Mies alkoi tivata eilen ulos lähtiessä "miks sä edes käytät korkkareita ja koruja kun et oo mikään erikoinen"
Tarkoitti etten ole mitenkään päätähuimaavan kaunis vaan tavallisen näköinen. Korkkarit ja korut on kuulemma kauniille naisille tarkoitettu. Miesten ajatusmaailma taas kerran...
Kommentit (14)
Vaihdetaan, minun miesystäväni taas valittaa miksi en käytä koruja ja korkokenkiä kun kuulemma "kavereidenkin akat käyttää"
No, miksi käytät? Tai no, korut ymmärrän, mutta korkkarit... talvella?
Vastaava kommentti miehelle sängyssä. "Miksi ihmeessä haluat seksiä, kun olet vaan tuollainen?"
Pahoittelen epäkohteliaasti käyttäytyvää miestä.
Todella ikävä ja tahditon kommentti. Heivaa tuollainen sika.
Jätä ukko. Noin lannistavaan kumppaniin ei kannata tuhlata aikaansa.
"miksi olet mun kanssa, kun en ole mitenkään erityinen?" ja ovi kiinni ja menoksi. :D
Auhkis, jos mun mies noin sanois, se sais kyllä kuulla muutaman valitun sanan! Kyse ei ole "miesten ajatusmaailmasta" vaan miehesi on typerä ja mustasukkainen, yrittää saada latistettua sinua ettet vaihtaisi häntä johonkin "erityisempään" mieheen.
Liittyikö miehen kommentti rahaan / korujen yms hankintaan? Jos mies tarkoitti, että nykyiset riittävät eikä uusia tarvita. Pitäisi tietää missä tilanteessa mies tuon tokaisi, jotta voisi arvioida, miksi se on sanottu. Tavallinen ihminen ei tarvitse niin isoa edustusvälineistöä kuin malli tai vastaava.
Minullakin oli joskus tuollainen ukko, joka uskalsi pukeutumiseeni puuttua.
Heivaa helvettiin ja nopeasti tuollainen ei muutu.
Itse hetken tein kiusaa miehelle, ennenkun heivasin menemään. Vaihdoin pukeutumiseni vielä pahempaan ja pokalla mentiin kauppoihin toppahaalareissa :D
Tuollaisia tolvanoita voi hiukan koulutella, mutta omaksi niitä ei kannata ottaa.
Ja päätit tulla tänne hakemaan itsetunnon kohotusta:
"sä olet varmasti tosi kaunis, älä välitä ukostasi"
"kaikki naiset on kauniita"
"saat pukeutua miten haluut"
"mies on sika"
"jätä se"
Mä olen huomannut sellaisen jutun, että monetkin naiset sietävät suhteen alussa ´pientä`moitetta. Niin minäkin. Ja kun sitä sietää tai jopa hyväksyy tai uskoo siihen, niin moite lisääntyy ja sitten joku päivä pullahtaa ukon suusta iso sammakko.
Nyt ajattelen, etten enää. Jos suhteessa tulee moitetta, asia selvitetään heti. Voi toki olla moittimisen aihetta, mutta tuollaiset persoonaan liittyvät jutt on kyllä väärin.
Koeta puhua ukkosi kanssa, voi olla ninkin, ettei hän oikein ymmärrä, mitä sanoi.
Voi kertoa, etten minkään ole koru-enkä korkkarityyppi, mutta ihan viehättävä kuitenkin luonnollisella ja hoidetulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaan, minun miesystäväni taas valittaa miksi en käytä koruja ja korkokenkiä kun kuulemma "kavereidenkin akat käyttää"
Akat?
Siis käyttääkö teidän miehet tuollaista kieltä?
Ei ole kaikkien miesten ajatusmaailmaan. Miehesi kommentti oli loukkaava. Miten teillä muuten menee?