Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan illanviettoon muita ihmisiä

Tahditon(ko?)
14.01.2019 |

Oliko ok kutsua baariin tulleet ystäväni samaan pöytään, jossa olimme työporukan kanssa jatkoilla? Olimme siis työporukalla syömässä ja sen jälkeen menimme tanssi/karaokebaariin, jossa sitten jonkun aikaa istuttuamme meitä oli siellä enää muutama jäljellä, ja jutun aiheet tuntuivat olevan jo aika vähässä. Pari ystävääni työporukan ulkopuolelta tuli samaan baariin ja päätin kutsua heidät viereeni istumaan. Tein näin, jotta minun ei tarvitsisi hylätä työporukkaani, vaan voisin jatkaa iltaa vielä myös heidän kanssaan. Hetken kuluttua työporukasta olikin enää vain pari henkilöä jäljellä, kun muut päättivät lähteä kotiin nukkumaan. Toiminko oikein, vai olisiko minulla pitänyt käydä tervehtimässä ystäviäni heidän luonaan, ja sitten kun muut työporukastani olisivat päättäneet lähteä kotiin, niin liittyä työpaikan ulkopuolisten kavereideni seuraan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä itse olet: olet kaverisi kanssa baarissa ja kaverisi päättää, että muut tuttavat ovat mukavampaa seuraa kuin sinä. Hän kutsuu tutut samaan pöytään ja kääntää selkänsä sinulle.

Vierailija
2/4 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muilta kysymättä ainakaan sovi muita pöytään kutsua. Mutta joka tapauksessa tuossa kohtaa osa istui pöydässä enää vain kohteliaisuudesta ja odotteli sopivaa tilaisuutta lähteä kotiin. Olit kuitenkin vähän tökerö. Jos itse haluat illan aikana vaihtaa seuruetta niin se on ihan ok, olisit voinut hyvästellä työkaverit ja kiitellä mukavasta illasta ja siirtyä kavereiden pariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ilta työkavereiden kanssa ole ohi siinä vaiheessa kun pyydetään vapaa-ajan kaverit paikalle.

Vierailija
4/4 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vähän pelkäsinkin. En muistanut aloituksessa mainita, että työporukan lisäksi samassa pöydässä istui tässä vaiheessa myös aivan tuntemattomia ihmisiä baarin ollessa aika täynnä. Mutta tämäpä ei taida muuttaa asiaa mitenkään ja olisi nyt ainakin pitänyt kysyä muilta, onko ok jos ystävät liittyvät seuraan.

-Tahditon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan