla niin tuli tämä tämmöinen huomio mieleeni.
Ja lapset ovat oikein hyvässä hoidossa ja huomassa, eivät kärsi laisinkaan äitinsä hiusvärikokeiluista. Ai niin ja oma mies on tykännyt kaikista väreistä, mutta blondi on ollut hänestä tähän asti ”ehkä sun omin juttu.”
-Ap
Kyllä mä olen aina saanut huomiota riippumatta siitä minkä värinen tukka on. Mulla on kuulema somat ja nätit kasvot ja siro keho.
Miksi muuten pörräät baareissa hakemassa miesten huomioo? Eikö lapset kaipaa sua?