Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ei koskaan kysy kuulumisiani tai ole oikeasti kiinnostunut

Vierailija
14.01.2019 |

Löysin vanhan keskustelun, missä puhuttiin samasta aiheesta. Eli ollaan tunnettu jo vuosia, mutta en itse tunne olevani kovin läheinen tämän kaverin kanssa johtuen siitä että hän ei kysele mitä minulle kuuluu, tai jos kerron jotain hän ei "eläydy", kysele lisää toisinsanoen ei osaa keskustella mistään. Jos hän tietää että olen lähdössä esim.matkoille, ei toivota hyvää matkaa, eikä myöskään kysy miten reissu meni yms. Tulee itselle olo että ei taida paljon toista kiinnostaa asiani. Mielestäni on aivan normaalia toivotella hyvät lomat ja kysellä kuulumiset ns. puolitutuiltakin saatikka kun ollaan jo vuosia tunnettu. Tästä johtuen emme pääse ikinä syvemmälle tutustumisessa ja tuskin pääsemmekään. Huvittavinta asiassa on että hän lisää sosiaaliseen mediaan kuvia meistä yhdessä, jossa antaa kuvan että olemme niin hyviä ystäviä ja paljon tekemisissä yms. Hänellä ei ole paljoa ystäviä. Itse en todellakaan tunne näin niin siksi asia tuntuu oudolta. Olemmeko vain niin erilaisia ihmisiä ja itse kaipaan aika paljon syvempää yhteyttä kuin vain hengailu. En tajua mutta tämä asia ahdistaa minua paljon ja mietin tuhlaanko vain aikaani ihmiseen ketä ei oikeasti kiinnosta elämäni. Tämän vuoksi en itsekään jaksa kysellä häneltä hänen tekemisistään vaikka minua kyllä kiinnostaa kaverieni kuulumiset.

Kaveri ei koskaan kysy kuulumisiani tai ole oikeasti kiinnostunut

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi kappalejakojen unohtuminen. Kirjoitin kiihkoissani.

-ap

Vierailija
2/5 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti itselläni samanlainen "kaveri"... Taidan rajoittaa hänen kanssa oloaan kun aina tulee vain paha mieli :((

Vierailija
4/5 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up sama tilanne

Vierailija
5/5 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi