Nenässä tuntuu sellainen makeahko, kissanhiekkalaatikkoa muistuttava haju
Meillä ei ole kissaa mutta jotenkin sellainen haju hiipii koko ajan nenään. Seassa myös ripaus sukkahikeä. Mikä hemmetti nyt haisee.
Kommentit (15)
Haha, siinäpä herlokeille pähkäiltävää. Hauskat vertaukset keksit, hyvin kuvaavaa.
Häh! Minulla on kissa ja sillä hiekkalaatikko, jonka siivoan päivittäin. Ei koskaan ole haissut miltään!
Kosteusvaurio? Joku elintarvike pilaantuu? Märkää pyykkiä jäänyt jonnekin?
Kalmanhaju?
Mummoni haistaa aina joskus kalman ja se tietää tutun kuolemaa.
Nielussa proppuja? Tulehdus jossakin suun, nielun tai poskionteloiden alueella? Hampaassa mätää?
Kokeile huuhdella poskiontelot lämpimällä suolavedellä, harjaa hampaat, kieli ja kurlaa suolavedellä tai suuvedellä.
Olet vain unohtanut olevasi paraikaa Jamaicalla.
Vierailija kirjoitti:
Nielussa proppuja? Tulehdus jossakin suun, nielun tai poskionteloiden alueella? Hampaassa mätää?
Kokeile huuhdella poskiontelot lämpimällä suolavedellä, harjaa hampaat, kieli ja kurlaa suolavedellä tai suuvedellä.
Miten poskionteloon saa menemään vettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenäkannu. Loistokeksintö, en ole kärsinyt poskiontelotulehduksesta kertaakaan kymmenen vuoden aikana jona sitä olen käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenäkannu. Loistokeksintö, en ole kärsinyt poskiontelotulehduksesta kertaakaan kymmenen vuoden aikana jona sitä olen käyttänyt.
Joillekin se on kuulemma taivaan lahja, minä en saanut koskaan sitä vettä kunnolla pois rööreistä. Sitä turskahti yhtäkkiä vielä puoli tuntia ohjeidenmukaisen pään kääntelyn ja varovaisen niiston jälkeen syliin. Noudatin paketin ohjeita, hain netistä lisäohjeita ja aina jäi sellainen olo että jossain sitä vielä lilluu.
Jos haisee liuotinmainen tuoksu voi kyseessä olla ketoosi, diabetes
Mulla on muuten sama juttu! Veikkaan että mulla liittyy viime viikonloppuna sairastettuun influenssaan, jotenkin vielä elimistö sekaisin.