Onko täällä näkijää paikalla?
Kommentit (207)
Saanko tehtyä elämäntapamuutoksen?
Vaalea nainen vastaa, että oikein näit! Pimeään puoleen olen joutunut törmäämään. Siksi epäröin. Onko oikeaa rakkautta minulle tulossa?
Milloin löytyy rakkaus ja onko puoliso minkämaalainen? Muutanko ulkomaille?
Vierailija kirjoitti:
Oisko mulle mitään?
Sinulle on terveyttä ja ihmissuhde , josta saat paljon. Raha - asiat kohentuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin tällöin näen tulevaisuutta. Se tulee kuitenkin pyytämättä, enkä osaa tietoisesti haluten siihen.
Avaa vähän. Mitä tapahtuu, kun näet tulevaisuutta, ovatko näkysi toteutuneet?
No esim. Tiedän mitä vastaan tuleva tuntematon sanoo. Eikä siis ole mitään hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko mulle mitään?
Sinulle on terveyttä ja ihmissuhde , josta saat paljon. Raha - asiat kohentuvat.
Kiitos. Sopii tilanteeseen. Voitko vielä hieman avata tuota ihmissuhdetta? Mitä laatua se on? Onko kyseessä mies vai nainen? Ja tunnenko hänet jo ennestään vai onko kyseessä ihan uusi tuttavuus?
Vierailija kirjoitti:
Saanko tehtyä elämäntapamuutoksen?
Saat , mutta ihan vielä ei ole oikea aika. Onnistut hyvin , mutta vasta kevään ja kesän aikaan oikea hetki aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaalea nainen vastaa, että oikein näit! Pimeään puoleen olen joutunut törmäämään. Siksi epäröin. Onko oikeaa rakkautta minulle tulossa?
Kiitos palautteesta. Oikea rakkaus tulee kyllä. Pyri eroon nykyisestä miehestä. Hän ei sinulle ole hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Oikea rakkaus löytyy parin vuoden päästä. Hän on suomalainen ja tummahiuksinen. Ei vaikuta siltä että muuttaisit ulkomaille.
Näen, että Roihuvuoressa suhisee.
Miten työkuviot kehittyvät, näkyykö? Kiitos jo etukäteen!
Olisinko ollut onnellinen entisen ihastuksen kanssa?
Aion vaihtaa alaa jossain vaiheessa. Käykö se helpostikin?
Onko rakkautta näkyvissä?
Muutanko takaisin kotiseudulle vai jonnekin muualle?
Helpottaako ahdistus joskus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea rakkaus löytyy parin vuoden päästä. Hän on suomalainen ja tummahiuksinen. Ei vaikuta siltä että muuttaisit ulkomaille.
Näen kaksi vuotta ja ruotsinkielisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko vielä rakkautta?
Kyllä. Melko piankin.
Voitko kertoa tästä jotain lisää?
Minäkin etsin sitä oikeaa. Useaan kertaan on jo sanottu että joku on tulossa, mutta en tiedä mihin mennä jotta löytäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko mulle mitään?
Kiitos. Sopii tilanteeseen. Voitko vielä hieman avata tuota ihmissuhdetta? Mitä laatua se on? Onko kyseessä mies vai nainen? Ja tunnenko hänet jo ennestään vai onko kyseessä ihan uusi tuttavuus?
Henkilö on mies , tunnet hänet jo. Kyseessä ei ole romanttinen suhde vaan puhtaasti ystävyys. Lähennytte ja voitte puhua kaikesta. Hänestä löytyy sinulle paljon henkistä tukea ja lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
Onko rakkautta näkyvissä?
Muutanko takaisin kotiseudulle vai jonnekin muualle?
Helpottaako ahdistus joskus?
Rakkautta ei ole näkyvissä jos et opettele uutta ajatusmallia ahdistuksen käsittelyyn. Ahdistus ajaa miehet pois. Et muuta.
Kyllä. Melko piankin.