Viking XPRS on kyllä aika kakka laiva - porukka istustelee pitkin poikin käytäviä, auloja ja portaita. Miksi siellä ei ole penkkejä?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssisalin tuolit ala-arvoisessa kunnossa. Eritteitä täysi takapuoli jää istuessa kiinni epämiellyttävää.
Eikö tuo eritteitä täysi takapuoli ole oma ongelmasi eikä laivan?
Nauraa käkätin niin että paukku pääs. Onneks ilman eritystä.
Kannattaa käyttää Tenoja.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten kävin. Päisään makoilivat pitkin ja poikin. Yli piti loikkia. Yksi heräsi ja huusi: "Löikö Mörkö sisään"
no löikö se mörkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hytissä pääsee vaikka makaamaan. Taitaa olla persaukiset istuksimassa lattioilla.
ei laivaan oo makaamaan tultu
Laivoissa maataan vaikka väkisin.
Ihaaa...
Olin XPRS: ssä 4.1. -26 päivä risteilyllä Club X oli kuin pakastin siis lämmitys ei toiminut? Miksi? Jos laitteissa on vikaa miksi sitä ei korjata, olin talvitakki päällä sekään ei riittänyt. Onneksi oli hytti jossa oli normaali huoneenlämpö. Ikävää.....
Vierailija kirjoitti:
Haluavat, että ihmiset käyttävät laivan maksullisia palveluita. Ostavat kahvia, sekä pullaa ja istuvat sitten kahviossa.
Mitäs sitten kun ravintolatkin on tupaten täynnä? Tällainen kokemus Hki-Tallinna väliltä, hytti pelasti kun mihinkään muualle ei mahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hytissä pääsee vaikka makaamaan. Taitaa olla persaukiset istuksimassa lattioilla.
ei laivaan oo makaamaan tultu
Laivoissa maataan vaikka väkisin.
Ihaaa...
Siis IHANAA....
Vierailija kirjoitti:
Olin XPRS: ssä 4.1. -26 päivä risteilyllä Club X oli kuin pakastin siis lämmitys ei toiminut? Miksi? Jos laitteissa on vikaa miksi sitä ei korjata, olin talvitakki päällä sekään ei riittänyt. Onneksi oli hytti jossa oli normaali huoneenlämpö. Ikävää.....
Meitäkin oli kymmenen hengen porukka emmekä siinä kylmyydestä viihtyneet harmi, kun hyvää bängiä olisi ollut mukava kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten kävin. Päisään makoilivat pitkin ja poikin. Yli piti loikkia. Yksi heräsi ja huusi: "Löikö Mörkö sisään"
no löikö se mörkö?
Mörkö on housuissasi....
Hyvin löytyi istumapaikkoja, kun joulun-uudenvuoden aikaan sillä matkustin. Ei ne kovin mukavia olleet ne istuimet eikä priimakuntoisiakaan, mutta en myöskään istunut paljain persein. Ja hinta ei ollut paha, vaikka auton kanssa kävin. Paluumatka taisi olla 12 e.
Vierailija kirjoitti:
Viking Line ei panosta matkustajien viihtyvyyteen eikä siihen, että kaikille olisi istumapaikka ja ylipäätään kunnolla tilaa. Porukkaa otetaan niin paljon kuin ikinä mahtuu, pärjätkööt keskenään. Miksi tehdä mitään, kun matkustajia riittää joka tapauksessa?
Toivottavasti pelastusveneissä sentään on istumapaikkoja kaikille
Vierailija kirjoitti:
XPRS ei tee risteilyjä, se ajaa HKI-TAL-väliä.
Ihanaa...