Oman kokemukseni mukaan blondina saa eniten katseita ja huomiota
Uskomaton muutos hetkessä. Olen kahden lapsen äiti, kasvoiltani ihan näpsäkän näköinen ja tykkään hiustenväristä riippumatta laittautua niin kauniiksi kuin pystyn. Värjäsin vaaleat hiukseni ensin kuparin punaiseksi, kun kyllästyin vaaleaan tukkaani ja tykkäsin itse kovasti, mutta väri oli vaikea ylläpitää joten värjäsin pitkän tukkani kokotummaksi. Yhtäkkiä tuntui, että sulaudun massaan. Miehet eivät katsoneet perään missään, ei edes viihteellä ollessa ollut kovin paljon juttuseuraa jota aiemmin on ollut kyllä iloisen luonteeni puolesta enempikin. Vyötäröpituinen tumma tukka nätisti kiharrettuna kyllä varmaan näytti kivalle, mutta en ollut oikein mitään erikoisempaa. Jotenkin kasvojenkin oma väri näytti paljon sameammalta ja yleisilme tylsemmältä.
Nyt blondasin tukan takaisin parilla eri värikerralla kampaajalla ja herranjestas mikä muutos ympäristön reagoinnissa. Jo kaupan kassalla pitkät blondit hiukset auki ollessa pyörii edessä olevien päät vaikka olen liikkeellä lasten kanssa. Toki tämä kiinnittää huomioni, koska vasta pari viikkoa sitten sulauduin pakastealtaan kanssa samaan tapettiin. Palvelu on parantunut. Sen huomaa selvästi, miehet saattavat aukoa ovia, postipoika huikkaa jotakin ekstraa puhumattakaan baarissa käymisen erosta! Baaritiskillä miehet tulevat tarjoamaan juomia, taksitolpalla saakka tullaan juttelemaan ja jopa naiset kehuvat ulkonäköäni missimäiseksi (onko se sitten hyvä vai huono asia, en tiedä) jota ei todellakaan punaisella ja tummalla tukalla tapahtunut!
Eipä muuta kun tällainen tieto kehiin, että blondeilla todellakin on hauskempaa! Jos epäröit onko näin, niin kokeilehan — tulet hämmästymään niinkuin minäkin!
Kommentit (22)
Miksi haluat katseita ja huomiota.
Kaikille ei sovi blondit hiukset. Itse en pidä blondeista hiuksista ollenkaan eikä mulle kyllä päätökseen hiusväristä vaikuta lainkaan se että millä värillä saisin eniten huomiota. Eiköhän tääkin oo taas ihan makuasia.
En usko että noin useasti värjäillyt hiukset voisivat kasvaa vyötäröpituisiksi asti kuten väitit, mutta ehkä olenkin vain kateellinen oman vyötäröpituisen tummanruskean tukkani kanssa. Joku voi ainakin halutessaan ajatella niin.
Itse olen luonnonblondi ja juuri se joka sulautuu tapettiin eikä kukaan kiinnitä mitään huomiota. Ei ne pelkät hiukset vaikuta mitään jos muuten on valjun ja tylsän näköinen. Ei sillä että kaipaisinkaan huomiota.
Luonnonblondit varmasti katseita keräävätkin enkä sitä ihmettele, mutta harva tukka näyttää niin hirveältä kuin hampuksi vaalennettu ja pidennyksillä rääkätty liru, joka kuivana ja keltaisena leviää pitkin selkää. Tyvestä näkyy maantienvärinen juurikasvu. Hrr. Siihen vielä töröhuulet ja kunnon pakkelit naamaan niin itse ainakin otan jo juoksuaskelia vastakkaiseen suuntaan!
T. Mies
Minua taas ei huomata mun luonnollisella punaisella tukalla mutta kun olin brunette niin huomattiin. No, olen nyt omalla värillä.
Muutenkin kun kuulee miesten kauneus ihanteet, niin yleensä se on se tumma tukka.
Mulla aivan päinvastoin. Nyt kun on tummat hiukset, miehet pitävät kuumempana kuin blondina ollessani. Nyt kun Sieppi on ollut paljon otsikoissa niin hän sopii tähän myös hyvin esimerkiksi, tummatukkaisena oli huomattavasti seksikkäämpi. Mutta makuasioitahan nämä ovat.
Olen aina ollut brunette, joka on oma värini - huomiosta ei ole ollut puutetta, vaan jopa kaduilla on tultu kyselemään puhelinnumeroa. Mitenhän kävisi sitten vaaleana :D No, aitona brunettena blondi hiusväri tuskin sopisi piirteisiini.
Kyllähän isoilla silikonitötteröilläkin saa huuteluja ja katseita, vaikka naama olisi kuin petolinnun perse :D Kuka niitä huuteluja sitten ylipäätään kaipaa, se on toinen juttu.
Olen luonnostaan blondi ja sain kyllä eniten huomiota tummanruskeilla hiuksilla. Veikkaan, että kontrasti vaaleaan ihoon jotenkin tekee sen, että ei niin sulaudu massaan. Tämä riippuu niin ihmisestä.
En enää värjää, joten huomaamattona blondina mennään, eikä haittaa!
Kyl joillekki sopii tummat :)) ja esim joidenki ihoon sopii tummempi,mut blondi taas erittuu joukosfa silti,vaikkei sopiskaan taydellisesti.riippuu nii paljon kaikesta muustaki:)
Riippuu paljon omasta ihosi sävystä ja piirteistä. Sinulle selvästi blondi sopii parhaiten. Ystävälläni on luonnostaan punainen, silkkinen pitkä tukka ja saa myöskin jatkuvasti kehuja ja katseita missä tahansa ja näyttää keijumaisen upealta. Hyvin hoidettu pitkä tukka on aina hienon näköinen, mutta kaikille ei sovi samat sävyt.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ei huomata mun luonnollisella punaisella tukalla mutta kun olin brunette niin huomattiin. No, olen nyt omalla värillä.
Muutenkin kun kuulee miesten kauneus ihanteet, niin yleensä se on se tumma tukka.
Totta tämä. Timmi ja urheilullinen brunette hyvällä pepulla = täyskymppi.
Riippuu täysin henkilöstä se, minkä värinen tukka sopii parhaiten. Blondissakin on aika paljon eri sävyjä kylmästä platinasta lämpimään hunajanvaaleaan. Itselläni on luonnonvaalea tukka, josta olen kyllä kehuja saanut. En kuitenkaan usko, että värjäisin, vaikka hiukseni olisivat minkä väriset tahansa.
Itse koen olevani parhaimmillani myös vaaleana, ehkä sekin vaikuttaa yleisolemukseen. Ja kyllä, tunnistan tuon ”kateuden” joka itselläkin oli kun oli tummat hiukset. Puhtaanvaaleat näytti aivan ihanilta ja oma tukka jotenkin tavalliselta, vaikka sitten kun peiliin katsoi niin ihan hyvähän sekin oli.
Enkä halunnut mitään huomiota, vaan omaa itseäni piristääkseni ja palatakseni omaan ”lookiini” vaalensin tukan. Tämä huomio ja katseet vain sen jälkeen yllättivät, sekä se että monien silmissä kaunistuin kertaheitolla. Kaikille ei varmaan blondi sovi, itselleni tuntuu kyllä olevan paras kunhan tähän muuhun taas vaan tottuu. -Ap
Huomion kerjääminen on huonon itsetunnon kompensaatiota.
Mä kelpaan ihan näin, sekä itselleni että niille, joiden mielipiteistä piittaan.
Panin kyllä merkille asian, kun kokeilin kerran elämässäni vaaleaa sävyä. Ei edes kunnon blodi, mutta vaalea raidoitus, ja ihan kiusallisesti tuli huomiota. Sulaudun mieluummin tapettiin ja homma jäi siihen yhteen kertaan.
Itsellä myös luonnonblondi tukka. Teininä värjäsin punaiseksi ja sitten tummaksi monta vuotta, ja nyt olen ollut värjäämättä niin kauan että oma väri ulottuu puoliselkään. Ihan kaikissa väreissä sain kyllä huomiota, mutta näin blondina varmaan eniten kun minulla on harvinaisesti tummat silmät. Tämä kontrasti kiinnostaa monia ja välillä ihan tuntemattomat tulevat kysymään, että käytänkö piilareita. (Tukastani huomaa helposti, että väri on oma.)
Toi et miehet puhuu urheilullisest ei tarkota ees urheilullista.miehille urheilullinen=timmi,siis niille jotka sita hokee xD
Blondina sain enemmän asiatonta huomiota ja seksivonkausta. Nyt hiuksissa on taas oma ruskea väri, ja eron huomaa: tulee treffikutsuja, hymyjä ja muutenkin asiallisempaa huomiota. Määrällisesti huomio ei juurikaan ole vähentynyt, mutta baareissa niitä kännisimpiä ja idiooteimpia seksivonkaajia ei oikeastaan enää osu kohdalle.
Tämähän nyt on ihan yleistä tietoa.