Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni valittaa ettei "elämässä ole sisältöä"vaikka hänellä on 2 lasta!

Vierailija
14.01.2019 |

En voi vaan käsittää mitä ihmeen muuta sisältöä tämä kylläkin akateeminen rouva oikein etsii?

Onko tuo masennusta vai mitä? Miten huolissaan pitäisi olla?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka laittaa alapeukun jokaikiselle aloitukselle täällä?

Vierailija
2/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille jälkeläisten kasvattaminen ei ole mikään elämän pääsisältö. Ihminen voi kaivata jotain ihan muuta, haluta kehittää itseään älyllisesti yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan helppo yhtälö kun aina on tehty se mitä on oletettu olevan se "normi" ja "hyvä elämä" kunnes sitten yksi päivä tajutaankin että elämä ei ole sitä mitä itse siltä halusi ja se luo turhuuden tunteen joka näkyy sisällöttömänä elämänän kokemuksena henkilölle itselleen kun toiselle se voisi olla sitä "täydellistä" elämää.

Vierailija
4/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset ovat? Itse olisin todella huolissani jos kaveri alkaisi tuollaisia puhua. Kyllä elämässä täytyy olla muutakin kuin lapset, vaikka he ovatkin tärkeintä. Jos ei pidä huolta itsestä niin hukkuu äitiyteen ja unohtaa itsensä. 

Vierailija
5/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille jälkeläisten kasvattaminen ei ole mikään elämän pääsisältö. Ihminen voi kaivata jotain ihan muuta, haluta kehittää itseään älyllisesti yms.

Täm on maisteriohjelmassa oleva rouva niin voitko väittää ettei ole älyllisiä haasteita haloo????

Vierailija
6/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset ovat? Itse olisin todella huolissani jos kaveri alkaisi tuollaisia puhua. Kyllä elämässä täytyy olla muutakin kuin lapset, vaikka he ovatkin tärkeintä. Jos ei pidä huolta itsestä niin hukkuu äitiyteen ja unohtaa itsensä. 

Hyvin pieniä ovat vielä! Ja kyllä on maisteritason opinnot ettei ole mikään kotirouvakaan.

Vierailija
7/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei huku lapsiinsa kun lapset puolet hoitaa iskä.

Vierailija
8/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täm on maisteriohjelmassa oleva rouva niin voitko väittää ettei ole älyllisiä haasteita haloo????

Älä nyt hermostu, sekopää.

Kaikille maisteriopinnot ei ihan riitä älylliseen kasvuun ja omien tavotteiden toteutumiseen. Sulla on kummallinen käsitys älyllisistä haasteista ja niihin liittyvistä tarpeista.

/2

Vierailija
9/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tää on sitten tehnyt niitä lapsia ellei äitiys ole pääsisältöä????? Kertokaaas tämä.

Vierailija
10/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ensinkin maisteriopinnot ei ole mikään tae erityisen kovista älyllisistä haasteista. Toinen juttu on tuo että tosiaankaan lapset ja maisteriopinnot ei välttämättä ole kaikille mikään "elämän sisältö". Ehkä osa sitä, mutta voi tarvita paljon muutakin. Tokihan henkilö on itse tiensä valinnut, joten on syytä vaan nyt sitten kestää. Aikansa kutakin...

Vierailija
11/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille maisteriopinnot ei ihan riitä älylliseen kasvuun ja omien tavotteiden toteutumiseen. Sulla on kummallinen käsitys älyllisistä haasteista ja niihin liittyvistä tarpeista.

/2

Kyllä minä hermostun äidistä jolla 2 lasta ja ihmettelen miksi sitten teki nekin lapset ellei aio keskittyä niitten hoitoon ja saada siitä lapsille tarvittavaa tyydytystä äitinä elämään ja olemaan esimerkkinä lapsille.

Vierailija
12/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ensinkin maisteriopinnot ei ole mikään tae erityisen kovista älyllisistä haasteista. Toinen juttu on tuo että tosiaankaan lapset ja maisteriopinnot ei välttämättä ole kaikille mikään "elämän sisältö". Ehkä osa sitä, mutta voi tarvita paljon muutakin. Tokihan henkilö on itse tiensä valinnut, joten on syytä vaan nyt sitten kestää. Aikansa kutakin...

No kerros nyt , sekopää, mitähän muuta tämä äiti voisi vielä kaivata? Gambialaista seikkailuako vai?

Vierailija
13/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin pieniä ovat vielä! Ja kyllä on maisteritason opinnot ettei ole mikään kotirouvakaan.

Sinä taidat itse olla se ikuinen kotiäiti kun ei ymmärrykseen mahdu että ne lapset eivät ole jokaisen elämän keskipiste.

Vierailija
14/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tää on sitten tehnyt niitä lapsia ellei äitiys ole pääsisältöä????? Kertokaaas tämä.

Onko ne lapset vaan joki väline tai pääsylippu olleet johonkin muuhun sitten? Jos ei se äitiys kiinnostakaan. Sossutukiin?

Vierailija
15/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/2

Kyllä minä hermostun äidistä jolla 2 lasta ja ihmettelen miksi sitten teki nekin lapset ellei aio keskittyä niitten hoitoon ja saada siitä lapsille tarvittavaa tyydytystä äitinä elämään ja olemaan esimerkkinä lapsille.

Jestas, onko palstalle ilmestynyt uusi hullu, äitiyshullu? :D

Äidit voivat nykyään onneksi keskittyä muuhunkin kuin lapsiinsa. Se jos mikä on esimerkillistä lapsille.

Jotkut myös tajuavat vasta lisääntymisen jälkeen, ettei vanhemmuus olekaan se oma juttu. Homma hoidetaan silti kunnialla loppuun mutta siihen sivuun voi kaivata jotain muutakin.

/2

Vierailija
16/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat itse olla se ikuinen kotiäiti kun ei ymmärrykseen mahdu että ne lapset eivät ole jokaisen elämän keskipiste.

Ei vaan lasten kehityksen kannalta tuo asenne on tuhoava lapsille juuri. Olisikohan asenteessaan vikaa tai se masennus?

Vierailija
17/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys on vain välttämätön velvollisuus sille äidille. Todellinen merkitys elämään löytyy muualta. Jos on vain äiti, ilman parisuhdetta, rakkautta, työuraa, niin elämä on aika onnetonta ja tyhjää.

Vierailija
18/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne lapset vaan joki väline tai pääsylippu olleet johonkin muuhun sitten? Jos ei se äitiys kiinnostakaan. Sossutukiin?

Niin ovatko lapset vain väline muuhun?????Todellako ?

Vierailija
19/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan lasten kehityksen kannalta tuo asenne on tuhoava lapsille juuri. Olisikohan asenteessaan vikaa tai se masennus?

Päässäs sulla on vikaa. Jos et oo trolli, yritäpä keskittyä omaan elämääsi ja jätä naapurit ja tutut rauhaan.

Vierailija
20/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiys on vain välttämätön velvollisuus sille äidille. Todellinen merkitys elämään löytyy muualta. Jos on vain äiti, ilman parisuhdetta, rakkautta, työuraa, niin elämä on aika onnetonta ja tyhjää.

Varmaan todella mukavaa saada lapsena tuntea olevansa vain velvollisuutena äidille. Onkos teitä montakin täällä jotka yhtä epärealistisia?