*** HAAHUT VIIKKOON 20 ***
Kommentit (47)
Uusi viikko on taas jälleen kerran alkanut! Vielä kyselisin halukkaita listaemon hommiin (joita ei siis ole paljon)?
Siirsin nyt jo itsenikin plussanneisiin, toivottavasti ei nyt vaan ollut liian uhkarohkeaa. No saahan sen sieltä sitten pois, jos huono tuuri kohtaa meitä jälleen...
katri72; Aamulla tein sen viimeisen testin ja yhtä vahva kuin kontrolliviiva siihen tuli.
Kyllä tuo äitienpäivä varmasti on aina sellainen muistutus, että mitä olisi voinut olla :(. Toivottavasti saat jo ensi vuonna viettää myös omaa äitienpäivää!
ON: Niinkuin tuossa jo katrille kerroin, tämän aamun testissä oli jo vahva viiva. Välillä on tunne, että kaikki menee tällä kerralla hyvin, mutta välillä iskee pelko uudesta km:sta voimakkaasti. Päivä kerrallaan mennään...
maria80 rv 4+3
maria80: Hyvä, että viiva oli vahvistunut vaan. Koeta nyt yrittää olla luottavaisin mielin. Vaikka kyllähän pelko varmaan mukana seuraa... Vauvalle paljon tarrasukkia matkaan! Saa nähdä, miten käy meidän yritysten. Ollaan oltu vielä aika väsyneitä molemmat. Luulisin, että ilman ehkäisyä edelleen ollaan, annetaan vauvalle mahdollisuus, mutta luultavasti kummemmin yrittämättä. Saa nähdä. (Listaemoksi en uskalla lupautua, kun välillä käyn niin satunnaisesti täällä. Toivottavasti joku muu pystyis.)
katri72: Sulle pahoittelut tädistä. Toivotaan, et saisitte seuraavan mahdollisen tilaisuuden reissulle sitten käytettyä. Josko ensi vuonna saisit viettää äitienpäivää sinäkin, olihan äitienpäivä muistutus toki siitä taas, että oma äitienpäivä siirtyi. (Noita km:sta muistuttavia asioita on yllättävän paljon, ikävä kyllä. Pienistä asioista ainakin mulla tulee vielä km mieleen!)
ON: Uuteen viikkoon hyvillä mielin, kun tämä nyt vaan jatkuisi näin. Väsymys seuraa edelleen, mutta päikkäreillä olen jaksanut.
Kaikille hyvää viikonalkua! Lizie kp3
Maria: Hienoa, että nyt tuli jo vahva viiva! =) Nyt vain paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan, että pikkuinen pysyisi kyydissä.
Lizie: Samoissa mennään täälläkin eli mullakin on kp 3. Mulla on sen suhteen tuo viime kesäinen km helpottanut, ettei enää ihan joka pienestä jutusta masennu tai ala itkemään. Viimeksi yhtä pahalta tuntui tammikuussa, silloin kun olisi ollut la. Mä tosiaan toivon, että sitten syyskuussa onnistuisi meidän matka. Samalla päästäisiin jatkamaan vauvan yritystäkin.
ON: Onneksi eilisilta oli jo kivuton. Hieman oli pientä polttelua alavatsalla, mutta ei muualla. Ei tarvinnut sitten miehenkään alkaa hieromaan keskellä yötä. ;) Tänään ei ole toistaiseksi poltellut yhtään. Ja jos entiset merkit pitäisi paikkansa, niin ei pitäisikään.
Taas on hieno ilma, mutta kylmä. Piti parvekkeeltakin tuoda amppelikukka yöksi sisälle, kun oli luvattu hallaa. En tiedä sitten oliko, mutta ei herätessä kyllä kovin paljoa asteita ollut. Mieskin lähti toppatakki päällä töihin. Sitä voi jo sanoa harvinaiseksi näin toukokuun puolivälissä.
Huomenna pitäisikin sitten käydä taas työkkärissä uusimassa työnhaku. Olisi kyllä hyvä kun tuonkin voisi hoitaa puhelimitse, ettei tarvis aina lähteä sinne paikan päälle. Rahanmenoa vain tietää eikä kuitenkaan muuta tehdä kuin tarkistetaan osoite- ja muut tiedot ja kysellään tilannetta sekä annetaan uusi aika. Tuntuu turhauttavalta mennä jonottelemaan vuoroa tuon takia.
Mutta päivänjatkoja kaikille!!
Hei vaan kaikille! Turkin matka meni hyvin. Nyt ihhaannaa väri ja korvat sekä poskipäät kesii:( Olihan matka kiva, mutta ensi kerralla otan kyllä miehen mukaan. Sitä nauttii asioista ihan erilailla, kun saa jakaa ne rakkaitten kanssa.
Maria80: JIHUUUUU!!!Onnea! Mahtavaa, että uusi tärppi tuli näinkin pian. Nyt vaan rento fiilis ja nautit joka hetkestä! Parempi, että ei ajattele liikaa tulevaa, vaan nautit nyt tästä kaikesta (kuten kirjoititkin)!
Nippulako se toinen plussannut oli? Joka tapauksessa onnea sylin täydeltä!! Ja samat sanat kuin Marialle!:)
Oma maailma romahti (tai siltä se tuntui) yöllä ennen matkalle lähtöä. Tätä hetkeä olin pelännyt ja nyt se tapahtui:Kaasoni on yllätys-raskaana. Ei yritystä, ei vauvapuheita, ei yhteisiä suunnitelmia. Onnea kyllä heille toivotin, mutta kotona sain hirveän kohtauksen. Itkin 3 tuntia hysteerisesti täristen. Eli en nukkunut yhtään lähtöä edeltävänä yönä. Viikko on nyt ollut aikaa tottua ajatukseen. Tulee olemaan vaikeata seurata alkuraskauden onnenhuumaa ja kasvavaa vatsaa. Pariskunnan kanssa ollaan tekemisissä päivittäin sekä mies että minä. Joten en voi vältellä tätä ihmistä 9kk.
Yritin selittää tätä yhdelle kaverille, mutta eihän se ymmärtänyt käytöstäni. No, te tiedätte selittämättäkin miltä tuntuu. Uskon, että seuraavat vauva-uutiset ovat sitten helpompia käsitellä. Tämä vain oli ensimmäinen ja tuli vielä näin läheltä. Mieskin oli tiennyt jo viikon ennen mua, mutta olivat kieltäneet kertomasta vielä mulle. Kuitenkaan kukaan ei arvannut tällaista reaktiota! Huomaa taas, kuinka ihmiset itse asiassa on perillä toisten ajatuksista ja tunteista..NOT..:(
Nyt on pakko nähdä tämä tuleva äiti ja vähän selittää ajatuksiani. Toivottavasti ymmärtää, etten ole kiinnostunut lähtemään äitiysvaateostoksille ym. ainakaan vielä. Ja ymmärtää myös sen, etten heitä syyllistä omasta " onnettomuudestani" . Vaikeaa yrittää tulkita omaa käytöstään, kun ei sitä aina itsekkään ymmärrä.
Kotipsykologiaa harrastava Jumppis
ps. Nyt siis alkaa totinen vauva-yritys! Nyt joku kp18. Toivottavasti kierto lyhyt (kp24) eli pian pääsee yrittämään..
Maanantai - äitienpäivä takana - monille meille raskas päivä! Itse en kokenut eilistä raskaana sillä sain äitienpäivänä herätä siihen mitä olen viimeiset 5 viikkoa toivonut enemmän kuin mitään muuta: KUUKAUTISET OVAT ALKANEET!
Nyt siis vihdoin pääsee jatkamaan yritystä! Viimeksi mulla on oikeat kuukautiset olleet joulukuussa! Huh huh. Kaavinnan jälkivuoto oli maaliskuussa mutta muuten en ole tätä tätiä nähnyt pitkiin aikoihin...
Oon niin onnellinen siitä että saa jatkaa yristystä! Hetken mulla oli sellanen olo että ihanaa kun se kaikki on vielä edessä, kaikki se onni, plussa, alkuraskaus, äitiys... Mutta nyt tulikin sitten jo semmonen olo että PAKKO saaha se plussa PIAN! Miten sitä osaiskaan ottaa rennosti...! Kun haluaisin sitä enemmän kuin ikinä mitään!!!
Mulla tuli surullinen mieli tuosta Jumppiksen viestistä. Tiedän niin hyvin miltä tuo tuntuu. On liian raskasta, varsinkin jo ne tulee nuin yrittämättä, ilman mitään vaikeuksia jne. Itse en varmaan selviäis etes täyspäisenä jos joku tuttu nyt raskautuisi tuosta nuin vaan kun tämä oma polku jo tuntuu pitkältä vaikka se ei edes tiedä, jos se onkin vasta alussa ja edessä on toella pitkä yrittäminen! Voi kun toivoisin NIIN että tärppäis pian eli HETI...
Toisaalta sekä minä että mies on toivottu aina kevät vauvaa (eli syntymää huhti-toukokuussa). Jos vauva saisi alkunsa vasta 3-4 yrityskierrosta niin sillon vauvan LA olis tuolloin. Joten eihän sekään hullumpi olis! Joka tapauksessa toivon että vauva saa alkunsa 1-4 kierrosta!
Tää on nyt taas täysin omaa napaa... Mukava kun pääsen vihdoinkin muitten kanssa samoihin kiertopäiviin. Täällä siis mennään aika samoissa LIZIE ja KATRI! Joten yhdessä jännätään loppukierrosta!
Tsemppiä sulle Jumppis! Voin vain kuvitella että mieliala matkalla ja matkalle lähtiessä ei ollut mitä parhain lomaa ajatellen! Olisitko ennemin kuullut asiasta vasta loman jälkeen? Minä oon miettinyt näitä ajotuksia, miksi keskenmeno todettiin ja kaavittiin vain paria päivää ennen muuttoa ensimmäiseen omaan kotiimme! Luulin etten ikinä kotiutuis vasta ostettuun uuteen kämppään mutta onneksi viihdyn sielä nyt paremmin kuin missään koskaan! =o) Nuita juttuja ei todellakaan ymmärrä kukaan joka ei halua vauvaa yhtä kovasti, tai joka ei ole kokenut keskenmenoa. Meillä esimerkiksi jos minä saan samalaisen kohtauksen niin mies ei ymmärrä ollenkaan vaan pikemminkin syyllistää minua siitä kun en osaa olla onnellinen muitten puolesta =o(
Voi MARIA, sinä oot niin ONNELLINEN! Toivottavasti kaikki menee hyvin! Yritä nauttia! Luota siihen tunteeseen että kaikki käy hyvin tällä kertaa! Minä ainakin uskon että sun kohdalla kaikki käy nyt hyvin! Joko oot soittanut neuvolaan?
Rukoilen ja toivon niin kovasti että kaikki käy hyvin meille täällä - joka ikisellä - ja vielä niin pian kuin mahollista!
Onnea jokaiselle omaan kiertoonsa!
HANNELE KP 2 =oD
Jumppakärpänen; Uskon, että pahalta on tuntunut, kun olet ystäväsi raskaudesta kuullut. Eikä asiaa auta yhtään vaikka tietääkin, ettei toisten raskaudet ole itseltä pois. Kyllä itseäkin on tässä pitkin kevättä kirpaissut syvältä, kun tytön eskarikavereiden äideistä kolme on ollut nyt raskaana, nyt kaikki ovat tosin jo vauvansa saaneet... Ja muutenkin kun näkee kaupoissa yms. noita onnellisia ihmisiä masuineen... Aina nuo isot mahat saa nuo km-muistot mieleen. Ehkä kun/jos tämä oma maha alkaa tästä kasvaa, niin jaksaa iloita myös tuntemattomien raskauksista enemmän...
Hannele-81; Onnittelut menkoista ja siten myös yrityksen alkamisesta! Toivottavasti myös sinä pääset pian tuonne odotuspuolelle! bd bd
Hassua, että kysyit tuota neuvolaa; juuri äsken nimittäin soitin sinne ja 6.6. mulla olis sitten eka neuvola-aika!
ON: niinkuin tuossa jo hannelelle kerroin, tilasin äsken ajat sinne ultraan sekä neuvolaankin. Ultra olis 2.6. perjantaina ja neuvola seuraavana tiistaina (?) eli 6.6.. Ajattelin, että voihan tuon neuvolan sitten perua, jos ultrasta tulee huonoja uutisia, mutta mulla alkaa pikku hiljaa täyttymään tuo kesäkuun kalenteri, niin saa tuon n-ajan paremmin sopimaan. Samaa sanoi neuvolan tätsykin, että parempi varata ajoissa, kun heillä on niin paljon väkeä vähennetty, että ajat saattaa mennä muuten pitkälle...
maria80 (18 päivää ultraan...)
Maria: Tervemenoa odotuspuolelle:) Toivottavasti itse pääsis pian perässä!
Jumppis: Mullekin tuli paha mieli kun luin sun tekstin. Ajattelin miltä musta tuntuis nyt kuulla jonkun raskaus uutiset. Oli sitten yritetty lasta tai ei. Uskon että pahalta tuntuis kuitenkin.
On: Mulla pyörii mielessä ne kauhu hetket siellä sairaalassa ennen munatorven poistamista. En meinannut saada nukuttua millään viime yönä. Tunnen suurta kiitollisuutta siitä, että olen hengissä. Pystyy vähän noita pienempiä murheitaan laittaa toisarvoiseen sijaan.
Mulla ei sitten menkat näytä alkavan koskaan. Torstaina tulee 5 viikkoa kaavinnasta ja ei mitään. No en jaksanut odottaa joten alettiin jo puuhailemaan kun muuten alkaa fysiikka olemaan suht kunnossa.
Plussaonnea kaikille!
ja onnea matkaan, kera vauvaliiman ja tarrasukkien!
(.) tänään meneillään siis IVF tuoresiirron pp10... ja aamulla acon10 väläytti mulle haalean+!
ylihuomenna olis tarkoitus testata uudelleen (mutta ehkä jo huomenna aamulla, jos en malta) ihmetelläkseni vahvistuuko viiva vai mitä..
palaan kertomaan uutisia..
hämmentynyt ja jännittynyt
-ennis- pp10 +
Täällä kaikki sormet ja varpaatkin pystyssä,että nyt olis ihan ihka oikee ja ennenkaikkea kestävä plussa!!
Sari kera Poikasen 24+4 vaklailemassa :)
Hei!
Kiitos kommenteista ja tuesta! Näin eilen tämän raskaanaolevan kaverini ja juteltiin pitkään. Matkalla kotiin autossa tuli taas hirveä itkukohtaus:(... Täytyy nyt vain totutella ajatukseen. Oma " laskettu aika" vaan lähenee, joten sekin on varmaan syynä tähän tunnemylläkkään. Onneksi kesä lähenee ja remonttiprojekti edistyy..
Hannele: Sain tosiaan tietää asiasta juuri ennen matkaa. Kaverini yritti puhua mulle asiasta jo aiemmin viikolla, mutta olin töissä aina niin kiireinen, ettei löytänyt sopivaa ajankohtaa. Halusi kuitenkin ilmoittaa ennen matkaa, koska nyt asiasta tietää jo aika moni, eikä halunnut, että kuulen asiasta jotain toista kautta. Toisaalta matkalla sai taas perspektiiviä asioihin. Ehkä vaikeinta on se, että joudun/saan seurata läheltä hänen raskauttaan, halusin tai en.
Äiti on ollut suuri tuki koko km-asiassa ja hän sanoikin eilen, että yritä löytää asiasta myös positiivisia puolia. Saan seurata läheltä kaverini odotusta ja varmaankin hän tukee minua sitten omassa odotuksessani ja saan hyviä neuvoja ym. Näen myös läheltä vauva-elämän arkea ym. Ihan hyvä pointti. Menee kuitenkin vähän aikaa ennenkuin pystyn ajattelemaan niin. Kaverini odotushan ei ole minulta pois niinkuin joku totesikin...
Km ei pyörinyt päässäni enää joka päivä ja olin todella päässyt mielestäni sen yli, mutta nyt taas asia on mielessä 24/7..No, eiköhän se aurinko paista tännekin risukasaan joskus..
Hyvää päivänjatkoa haahuille!
Pohdiskeleva Jumppis
Ajattelin että voisi tehdä hyvää tulla tänne palstailemaan muiden keskenmenon kokeneitten kuumeilijoiden kanssa. Mulla siis kohta kolme viikkoa keskenmenosta, joka tapahtui seitsemännellä viikolla. Vuotoa tuli, menin kätilöopistolle, jossa todettiin, että pieni on omin avuin tulossa pois. Kotona sitten vuodin pari päivää kunnolla ja sitten oli tiputtelua pari viikkoa. Nyt on vuoto loppunut ja varsinainen yritys alkaa sitten seuraavien kuukautisten jälkeen.
Olen itse lähinnä tuolla pitkisten pinossa kirjoitellut kun kierto on niiiiin tavattoman pitkä, mutta nyt tuntuu että täälläkin voisi alkaa ajatuksia vaihtaa.
Hannele: sut muistan puolukoista, joissa en sitten kauaa ehtinyt palstaillakaan. Kiva että täällä on tutttujakin nimimerkkejä :)
Mutta siis esittelyksi voisi laittaa vaikka: Minä -82, mies -80, PCO-tyyppiset munasarjat ja pitkä kierto. Km. 4/06 viikolla 6+3
Enni-Maija; Siis aivan MAHTAVAA! Onnea ihan tosi tosi tosi paljon!!!!!! Kunpa nyt pikkuinen pysyisi matkassa! Täällä kaikki peukut ja varpaat pystyssä sun puolesta! bd bd bd bd bd bd bd bd
Toivottavasti viiva olisi vielä vahvistunut! Tulehan sitten heti kertomaan! Ihanaa!
pumpsu; Pahoittelevat tervetulotoivotukset! Toivottavasti pääset kuitenkin pian takaisin tuonne odotuspuolelle!
ON: Eilen selkää ja vatsaa särki siihen malliin, että kävi jo mielessä onko vatsa-asukki tulossa jo ulos, mutta puolen tunnin tirsojen jälkeen säryt meni ohi. Tosin illalla alkoi sitten uudelleen selkää särkeä. Tänään ei onneksi ole ollut mitään särkyjä... Todella jännittyneenä sitä ultraa odottelen...
maria80 rv 4+4 (ultraan 17 päivää...)
Enni-Maija: aivan upeaa!! :) Paljon onnea! vauvaliimaa ja suojelusenkeleitä pienokaiselle matkaan! Täälä kans on peukut ja varpaat pystyssä, että plussa vahvistuis ja pikkuinen pysyis matkassa mukana! bd bd bd
Pumpsu (meniköhän oikein): osanottoni keskenmenosta! :( Tervetuloa tänne meidän kanssa haahuilemaan!
Maria: useinhan saa lukea, että selkäsäryt ja menkkakivut kuuluu normaaliin raskauteen. Toivotaan näin sinunkin kohdallasi! Varmasti kuitenkin kaikki " ylimääräiset" säryt pelottaa!
Titi: Mitä kuuluu? Miten keltarauhas testit meni, onko tuloksia vielä tullut? Entä onko tuhruttelu/menkat pysyneet poissa?
Terveiset kaikille!
-sani kp8 (kai)
Jumppakärpänen: mä olin lasketunajan aikoihin ihan masiksessa, vaikka olin luullut päässeeni siitä jo yli. Ehkä sullakin johtuu nyt siitä ja tietenkin varmasti myös läheisen ihmisen raskaudesta. Nyt kun laskettuaika on jo takanapäin niin mieli on taas piristynyt ja elämä tuntuu kivalta. Toivottavasti sullakin mieli piristyisi ajan vähän kuluessa!
Ria: sä kyselit tuolla raskautumisesta, jos on poistettu toinen johdin.. Mun siskolta on poistettu toinen johdin (kohdunulkopuolinen ja repeytymä) ja kaksi lasta on sen jälkeen saanut ja kolmannenkin kerran raskautunut, mutta se meni kesken. Sitä en sitten tiedä jos jäljelle jäänyt on tukossa. Ainakin sitten ivf:llä on mahdollisuus raskautua jos ei muuten..
Enni-maija suuret onnittelut plussasta, toivottavasti se vahvistuu.
Maria ne vatsa ja selkäkivut mielestäni kuuluu raskauteen, varsinkin ne menkkamaiset kivut, mulla oli niitä esikoista oottaessa joka kerta kuukaudesta ku ne oletetut kuukautiset olisi olleet jos en olisi ollut raskaana. Saatiin tuo enni-maija mukaan joukkoon, eiköhän yhdistetä voimamme oikein kunnolla ja oteta loputkin mukaan
on: eilen oli vatsakipuja ja tietty ne pelottaa, kuten mariakin tuossa sanoi, onneksi sain vain makoilla ja mies hoiti tytön, talon ja kaiken, kiitos siitä miehelleni. Kaupassa käydessään osti vielä mulle yllätykseksi karkkipussin, nam.
Minulla on neuvola 12.6, sovittiin vasta sinne, että silloin kuuluu jo sydänäänet, kun on toinen raskaus niin ei ole tarvetta käydä aikaisemmin. ultraan olisin halunnut, mutta lääkärini oli sitä mieltä että ei mielellään ultraa ennen kuin vasta kun suurin keskenmenoriski on ohi!? Sanoi että pettymys on suurempi jos ultrataan ja kaikki on hyvin ja sen jälkeen menee kesken, no tietty joo ymmärrettävästi selitetty, mutta silti olisi kiva ollut käydä.
Rakenneultraa on mietitty käydäkkö vai ei, esikoisesta ei käyty juuri sen takia kun ne tutkimukset ei ole 100% varmoja, mutta nyt ei tiiä sit käyäkkö vaiko eikö käyä.
Jopas oli taas omakohtainen selitys, anteeksi.
nippula rv5+5
kiitos kannustuksesta, mutta..
eipä olis kai kannattanu testailla, lievää punertavaa vuotoa ollut tänään havaittavissa.
ei sitä paljon ole, ja vaaleatahan se on, ja osa varmaan siitä on sitä lugesteronia, mutta.. vaaleanpunaista kuitenkin.
aamulla acon10 oli samanmoinen haaleanhaalea punanen viiva kuin eilenkin.
pah, tympäsee, ja asia vaivaa varmasti mieltä enemmän siihen asti kunnes vuoto alkaa kunnolla, kuin jos en olisi testannut ollenkaan..
masentuneena
-ennis- pp11
katri72: Kiva mennä samoissa päivissä. Tsemppiä työnhakuun!
Jumppakärpänen: Voin kuvitella, miten vaikeaa oli ottaa vauvauutiset vastaan... Ja miten hankala seurata odotusta... Voimia sulle! Hyvä, et olet pystynyt juttelemaan asioista tämän odottajan kanssa, hän varmaan nyt ymmärtää sua paremmin. Itselläni kävi niin, että ystäväni kerrottua mulle raskaudestaan, jota olin jo pitempään epäillyt, oli mun sitten pakko kertoa omasta km:sta. Ystäväni kertoi sen kuultuaan, että itselläänkin oli ollut km juuri ennen tätä nykyistä raskautta, että ymmärtää mua aika hyvin. Toisaalta mä olen ollut kerran raskaana, et mäkin ymmärrän odottajaa. Meillä on ollut paljon jaettavaa.
Hannele-81: Onnea tädistä, vihdoin!! Onnea uusiin yrityksiin ja pikaista tärppiä!! Yhdessä jännätään sit loppukierrosta sun ja Katrin kanssa.
maria80 ja Nippula: Koettakaa nyt vaan olla rauhassa. Kaikenlaisia kipuja ja särkyjähän raskauteen just kuuluu... Vauvaliimaa ja tarrasukkia vaan lisää matkaan!!
Ria73: Sua on niin koeteltu, kovasti voimia sulle päästä hiljalleen tän kaiken yli. Menkkasäteitä lähettelen...
Enni-Maija: Onnea haaleasta plussasta. Ei kai peli vielä ole menetetty? Jos tuo vuoto ei meinaisikaan mitään pahaa? Tarrasukkia vauvalle!
pumpsu: Pahoitteluni keskenmenon johdosta ja jaksamista... Ollaan jo tuolla km-puolella " tavattukin" . Tervetuloa nyt sitten tänne palstailemaan!
Nyt silmissä jo sattuu... Ottipa pitkän tovin tämä kirjoittelu. En kyllä jaksanut enää niin pitkiä kommentteja kirjoittaa kuin siihen kadonneeseen viestiin. Harmi, mut ei voi mitään.
Öitä, Lizie kp 4 :)
Pumpsu: Pahoittelevat tervetulotoivotukset minunkin puolestani.
Lizie: Mulla ei kyllä ole mitään jännäämistä loppukierrossa kun ollaan yritystauolla. Mutta kiitos kuitenkin ajatuksesta. =) Pidetään kuitenkin peukkuja sinun ja Hannelen puolesta siihen aikaan. bdbdbdbd
ON: Eilen kävin tosiaan työkkärissä uusimassa työnhakua. Nyt siellä kyseltiinkin kiinnostustani niitten töihin. Olisi kuulemma vapaa paikka tuossa työkkärissä missä aina asioinkin. Ja tottakai mä olin kiinnostunut mahdollisuudesta päästä töihin. Nyt sitten lähipäivinä saattaa tulla soitto, mikäli musta kiinnostuvat. Täytyy toivoa, että onnistaisi. Olisi kivan lyhyt työmatka ja " hieman" sanoakseni jo kyllästyttää tämä kotona oleilu. Kun ei ole edes juttuseuraa.... Jollen nyt ihan väärin muista, niin taitaapa tämän vuoden elokuussa tulla 4 vuotta täyteen kun olen työttömänä ollut. =(
Mutta eipä tässä oikeastaan muuta sen kummempaa ole. Tasan viikko aikaa siihen koirulin leikkaukseenkin.
Mukavaa loppuviikkoa kaikille!
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.
[b] Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Nyt toivomme pikku kolmosta ja odotamme milloin tärppäis:)
[b]Hannele-81[/b] Oulusta. Tuulimunaraskaus todettiin rv 12+ ja kaavittiin 03/06
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6
[b]memmuli24[/b] Olen kesällä 26v täyttävä äippä pohjoisesta, mies kohta 27 ja esikoinen aikamoinen nassikka ;) kohta 1,5v. Spontaani keskenmeno 12/2005 rv 10+6.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05 ja km 01/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Bisquit[/b] plussa 7.9.2005, la 12.5.2006
[b]Mauku75[/b] plussa 17.9.2005, la 26.5.2006
[b]uba-aba[/b] plussa 23.9.2005, la 29.5.2006
[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006
[b]Aapeli_77[/b] plussa 9.10.2005, la 16.6.2006
[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006
[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la 24.6.2006
[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006
[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006
[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006
[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006
[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006
[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006
[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006
[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2006
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] Hannele-81
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 157/63; 25,6
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkut ja iltapalat
[b]Keinot:[/b] Ei herkkuja eikä tylsyyssyömistä, apuna kalorilaskenta
[b]Tavoite:[/b] -8 kg
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois