Mitem kieltäytyä kutsusta?
Elokuussa olis yhdet häät, mihin meidät ollaan kutsuttu etukäteen vähän niinku salaa... Vieraat eivät siis tiiä tulevansa häävastaanotolle... En halua mennä, jo matkan (asun Oulussa häät Espoossa) muutekaan ei kiinnosta. Morsian on ystävä ja odottaa minun tulevan, en vain halua, en pidä sulhasesta ja meillä on lapsia ja hoitoon vientikin hankalaa... Mitä ihmettä teen?? Ja en kaipaa mitään lässytyksiä vaan oikeesti miten voin sanoa etten ole tulossa?
Kommentit (6)
sanotte,ettette pääse tulemaan.Eikä niinkuin meidän "kaverit",olivat muka tulossa,mutta juhlapäivänä heille tulikin yrjötauti ja oli muuten keksitty tauti
tässä kuitenkin pieni muistaminen meiltä. Oikein mahdottomasti onnea teille kaikille ja hali hali, pusu pusu.
Terviisit lähettää Virtasen perhe
tässä kuitenkin pieni muistaminen meiltä. Oikein mahdottomasti onnea teille kaikille ja hali hali, pusu pusu.
Terviisit lähettää Virtasen perhe
jos kutsussa lukee vp eli vastausta pyydetään, niin vastaa
Morsian on ystävä ja odottaa minun tulevan, en vain halua, en pidä sulhasesta
niin monella onkin kaveri, jolla on ihan kelvoton mies? Vähän päästä on täällä näitä juttuja, että miten voi kohteliaasti välttää menemästä jonnekin tai kutsumasta jotakuta... Miten erilaisia sinä ja se ystäväsi olette, jos hän on menossa naimisiin sellaisen miehen kanssa, joka on sinusta huono? Minä olen aina tullut toimeen kaikkien kavereideni miesten kanssa enkä ole yhtään kyseenalaistanut heidän valintojaan.
Luulisi, että aikuiset fiksut ihmiset ymmärtävät suomea, eivätkä ala tivaamaan selityksiä, joita ette edes ole velvollisia antamaan.