Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikakassalla etuilevia ukko

Vierailija
14.01.2019 |

Mikä näitä huru-ukkoja vaivaa? Olin pikakassalla ( max 7 tavaraa) ja laittanut tavarani hihnalle, kun joku Tahvo 68 ryntää jonkun Pullonpalautuslapun ja yhden pilsnerin kanssa eteeni huutaen kassalle että minä annan vaan tämän tästä välistä.
Onneksi kassa ymmärsi missä mennään ja alkoi vetämään tuotteitani kassan läpi, olettaen että ukko olisi seuraavana jonossa.
Taholla oli varmaan tosi kiire.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa toimi fiksusti.

Vierailija
2/8 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin eläkeläisillä tuntuu olevan etuiluun oikeutettu kiire.Prukaakin sanoa että,ei se mitään minähän olen vain menossa töihin tämän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää. Mä olisin varmaan antanut mennä edelle, jos olisi kysynyt multa sitä, mutta tuolla tavalla en.

Vierailija
4/8 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä onneasi, että teillä on pikakassa. Keljon Prisman pikakassa jouduttiin lopettamaan Jyväskylän seudun ääliöiden takia. Pöljät tunkivat kassalle kärryt täynnä tavaraa ja alkoivat riidellä, kun heille huomautettiin asiasta. Tällaisia täällä asuu.

Kiilauksesta olen samaa mieltä.

Vierailija
5/8 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitä onneasi, että teillä on pikakassa. Keljon Prisman pikakassa jouduttiin lopettamaan Jyväskylän seudun ääliöiden takia. Pöljät tunkivat kassalle kärryt täynnä tavaraa ja alkoivat riidellä, kun heille huomautettiin asiasta. Tällaisia täällä asuu.

Tällä kassa ei ota jos on enemmän kuin 7 tuotetta. Turha riidellä. Vartijat on ihan napin painalluksen päässä, jos ei ymmärrä suomea niin ainakin sitten vartijan elekieltä.

Vierailija
6/8 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kassa ei ota jos on enemmän kuin 7 tuotetta. Turha riidellä. Vartijat on ihan napin painalluksen päässä, jos ei ymmärrä suomea niin ainakin sitten vartijan elekieltä.

Ymmärrän, mutta keskisuomalaisten joukossa oli liikaa sellaisia, jotka eivät osanneet laskea seitsemään.

Vierailija
7/8 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko muovipussi kahdeksanneksi?

Vierailija
8/8 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin eläkeläisillä tuntuu olevan etuiluun oikeutettu kiire.Prukaakin sanoa että,ei se mitään minähän olen vain menossa töihin tämän jälkeen.

Tämä. Varsinkin iäkkäillä naisilla on pakottava tarve päästä esimerkiksi linja-autoon ensimmäisenä. Vaikka vähän toisia tönien. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi